افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
9

کسی که واسش تمیز کردن اتاق خواب سخته اینجوری میشه مثل آب خوردن

  • کد خبر : 97578
کسی که واسش تمیز کردن اتاق خواب سخته اینجوری میشه مثل آب خوردن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- قطعا تمیز کردن اتاق خواب برای همه سخته و بعضی هستد که اصلا زیر بار تمیز کردنش نمیرن و همیشه در حال فرار کردن از این کار هستند. خب دیدن اینکه اتاقت کثیفه نه تنها حس آرامش به روح آدم نمیده، بلکه باعث میشه […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- قطعا تمیز کردن اتاق خواب برای همه سخته و بعضی هستد که اصلا زیر بار تمیز کردنش نمیرن و همیشه در حال فرار کردن از این کار هستند. خب دیدن اینکه اتاقت کثیفه نه تنها حس آرامش به روح آدم نمیده، بلکه باعث میشه تا ذهن در وقت استراحت نتونه به خوبی آروم بگیره و یا به خوبی فکر کنه. اما اگه یه جور دیگه به تمیز کردن اتاق نگاه کنیم شاید جذاب تر به نظر بیاد نه؟ شاید بگین بابا تمیز کردن این فضای لامصبه دوست داشتنی، چجوری میتونه جذاب باشه آخه!

تمیز کردن اتاق این مدلی لذت بخش میشه

که در پاسخ باید بگیم این تفکر برای اینه که شما تو ذهنتون میگین قراره برم یه جای کثیف رو تمیز کنم. در حالی که اگر اینطوری فکر کنید که قراره به یه سفر رویایی برید و اتاقتون رو یک فضای پر رمز و راز ببینید قطعا از سختی کار کاهش پیدا میکنه که هیچ، تازه براتون جذاب تر هم میشه. من خودم رشتم معماری بود و هر بر که میخواستم اتاقم رو تمیز کنم با کلی وسایل باحال معماریم دوباره سلام و احوالپرسی داشتم! یعنی با تمیز کردن کشوهام دوباره اونهارو میدیدم و برام جذاب بودن. و یا مثل یهو تو کشو و کمدتون یه چیزی پیدا می کنین که فراموشش کرده بودین و این دقیقا همون قسمت پر رمز و رازشه که میتونه تمیز کردن این فضا رو برای شما لذت بخش کنه.

لیست اولویت بندی تمیز کردن اتاق خواب!

بهترین روش برای تمیز کردن سریع تر و اصولی اتاق خواب اینه که ابتدا لیستی از کارهای که باید انجام بدین تهیه کنید. شاید راحت تر باشید که لیست رو بر روی برگه بنویسید و شاید هم راحت تر باشید تا لیست رو توی ذهنتون داشته باشید.

اول لباس های کثیف رو داخل لباسشویی بی اندازید

دوم لوازم آرایشی رو که رو میز ریخته داخل کیف آرایشی منتقل کنید و وسایل ریخته پاش رو جمع کنید

سوم روتختی رو مرتب کنید و اگه به نظر کثیف میاد به لباسشویی بی اندازید

چهارم اتاق رو جارو بکشید

پنجم کف زمین رو تی بکشید

ششم زمین رو به خوبی تی بکشید

هفتم آینه و شیشه ها رو دستمال بکشید و گردگیری کنید

image-2-1-1

اتاق رو چجوری تمیز کنیم؟ تخت خواب اولیشه

برخی از افراد هستند که وقتی از خواب بیدار میشن تخت خود را تمیز و جمع نمیکنن و بر این نظرند که شب و یا ظهر قراره دوباره بخوابن پس چه کاریه بخوان جمعش کنن! 

این باور افرادی هستش که شلخته طور فکر می کنن در حالی که تمیز بودن یک اتاق خواب دقیقا از تخت و اول صبح شروع میشه.

تمیز بودن و خوشبویی روتختی مهم ترین راز تمیز موندن اتاق

داشتن یه روتختی تمیز یا کثیف میتونه بیشتر از حتی لباس به اتاق شما حس تمیزی یا کثیفی بده چرا که ابعاد قابل توجهی از اتاق رو فرا گرفته. برای پاکیزه بودن روتختی و در نهایت اتاق خود بهتره که اونرو به لباسشویی بی اندازید و برای خوشبو شدن هرچه بیشترش هم از مایع نرم کننده مخصوص استفاده کنید.

برای داشتن اتاقی تمیز بعد از تخت خواب سراغ لباس ها برید

قطعا ریخت و پاش بودن لباس تو اتاق خیلی تاثیر گذاره و برای جمع کردنشون بهتره کمه لباس های تمیز رو به کشو و آویز ها منتقل کنید و لباس های کثیف رو هم برای شستشو به داخل لباسشویی.

images_1684866529_646d05e18ca05

برای جذاب شدن اتاق میز آرایش رو مرتب نگه دارید

احتمالا صبح ها چون به سرکار و یا دانشگاه میرید، زمان مناسبی نداشته باشید تا عطر و ادکلن و لوازم آرایشی که استفاده کردین رو درست سر جای خود قرار بدید. پس بدونید که گذاشتن این وسایل سر جای خود در حالی که تایم دارید، میتونه به تمیز شدن اتاق شما کمک زیادی داشته باشه.

گردگیری و جارو کشیدن اتاق خواب در مرحله آخر 

گردگیری و جارو کشیدن کف زمین از دست کارایی محسوب میشه که شما هر چقدر هم فضا رو جمع و تمیز کرده باشید باز اگه این دو عمل انجام نشده باشه احساس کثیفی دست میده. پس با دستمال نمدار گردگیری رو فراموش نکنید و جاروی کف رو هم دست کم نگیرید. 

Untitled

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=97578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.