افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

کریم باقری: باشگاه پرسپولیس من را نخواست مخفیانه عکس گرفتند/ نمی دانم ماجرا از کجا می آید

  • کد خبر : 34821

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت به این تیم واکنش نشان داد. یکی از موضوعات مهم در زمین پرسپولیس که این روزها زیاد مطرح می شود، ماجرای جدایی کریم باقری از نیمکت سرخپوشان است؛ ماجرای جدایی کریم باقری از نیمکت سرخپوشان. موضوعی که سر و صدای زیادی به پا کرده است اما همین […]

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت به این تیم واکنش نشان داد.

یکی از موضوعات مهم در زمین پرسپولیس که این روزها زیاد مطرح می شود، ماجرای جدایی کریم باقری از نیمکت سرخپوشان است؛ ماجرای جدایی کریم باقری از نیمکت سرخپوشان. موضوعی که سر و صدای زیادی به پا کرده است اما همین مربی همیشه برای تیمش آرزوی موفقیت دارد و در عین حال بازگشت سرخپوشان را دست خودش نمی داند.

کریم باقری درباره این موضوع گفت: دست من نیست که به تیم برگردم. دست بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم نیست. به هر حال قرارداد من تمام شده بود و باشگاه حاضر به همکاری نبود. نشستم و برای تیم آرزوی موفقیت کردم.

وی افزود: برای تیم پرسپولیس در هر شرایطی آرزوی موفقیت دارم. هیچ دلیلی وجود ندارد که وقتی دور هستم برای آنها مرز ایجاد کنم. فکر می کنم آنها مدعیان اصلی قهرمانی امسال هستند زیرا بازیکنان خوبی داشتند و بازیکنان خوبی را جذب کردند.

باقری درباره جنجال حضورش در هتل محل اقامت پرسپولیسی ها گفت: من با یکی از دوستانم در آنجا اقامت داشتم و نمی دانستم پرسپولیسی ها هم در آنجا اقامت دارند. اگر می دانستم جای دیگری رزرو می کردم. شخصی مخفیانه از من عکس گرفت و در فضای مجازی گذاشت و داستان ساخت.

وی درباره تیم رقیب پرسپولیس استقلال گفت: متأسفانه شرایط خوبی ندارند و سرمربی آنها و بازیکنان راضی نیستند. دلیل این شرایط را نمی دانم اما به نظرم مشکل اساسی مدیریتی است که استقلال را به این نقطه رسانده است.

باقری در ادامه گفت: طی چند روز گذشته براری، مربیان و بازیکنان با پست ها و استوری ها از من حمایت کردند و از همه شما تشکر می کنم اما بازگشت من به تیم دست من و آنها نیست و نمی دانم ماجرا از کجا آمده است. من قصد ندارم جای دیگری کار کنم. دو پیشنهاد دریافت کردم اما قبول نکردم. حالا باید ببینیم چه می شود.

تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از تیم شهر خود دارد یا خیر، گفت: خیر، دو باشگاه دیگر هم بودند که به آنها پاسخ منفی دادم.

باقری درباره شانس قهرمانی در لیگ برتر پیش رو گفت: پرسپولیس، استقلال و سپاهان همیشه مدعی هستند اما حالا با تیمی که تراکتور را بسته مثلث قهرمانی به میدان قهرمانی تبدیل شده و با این حال قضاوت درباره این تیم ها زود است.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)