افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

کرم پودر چه رنگی برای رنگ پوست من مناسب است؟ / ظاهر قرمز، سفید و سبز، این به پوست شما می آید

  • کد خبر : 302534
کرم پودر چه رنگی برای رنگ پوست من مناسب است؟  / ظاهر قرمز، سفید و سبز، این به پوست شما می آید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه آرایش برای بسیاری از خانم ها به یک روال روزمره تبدیل شده است، به خصوص خانم های شاغل و دانشجو، قبل از هر چیز باید در نظر داشته باشند که آرایش باید واقعا زیبایی شما را افزایش دهد، نه این که شما را متفاوت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه آرایش برای بسیاری از خانم ها به یک روال روزمره تبدیل شده است، به خصوص خانم های شاغل و دانشجو، قبل از هر چیز باید در نظر داشته باشند که آرایش باید واقعا زیبایی شما را افزایش دهد، نه این که شما را متفاوت کند. به همین دلیل توصیه می‌شود اگر می‌خواهید آرایشی شیک برای دانشگاه داشته باشید، به سراغ آرایش‌های نامرتب و شلوغ نروید و افراد را به سمت خود نکشید زیرا اولین اصل آرایش برای محیط‌های عمومی، آرایش ملایم است. هیچ کس متوجه نمی شود که شما آرایش دارید و طبیعی به نظر می رسید، زیرا به این ترتیب زیباتر به نظر می رسید و زیبایی شما در چشمان مردم داده شده توسط خدا دیده می شود.

البته در این بین برای داشتن آرایش خوب باید محصولات آرایشی خوب و باکیفیت هم تهیه کنید، زیرا بدون ابزار مناسب هیچ کاری نمی توان انجام داد، مثلا اگر مژه های کوتاهی دارید باید به دنبال بهترین ریمل باشید. با استفاده از این ابزار آرایشی، پشت آن را برش دهید و کوتاه کنید تا مژه هایتان بلندتر شود و در نهایت چشمانتان زیباتر شود. موضوع دیگری که برای رسیدن به آرایش خوب باید به آن توجه کنید این است که باید بدانید با توجه به ظاهر و ویژگی های پوست خود چه اکسسوری هایی را انتخاب کنید. در ادامه با این موضوع همراه شدیم و با توجه به رنگ های مختلف پوست به شما یک سری پیشنهاد دادیم. پس با ما همراه باشید تا کرم پودر مناسب شما را پیدا کنیم.

بهترین رنگ پایه برای پوست سفید.

پوست های سفید را می توان در دسته پوست های سرد قرار داد و اگر این رنگ پوست را دارید همیشه به فکر روح بخشیدن به آن بوده اید زیرا گاهی اوقات مردم فکر می کنند که شما به دلیل رنگ پوست خود وزن کم کرده و قد خود را از دست داده اید. سفید شده است بدون اینکه بدانید این طبیعی است و رنگ پوست شما اینگونه است اما برای خلاص شدن از شر اینگونه نظرات می توانید با کرم پودر رنگ پوست خود را روشن کنید.

برای این کار باید کرم پودرهایی را انتخاب کنید که دارای رنگ های سرخابی و صورتی هستند تا چهره شما شاداب تر به نظر برسد و پوست شما رنگ صورتی پیدا کند تا ناخودآگاه حس شادابی را به دیگران منتقل کند. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که سفیدی پوست می تواند درجات مختلفی داشته باشد، پس باید کرم خود را با توجه به این موضوع انتخاب کنید، مثلا دقت کنید کرم پودری با ته رنگ صورتی روی پوست شما برجسته نباشد. برای اینکه مصنوعی به نظر برسد، پس بهتر است آن را روی ساعد خود امتحان کنید.

کرم پودر چه رنگی برای رنگ پوست من مناسب است؟

رنگ کرم پودر مناسب پوست سبز.

آن دسته از پوست هایی که سبز هستند با پوست های سرد بسیار متفاوت هستند، زیرا پوست های سبز و تیره رنگ پوست گرم محسوب می شوند، بنابراین استفاده از کرم پودرهایی که ته رنگ گرم دارند، البته اگر پوست شما سبز است، این مدل را تیره تر و کدرتر می کند . ، شما چنین چیزی را نمی خواهید، بنابراین برای جلوگیری از این مشکل و زیبایی هر چه بیشتر پوست خود، بهتر است کرم پودرهایی را انتخاب کنید که تن رنگی سرد دارند و با توجه به تیرگی آن ها را با دقت انتخاب کنید. رنگ صورتت

کرم پودر چه رنگی برای رنگ پوست من مناسب است؟

بهترین رنگ کرم پودر برای پوست گندمی.

برویم سراغ پوست گندمی که در اصل همان پوست طبیعی یا خنثی است و بسیاری از ما ایرانی ها این رنگ پوست را داریم. در واقع گندم را می توان ترکیبی از سفید و سبز دانست، بنابراین افرادی که رنگ پوستشان گندمی است دارای ترکیبی از تناژهای سرد و گرم هستند و به همین دلیل است که اکثر رنگ ها چه در لباس و چه در کرم پودر این گونه هستند. آنها می آیند و دستشان برای انتخاب باز است، اما نکته اینجاست که برای انتخاب کرم پودر مناسب باید به ترجیح پوست بستگی داشت، یعنی گرمتر یا سردتر، بسته به کرم های مناسب برای سبز یا سفید. خز. انتخاب داشته باشید.

کرم پودر چه رنگی برای رنگ پوست من مناسب است؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.