افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
7

کریس لتانگ از پنگوئن‌ها دچار سکته دوم شد و به‌طور نامحدودی خارج شد

  • کد خبر : 932
کریس لتانگ از پنگوئن‌ها دچار سکته دوم شد و به‌طور نامحدودی خارج شد

این اتفاق هشت سال پس از اولین سکته مغزی او رخ می دهد که او را بیش از دو ماه از یخ دور نگه داشت. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. راپنگوئن ها اعلام کرد چهارشنبه کهکریس لتانگپس از اینکه این بازیکن 35 ساله دومین سکته مغزی خود را تجربه کرد، […]



این اتفاق هشت سال پس از اولین سکته مغزی او رخ می دهد که او را بیش از دو ماه از یخ دور نگه داشت.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

راپنگوئن ها اعلام کرد چهارشنبه کهکریس لتانگپس از اینکه این بازیکن 35 ساله دومین سکته مغزی خود را تجربه کرد، برای مدت نامعلومی بیرون خواهد بود.

مدیر کل، ران هگزتال گفت که این مدافع علائم را روز دوشنبه به کارکنان آموزش گزارش داد و “فورا برای آزمایش به بیمارستان منتقل شد.” او ادامه داد: «شنیدن نتایج آزمایش شوکه کننده بود، اما ما از اینکه کریس خوب عمل می کند، سپاسگزاریم. ما از کادر پزشکی و پزشکان UPMC سپاسگزاریم. او یک جنگجوی روی یخ است، اما قبل از هر چیز، او یک پسر، پدر، شوهر و دوست است. سلامت او اولویت اول ماست.»

لتانگ اولین سکته مغزی خود را در سال 2014 تجربه کرد و در نتیجه بیش از دو ماه را از دست داد. به گفته پنگوئن ها، در آن زمان با آزمایش مشخص شد که “یک سوراخ بسیار کوچک در دیواره قلب او وجود دارد” که او با آن متولد شده است. این در بیشتر موارد به خودی خود بسته می شود.

در طول هشت سال گذشته از اولین سکته مغزی خود، لتانگ 69 بازی پلی آف انجام داد و در 543 مسابقه فصل عادی شرکت کرد. او تنها در این فصل تیم را از نظر زمان بازی هدایت می کند و یک گل و 11 پاس گل به ثمر رسانده است.

به گفته پیتسبورگ، این سکته در حال حاضر به عنوان “تهدید کننده شغلی” در نظر گرفته نمی شود. علاوه بر این، او “هیچ اثر پایدار سکته مغزی را تجربه نمی کند و در هفته آینده تحت یک سری آزمایشات قرار خواهد گرفت.”

این مرد 35 ساله گفت: “خوشبختم که بدنم را آنقدر خوب می شناسم که تشخیص دهم چه زمانی درست نیست.” «در حالی که پیمایش عمومی درباره این موضوع دشوار است، من امیدوارم که بتواند آگاهی را افزایش دهد. برای من مهم است که هم تیمی ها، خانواده و هوادارانم بدانند که حالم خوب است. من خوشبین هستم که به زودی روی یخ باز خواهم گشت.»

  • پوشش NHL بیشتر:Predators-Avalanche به دلیل سیل در داخل سالن به تعویق افتاد
  • SI:AM | داغ ترین تیم در NHL
  • مارک آندره فلوری یک رکورد NHL را در برابر سیاتل کراکن ثبت کرد 
  • برای پوشش بیشتر پنگوئن های پیتسبورگ، به Inside the Penguins بروید.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.