افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

کرم پودر مات شیگلام با پوشانندگی عالی رویای شماست وقتی پوستتان جوش می زند/ آیا ارزش قیمتش را دارد؟

  • کد خبر : 189661
کرم پودر مات شیگلام با پوشانندگی عالی رویای شماست وقتی پوستتان جوش می زند/ آیا ارزش قیمتش را دارد؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب آرایش برای همه خانم ها خوب است. حتی اگر برخی به آرایش علاقه ای نداشته باشند، قطعا زیبا بودن را خوب می دانند. پایه اصلی تمامی آرایش ها کرم پودر است که با فرمولاسیون غلیظ خود پوششی یکنواخت روی پوست صورت شما ایجاد می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب آرایش برای همه خانم ها خوب است. حتی اگر برخی به آرایش علاقه ای نداشته باشند، قطعا زیبا بودن را خوب می دانند. پایه اصلی تمامی آرایش ها کرم پودر است که با فرمولاسیون غلیظ خود پوششی یکنواخت روی پوست صورت شما ایجاد می کند تا بتوانید آرایش زیبایی روی آن بزنید. البته فراموش نکنید که استفاده اصولی از کرم پودرها بسیار مهم است، زیرا اگر به اشتباه کرم پودر مناسب را انتخاب کنید یا به اشتباه پخش کنید، قطعا به نتیجه دلخواه نخواهید رسید و ممکن است پوست صورت شما ناهموار یا ناهموار به نظر برسد. ناهموار. ناجور. . کیک و نه خیلی زیبا کرم پودر مات شیگلام یکی از پرطرفدارترین کرم پودرهایی است که جلوه ای مات، طبیعی و البته بی نظیر را به شما خواهد داد.

بیایید کمی بیشتر در مورد کرم پودر شیگلم بدانیم. قیمتش ارزش داره؟

شنیده ای که هر چقدر پول داشته باشی می خوری؟ کرم پودر شیگلم یکی از آن کرم پودرهایی است که خیلی زود توانست طرفداران خاص خود را پیدا کند. این برند به دلیل اینکه کیفیت مناسب و خوبی را در مقایسه با قیمت ارائه می دهد ارزشمند است.

کرم پودر شیگلم به دلیل اینکه هم ضد آب و هم ضد تعریق است ماندگاری بالایی دارد و برای مهمانی ها و روزهای طولانی مناسب است. رنگدانه بالایی دارد و می تواند در تمام طول روز بدون تغییر رنگ و بافت روی پوست بماند که در واقع ویژگی بسیار خوبی است.

حالا چرا بافتش اینقدر یکنواخته؟

در واقع دلیل یکنواختی کرم پودر شیگلام این است که دارای مواد مرطوب کننده ای است که هیچ کرم پودر دیگری ندارد. در این کرم پودر از هیچ ماده مسدود کننده منافذ استفاده نشده است، این کرم به پوست اجازه تنفس می دهد و مجاری تنفسی پوست را باز نگه می دارد. کرم پودر شیگلام مات از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV خورشید محافظت می کند، اما حتما قبل از استفاده از پودر باید از ضد آفتاب خود استفاده کنید.

از دیگر جذابیت های این کرم پودر می توان به این کرم پودر اشاره کرد که همانطور که گفتیم پوشش سبک و محافظت خوبی دارد و پوست را خفه نمی کند بنابراین می تواند گزینه مناسبی برای مهمانی ها، ورزش ها و حتی استفاده های روزانه و مجالس باشد. . .

کرم پودر-3

کرم پودر شیگلام حاوی عصاره دیزی است که می تواند به تنظیم چربی پوست کمک کند. این کرم پودر جذاب دارای ترکیبات تسکین دهنده، ضد التهابی و ضد قرمزی است که پوست را التیام می بخشد و حتی ممکن است قرمزی را کاهش دهد.

کرم پودر شیگلام برای چه پوستی مفید است؟

در اینجا باید بگوییم خانم هایی که پوست چرب و مختلط دارند و به دنبال کرم پودری مناسب خود هستند بهتر است این برند را ضایع نکنند زیرا در مرحله اول بافت بسیار سبک و نرمی دارد. دوم اینکه خیلی راحت روی پوست شما و من پخش میشه و باعث سنگینی و جوش نمیشه. خیلی خوب نیست؟

IMG_1671

فراموش نکنید که این کرم پودر پوشش دهی بالایی دارد و دقیقا مانند فیلتر صاف کننده روی صورت شما عمل می کند. راحت تر می توان گفت که چه چیزی پوست را به این شکل می کند!

از ماندگاری این کرم پودر که فوق العاده است و بدون تغییر ساعت ها شما را زیبا نگه می دارد، اشاره ای نمی کنم.

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.