افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

کسب و کارهای بزرگ جواد نکونام + بیوگرافی و عکس همسر فوق جوان و دختر جذابش

  • کد خبر : 377903
کسب و کارهای بزرگ جواد نکونام + بیوگرافی و عکس همسر فوق جوان و دختر جذابش

جواد نکونام در 25 شهریور 1359 در شهر ری تهران به دنیا آمد. او فرزند سوم خانواده است و سه برادر دارد. زمانی که هفت ساله بود مدتی در فردیس کرج زندگی کرد و اکنون در سعادت آباد تهران زندگی می کند. پدرش در نیروی هوایی و مادرش کار می کرد. یک زن خانه دار […]

جواد نکونام در 25 شهریور 1359 در شهر ری تهران به دنیا آمد. او فرزند سوم خانواده است و سه برادر دارد. زمانی که هفت ساله بود مدتی در فردیس کرج زندگی کرد و اکنون در سعادت آباد تهران زندگی می کند. پدرش در نیروی هوایی و مادرش کار می کرد. یک زن خانه دار

تحصیلات جواد نکونام

آخرین مقطع تحصیلی جواد نکونام دیپلم است. وی همچنین در 151 بازی ملی شرکت کرد. او رکورددار بیشترین بازی داخلی در ایران و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران است.

او سال‌هاست که مانند سایر فوتبالیست‌ها مانند خداداد و دایی، لباس‌های ورزشی را از خارج از کشور وارد می‌کند و از سال 1391، عطر و ادکلن‌های مختلفی را وارد ایران کرده است.

جواد نکونام

همسر جواد نکونام کیست؟

جواد نکونام در سال 1391 با دختری به نام ادل ازدواج کرد و در حال حاضر دارای دو فرزند است، یک پسر به نام آرین متولد 1371 و یک دختر به نام آرینا متولد 1374.

جواد نکونام

در سال 1369 در حالی که 10 ساله بود در زمین های خاکی کرج بازی کرد. در سال 1371 در سن 12 سالگی برای نفت تهران تست داد و چند ماهی در این تیم بازی کرد و در پایان همین سال. ، به سایپا رفت. در سال ۱۳۷۴ در سن ۱۵ سالگی به تیم ملی جوانان دعوت شد و در سال ۱۳۷۵ به عضویت باشگاه راه آهن درآمد.

جواد نکونام

جواد نکونام در تیم پاس تهران

در سال ۱۳۷۷ در سن ۱۸ سالگی به دلیل درخشش در تیم ملی جوانان به پاس تهران پیوست و ۷ سال در این تیم بازی کرد. وی در مجموع 187 بار پیراهن تیم پاس را بر تن کرد و 49 گل برای تیمش به ثمر رساند و در سال 2013 با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ دسته اول دست یافت.

جواد نکونام

جواد نکونام در تیم انتقال به امارات

در سال 2014 در سن 25 سالگی با قراردادی یک میلیون دلاری به تیم الوحده امارات پیوست و یک سال بعد با قراردادی 3 ماهه راهی الشارجه امارات شد. او 350 هزار دلار ارزش داشت و با پایان قراردادش از این تیم جدا شد.

راه جواد نکونام به لالیگا

در سال 1385 در سن 26 سالگی پس از بازی های درخشان خود در جام جهانی 2006 به اوساسونای اسپانیا در لالیگا رفت و تا سال 1391 در این تیم بود و موفق شد مقابل تیم هایی مانند رئال مادرید و بارسلونا گلزنی کند.

جواد نکونام از استقلال به کویت

در سال 1390 در سن 32 سالگی با قراردادی 1 ساله به استقلال تهران پیوست اما با وجود تمدید قرارداد 3 روز مانده به دربی به دلیل اختلاف با امیر قلعه نویی از آبی پوشان جدا شد. و قراردادی بیش از 500000 دلار به مدت 4 ماه امضا کرد و کویت به آن پیوست. او در دوران حضورش در استقلال قهرمان لیگ برتر شد و در جمع 4 تیم برتر آسیا قرار گرفت. او همچنین با الکویت قهرمان جام امیر کویت شد.

جواد نکونام

جواد نکونام به تیم اوساسونا بازگشت

در سال 2013 در سن 34 سالگی بار دیگر با اوساسونا که در آن زمان در دسته دوم اسپانیا بود قرارداد 2 ساله بست، اما در پایان فصل به دلیل عملکرد نه چندان خوبش، اوساسونا را ترک کرد. اسپانیا به دلیل نام او در لیست مازاد قرار گرفت.

جواد نکونام

جواد نکونام از سایپا در مراسم خداحافظی

وی در سال 1393 در سن 35 سالگی با قراردادی 1 ساله به تیم سایپا کرج پیوست اما پس از نیم فصل بازی در این تیم پس از دریافت رضایتنامه با قراردادی 4 ماهه به تیم العربی قطر پیوست. قرارداد . سرانجام در 4 تیر 1394 در سن 36 سالگی با پایان قراردادش با پیراهن این تیم قطری از مستطیل سبز خداحافظی کرد.

جواد نکونام در تیم ملی ایران

برای اولین بار در سال 1374 در سن 15 سالگی به تیم ملی جوانان ایران دعوت شد و سپس موفق شد پیراهن تیم ملی جوانان را بر تن کند و در سال 1379 در سن 20 سالگی به این تیم دعوت شد. اردوی انتخابی بزرگسالان و تا سال 1394 35 ساله بود. او به عنوان کاپیتان هم پیراهن این تیم را بر تن کرد.

جواد نکونام

با تیم ملی دو بار به جام جهانی صعود کرد و در بازی‌های آسیایی 2002 بوسان با تیم امید ایران به مدال طلا رسید و به همراه تیم بزرگسالان 2 مدال طلا در مسابقات قهرمانی فوتبال غرب آسیا و یک مدال طلا کسب کرد. در جام بین قاره ای آسیا – اقیانوسیه و کسب مدال برنز جام ملت های آسیا.

سرمربی جواد نکونام

در سال 2015 در سن 36 سالگی به عنوان دستیار کارلوس در تیم ملی ظاهر شد، وارد زمین تمرین شد و در سال 2016 به عنوان سرمربی تیم دسته اول خونه با خونه بابل شروع به کار کرد. اما اندکی بعد به دلیل اختلاف با مالکان باشگاه جدا از این تیم جدا شد.

جواد نکونام

جواد نکونام در تیم نساجی

وی پس از جدایی از خونه در نیم فصل دوم لیگ آزادگان 1397-1396 هدایت تیم نساجی مازندران را برعهده گرفت و در پایان فصل موفق شد این تیم را به لیگ برتر برساند اما در این تیم از این تیم جدا شد. نیمه دوم 1397. با صعود نساجی به لیگ برتر، در فصل 1396 جواد نکونام با 37 سالگی رکورد جوانترین سرمربی لیگ فوتبال ایران را در اختیار داشت.

جواد نکونام

آموزش جواد نکونام در فولاد خوزستان

وی در سال 1397 در سن 39 سالگی به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان منصوب شد و در پایان اولین فصل حضور خود در لیگ برتر به مقام سومی دست یافت اما پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی 1399-1400. ، از این تیم جدا شد و عبدالله ویسی جایگزین او شد. اما در 26 آبان 1400 پس از نتایج ضعیف ویسی، نکونام به فولاد بازگشت و تا سال 1401 هدایت این تیم را برعهده داشت.

او همچنین با این تیم در دیدار با پرسپولیس قهرمان سوپرجام 1400 شد و توانست این تیم را در مجموع 4 تیم در جام باشگاه های آسیا برساند.

جواد نکونام

جواد نکونام روی نیمکت استقلال

جواد نکونام توانست در 9 خرداد 1402 با رضایت ماموران حراست قراردادی دو ساله با تیم استقلال تهران امضا کند و اکنون هدایت آبی ها را برعهده دارد.

جواد نکونام رکورددار بیشترین بازی ملی است

جواد نکونام با حضور در 149 بازی ملی، رکورددار بیشترین بازی ملی و کاپیتانی در تیم ملی فوتبال ایران است و 38 گل ملی نیز با پیراهن این تیم به ثمر رسانده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.