افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

کسری بودجه ما را مجبور به کاهش تخصیص می کند

  • کد خبر : 375256
کسری بودجه ما را مجبور به کاهش تخصیص می کند

به گزارش بازار، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: امیدوارم آقای رفیع زاده مسئولیت بزرگی را که به فضل الهی بر عهده گرفته اند انجام دهند و از خود استفاده کنند. بیش از 20 سال تجربه در جهت تحقق اهداف برنامه و تحول […]

به گزارش بازار، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: امیدوارم آقای رفیع زاده مسئولیت بزرگی را که به فضل الهی بر عهده گرفته اند انجام دهند و از خود استفاده کنند. بیش از 20 سال تجربه در جهت تحقق اهداف برنامه و تحول کشور.

وی افزود: بسیاری از حاضران دیدگاه من را در مورد دو سازمان تخصصی برنامه ریزی و اشتغال می دانند. من قبل از ورود به سازمان مدیریت دید دیگری داشتم و بعد از ورود به این سازمان دیدم تغییر کرد و قبل از آن دیدم خیلی متفاوت بود. چون در یک سازمان فرهنگی بودم که همیشه مطالباتی را مطرح می کرد.

معاون اول رئیس جمهور در این خصوص اظهار داشت: زمانی که در دستگاه فرهنگی کار می کردم، فکر می کردم فلسفه سازمان مدیریت و استخدامی که قبلاً سازمانی بود، منفی گرایی و اخلال است. خدا را شکر بعد از یک هفته کار برای آقای عسکری آزاد و سایر همکاران، نظرم 100 درصد تغییر کرد و به اهمیت این دو سازمان در تحقق اهداف برنامه ها پی بردم.

عارف با بیان اینکه نظر من این است که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صاحب برنامه است، ادامه داد: به دوستان سازمان برنامه ریزی می گویم برای اجرای اهداف و تحول بیشتر اداری دستگاه های اجرایی را کارگزار خود بدانند. و اصلاح ساختاری در این بخش صورت می گیرد و نظارت بر برنامه ها و تدوین ضوابط مربوط به اجرای برنامه ها در سازمان دیگری انجام می شود.

وی گفت: خدا را شکر می کنم که آن نگرش نسبت به سازمان برنامه در سال 84 که در دولت بودند در آنجا هم ایجاد شد که فلسفه وجودی این دو سازمان حل مشکلات است. جلوگیری از درخواست یا رد آن هنر نیست، اما هنر این است که اگر درخواستی مطرح شود، با توجه به امکانات محدودی که داریم، باید فرض کنیم که قطعا نمی توان به همه درخواست ها پاسخ مثبت داد، اما راه حلی برای مشکل پیشنهاد کنید

معاون اول رئیس جمهور در خصوص بودجه مصوب گفت: حاضران در این جلسه می دانند کسری بودجه امسال چقدر است. این کسری مستلزم پرداخت کمک هزینه کمتر است. ما نمی توانیم تخصیص بالای 90 و 95 داشته باشیم، در چه تخصیصی ارقام کم می شود، سوالی است که مطرح می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.