افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

کرمانی مقدم: هیچکس جز اسمار نتوانست پرسپولیس را به قهرمانی برساند/ داوری بسیاری از مسابقات به نفع استقلال بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 291573
کرمانی مقدم: هیچکس جز اسمار نتوانست پرسپولیس را به قهرمانی برساند/ داوری بسیاری از مسابقات به نفع استقلال بود – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اسمار ویرا یکی از بهترین گزینه های باشگاه پرسپولیس بود و این تیم با هیچ مربی دیگری جز او نمی توانست قهرمان شود. مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با فارس، درباره قهرمانی سرخ ها در لیگ برتر اظهار داشت: پارسال هم این برنامه را داشتیم و چون شرایط سخت […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اسمار ویرا یکی از بهترین گزینه های باشگاه پرسپولیس بود و این تیم با هیچ مربی دیگری جز او نمی توانست قهرمان شود.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با فارس، درباره قهرمانی سرخ ها در لیگ برتر اظهار داشت: پارسال هم این برنامه را داشتیم و چون شرایط سخت بود در هفته های آخر توانستیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. یکی از ویژگی های پرسپولیس این بود که بدون مشکل به کارش ادامه داد و برای من مثل روز معلوم بود که این تیم جام را می برد. پرسپولیس در لیگ امسال تا هفته های آخر به دنبال لغزش استقلال بود که در دیدار مقابل نساجی این اتفاق افتاد و پرسپولیس پیروز شد.

وی در خصوص مصاحبه اعضای تیم استقلال و اعلام آرای کمیته انضباطی گفت: پرداختن به این مسائل در حال حاضر فایده ای ندارد و جام در دست پرسپولیس است. این صحبت ها طبیعی است، وقتی یک تیم 20 هفته بالای جدول است، اما در پایان فصل تیم دیگر قهرمان می شود، همه از نظر شخصیتی و روحی گیج هستند و می توانند زیاد صحبت کنند. . نمی توانم بگویم کمیته انضباطی چقدر باید جریمه شود. یک بازیکن می تواند برای اولین بار اشتباه کند و به او اخطار داده شود. این مشکلات در ایران بیشتر از جاهای دیگر رخ می دهد.

و افزود: برخی می گویند اشتباهات داوری بوده در حالی که در همه جای دنیا اشتباهات داوری وجود دارد و تا VAR نرسد اصلاح نمی شود.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص قضاوت این فصل لیگ و باخت های پرسپولیس گفت که اشتباهات داوری خیلی جاها به نفع استقلال بوده است. در بازی آخر قضاوت امیر عرب براقی عالی بود و فقط یک اشتباه مرتکب شد و آن هم این بود که فکر می کنم صحنه درگیری حامد لک با سروش رفیعی را ندید و در این صحنه باید خط خط او را راهنمایی می کرد. در مورد گل پرسپولیس هم صحنه خیلی سختی بود و فکر می کنم اگر داور اروپایی بود اشتباه می کرد. اگر داور آفساید اعلام می کرد پرسپولیس می توانست در دقایق پایانی به گل برسد.

فکر می کنم تیم استقلال تیمش را نایب قهرمان کرد، اگر پرسپولیس به استقلال خوزستان گل نمی زد، شاید استقلال به جای تساوی به فکر گلزنی بود و خدا را شکر 3 گل خوردیم و 4 گل خوردیم.

کرمانی مقدم در پاسخ به این سوال که آیا ویرا باید در تیم بماند یا خیر، گفت: ابتدا باید به یحیی گل محمدی خسته نباشید بگویید و از زحمات او برای تیم تشکر کرد. اسمار ویرا یکی از بهترین گزینه های درویش بود و هیچکس جز او نمی تواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند. او تقریباً روش یحیی گل محمدی را در دستور کار قرار داد و امتیازات جمع شده توسط یحیی نیز در این قهرمانی تأثیرگذار بود.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس و پاسخ به این سوال که آیا قرمزها برای فصل آینده نیاز به جذب بازیکن دارند، تصریح کرد: اولین بار بود که دو بازیکن خارجی جذب کردیم و عملکرد فوق العاده ای داشتند. مخصوصا آستون اورونوف در بازی ها خیلی موثر بود و امیدوارم سال آینده هم او را داشته باشیم. ما باید در خط دفاع و خط حمله 100 درصد خودمان را تقویت کنیم و اگر بازیکنی در پست جلو و دفاع آسیب ببیند مشکل داریم چون نمی توان با مهاجم یک فصل را پیش برد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد امیررضا رفیعی بیان کرد: رفیعی آینده درخشانی دارد و بازی بسیار خوبی انجام داده اما همچنان به یک دروازه بان دیگر نیاز داریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)