افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

کرمانی مقدم: قانون سقف قرارداد کمکی نمی کند. آیا هزینه تجهیزات عربستان را دیده اید؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 351730
کرمانی مقدم: قانون سقف قرارداد کمکی نمی کند. آیا هزینه تجهیزات عربستان را دیده اید؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت: یکی از دلایل پیشرفت فوتبال عربستان هزینه هایی است که برای لیگ این کشور انجام می شود. مرتضی کرمانی مقدم مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: به نظر من این قانون قانون بدی است. ما در مورد لیگ برتر صحبت می کنیم و این یعنی ورزش حرفه ای […]

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت: یکی از دلایل پیشرفت فوتبال عربستان هزینه هایی است که برای لیگ این کشور انجام می شود.

مرتضی کرمانی مقدم مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: به نظر من این قانون قانون بدی است. ما در مورد لیگ برتر صحبت می کنیم و این یعنی ورزش حرفه ای و در ورزش حرفه ای طبیعی است که برخی از بازیکنان توانایی ها و مهارت های بیشتری نسبت به سایر بازیکنان دارند و حق دریافت پول بیشتری را دارند.

وی با اشاره به روش های دور زدن قانون سقف قراردادها ادامه داد: اگر دقت کنید از زمانی که این قانون در ایران تصویب و اجرا شد، دزدی، دزدی زیر میزی و هر چه بخواهید، روش های دور زدن قانون افزایش یافته و مدیران می تواند از راه های مختلفی برای پول دادن به بازیکنان، مربیان و … استفاده کند و این به نظر من با اصل شفافیت در تضاد است.

مهاجم سابق فوتبال ایران با اشاره به اجرای این قانون در ایران افزود: فکر نمی کنم در هیچ جای دنیا چنین قانونی را پیدا کنید و این موضوع مختص ایران است. همانطور که گفتم هر بازیکن و مربی ای که حق دریافت حقوق بیشتری دارد باید بیشتر دریافت کند و در نهایت باز هم تکرار می کنم که این قانون قانون اخاذی است.

کرمانی مقدم در رابطه با هزینه های رقبای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: می بینید تیم های عربی چه بازیکنانی را جذب کرده اند و چقدر هزینه می کنند؟ خب این یکی از دلایل پیشرفت فوتبال و لیگ عربستان در سال های اخیر است. بهترین بازیکنان جهان برای بازی به عربستان رفته اند و ایران تنها کشوری است که از سقف و قوانین زیرزمینی یک قدم عقب نشینی کرده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)