افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
0

کرملین: بدون توجه به نگرانی های امنیتی نمی توان درباره کاهش تسلیحات هسته ای صحبت کرد

  • کد خبر : 396302
کرملین: بدون توجه به نگرانی های امنیتی نمی توان درباره کاهش تسلیحات هسته ای صحبت کرد

به گزارش ایسنا، این اظهارات سخنگوی کرملین در شرایطی است که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پیش از این گفته بود که جهان باید زرادخانه هسته ای را به طور کامل نابود کند و همچنین تمایل آمریکا به مذاکره با روسیه و شمال را دارد. . کره و چین بدون آن پیش شرط را تایید […]

به گزارش ایسنا، این اظهارات سخنگوی کرملین در شرایطی است که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پیش از این گفته بود که جهان باید زرادخانه هسته ای را به طور کامل نابود کند و همچنین تمایل آمریکا به مذاکره با روسیه و شمال را دارد. . کره و چین بدون آن پیش شرط را تایید کردند، اما درباره هزینه های قابل توجه واشنگتن برای توسعه و تقویت سه گانه هسته ای خود چیزی نگفتند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: مسکو این تماس ها را ضروری می داند و نمی تواند آنها را به تعویق بیندازد، اما ما باید همه جنبه های امنیتی را به طور همه جانبه در نظر بگیریم.

وی در پاسخ به اظهارات روسیه از سوی رئیس اطلاعات خارجی آلمان مبنی بر اینکه مسکو در پایان دهه جاری به کشورهای ناتو حمله خواهد کرد، گفت: روسیه تمام تلاش خود را برای تامین امنیت آنها انجام خواهد داد و پتانسیل لازم برای این کار را دارد. .

سخنگوی کرملین افزود: در شرایط جنگ با روسیه با مشارکت قدرت های هسته ای، نمی توان بدون در نظر گرفتن سایر جنبه های امنیتی از کاهش توان هسته ای صحبت کرد.

وی خاطرنشان کرد: روسیه هرگز با زیرساخت های نظامی خود به ناتو نزدیک نشده است، همیشه برعکس بوده است. همه ما از تمام اقدامات توسعه ناتو و تمام مراحلی که باید در هنگام نزدیک شدن زیرساخت های نظامی این اتحاد به مرزها دنبال کنیم، از روسیه می دانیم. “تو قطعا می فهمی چه کسی برای چه کسی خطرناک است.”

این دیپلمات روس همچنین تصریح کرد: اینکه در اینجا بگوییم این نیروهای مسلح روسیه هستند که برای هرکسی خطری ایجاد می کنند کاملاً اشتباه، غیر منطقی و مهمتر از همه برخلاف تاریخ است که منجر به تقابلی شد که همه با هم تجربه می کنیم. مانور نیروهای هسته ای ناتو در شرایط جنگی کنونی در اوکراین تنها به تشدید بیشتر تنش ها منجر خواهد شد.

سخنگوی کرملین ادامه داد: فضا تنها جایی است که تعامل بین آژانس های ذیربط روسیه و آمریکا در آن حفظ می شود، اخبار را در مورد چگونگی توسعه برنامه فضایی آمریکا دنبال می کنیم. برنامه فضایی روسیه با پویایی خاص خود در حال پیشرفت است. و سرمایه گذاری های قابل توجهی در آن انجام می شود.

پسکوف همچنین در جای دیگری از سخنرانی خود افزود که تغییر نام بریکس مستلزم اجماع همه کشورهای عضو است. نشست آتی بریکس در کازان روسیه یکی از رویدادهای اصلی در دستور کار جهانی است.

این مقام روسی همچنین ادامه داد: هنوز تصمیمی درباره سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به برزیل برای شرکت در نشست گروه 20 گرفته نشده است.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.