افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

کره جنوبی در نیمه اول مقابل اردن ایستاد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 196935
کره جنوبی در نیمه اول مقابل اردن ایستاد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال اردن و کره جنوبی امروز سه شنبه از ساعت 18:30 در ورزشگاه «احمد بن علی» در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا با قضاوت «محمد حسن عبدالله حسن محمد» به مصاف هم رفتند. ” نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. نیمه اول تیم […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال اردن و کره جنوبی امروز سه شنبه از ساعت 18:30 در ورزشگاه «احمد بن علی» در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا با قضاوت «محمد حسن عبدالله حسن محمد» به مصاف هم رفتند. ” نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه اول

تیم فوتبال قطر اولین حضور خود در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا را تجربه می کند و کره جنوبی با این شرط وارد این میدان می شود که امیدوار است با رسیدن به مسابقه طلسم ناکامی های 6 دهه در این مسابقات را بشکند. فینال و کسب عنوان قهرمانی.

این دیدار در حالی آغاز شد که تیم ملی فوتبال اردن بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه 5 «احسان حداد» کاپیتان تیم اردن با شوتی از راه دور دروازه کره را تهدید کرد که توپ او به فاصله کمی از دروازه خارج شد.

در دقیقه 18 و در ادامه حملات بازیکنان اردن، “نورالروآباده” پشت محوطه صاحب توپ شد که ضربه او توسط دروازه بان کره مهار شد.

در دقیقه 19 «سون هیونگ مین» روی یک پاس عمقی توپ را دریافت کرد و توانست دروازه جردن را باز کند اما به دلیل اینکه چند متری در آفساید بود کمک داور گل او را مردود اعلام کرد.

پس از این گل از دست رفته، بازی متعادل تری دنبال شد و بازیکنان اردن بازنشسته شدند و کره جنوبی فرصت مالکیت توپ را پیدا کرد. در دقیقه 24 بازیکن کره جنوبی در جناح چپ توپ را در اختیار گرفت و یک پاس بلند به سمت دروازه اردن ارسال کرد که یزید ابولیلا دروازه بان اردنی آن را برگرداند و “سون هیونگ مین” توپ را با ضربه برگرداند. یک شوت بی دقت از بالای دروازه.

در دقیقه 26 بازیکنان اردن بار دیگر به سمت دروازه کره جنوبی حمله کردند که ضربه بازیکنان این تیم باز هم توسط دروازه بان اردنی مهار شد.

در دقیقه 30 بازیکنان کره جنوبی وارد محوطه جریمه اردن شدند و در درگیری با مدافع اردنی، داور ابتدا پنالتی توسط مدافع اردنی را اعلام کرد اما پس از بررسی صحنه در اتاق کمک داور ویدیویی تصمیم به لغو بازی گرفت. این جرم جنایی

در دقیقه 32 پاس بلند بازیکن کره جنوبی از سمت راست و ضربه لی جائه سونگ به تیر دروازه اردن برخورد کرد.

در دقیقه 42 “یزان النعمت” از تیم اردن در محوطه کره جنوبی صاحب توپ شد و با یک بازی انفرادی از دو مدافع کره جنوبی پیشی گرفت، در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او از دست رفت. . توسط دروازه بان کره ای مهار شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کره جنوبی در نیمه اول مقابل اردن متوقف شد

دیوید بکهام از تماشاگران ویژه این دیدار است

«دیوید بکهام» ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و مالک باشگاه آمریکایی «اینتر میامی» مالک لیونل مسی در این دیدار در سکوهای ورزشگاه حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.