افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

کریم باقری قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 192365
کریم باقری قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارد – پرسپولیس نیوز

هرچند پرسپولیسی ها به دنبال جذب مربی هستند اما خبری از بازگشت کریم باقری نیست. مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش برای تقویت فهرست تیم خود هستند و از این حیث رایزنی هایی با گزینه های داخلی در حال انجام است. پس از انتخاب اسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید پایتخت، این مربی برزیلی درخواست به […]

هرچند پرسپولیسی ها به دنبال جذب مربی هستند اما خبری از بازگشت کریم باقری نیست.

مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش برای تقویت فهرست تیم خود هستند و از این حیث رایزنی هایی با گزینه های داخلی در حال انجام است. پس از انتخاب اسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید پایتخت، این مربی برزیلی درخواست به خدمت گرفتن دستیار ایرانی را داده و گفته می شود ویرا نیز به دنبال جانشین برزیلی برای وسلی ننکا برای پست مربی دروازه بانی است و رایزنی ها همچنان ادامه دارد.

حسین عبدی و وحید هاشمیان از جمله مربیان ملی بودند که نامشان به عنوان گزینه های مربیگری در پرسپولیس مطرح شد. علیرغم رایزنی های صورت گرفته از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس، عبدی و هاشمیان به درخواست مدیران این باشگاه برای ادامه تلاش برای جذب مربی ملی پاسخ منفی داده اند. علیرضا امامی فر گزینه سوم برای پیوستن به پرسپولیس بود که علیرغم مذاکرات، به درخواست پرسپولیسی ها نیز پاسخ منفی داد و از همکاری به عنوان سرمربی پرسپولیس و دستیار اسمار ویرا خودداری کرد.

جدایی پرماجرا کریم از پرسپولیس

کریم باقری گزینه محبوب پرسپولیسی هاست که پس از جدایی او در ابتدای فصل، گمانه زنی های زیادی درباره دلیل جدایی او مطرح شد. باقری در ویژه برنامه جام ملت های آسیا با پژمان جمشیدی به عدم حضورش در کادرفنی پرسپولیس واکنش نشان داد و عنوان کرد که مدیریت باشگاه هیچ پیشنهادی برای تمدید قراردادش ارائه نکرده و این باعث شده که او نتواند به کار ادامه دهد. در تیم پرسپولیس البته باقری توضیح داد که دوری از فوتبال شامل مسائل غیر فوتبالی هم می شود اما مهمتر از همه این است که مدیریت باشگاه درخواستی برای همکاری مجدد با پرسپولیس ندارد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب دستیار داخلی برای اسمار ویرا هستند در حالی که بازگشت کریم باقری در مرحله فعلی می تواند به نگرانی ها برای انتخاب سرمربی ملی پایان دهد اما در این بین گفته می شود باقری حاضر به همکاری با آدرس فعلی نیست. . باقری با توجه به مشکلاتی که در ابتدای فصل پیش آمد نمی خواهد با هدایت رضا درویش به پرسپولیس برگردد و همین مشکل پروژه انتخاب دستیار ایرانی برای اسمار ویرا را پیچیده تر کرده است.

معمای انتخاب دستیار ایرانی

پرسپولیس اگر قبل از شروع نیم فصل بخواهد دستیار ایرانی اسمار ویرا را انتخاب کند، شانس زیادی ندارد و با توجه به پاسخ های منفی حسین عبدی، وحید هاشمیان، علیرضا امامی فر و البته کریم باید او را دید. . عدم تمایل باقری برای بازگشت به کار با سرخ پوشان که به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی می شود و به عنوان دستیار اول اسمار ویرا فعالیت می کند. در حال حاضر سیدجلال حسینی به همراه مهرداد خانبان و محمد عسگری دستیاران ایرانی ویرا هستند و تلاش ها برای جذب دستیار اول ایرانی برای این مربی برزیلی ادامه دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)