افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

کرمانی مقدم: رشادت های یحیی تحسین برانگیز بود/ گلسیانی به همه روحیه می دهد

  • کد خبر : 18444

مرتضی کرمانی مقدم مهاجم سابق پرسپولیس می گوید: مدافع گرجستانی پرسپولیس روحیه بالایی دارد و همه را در زمین تشویق می کند. برد یک هفته مانده به دربی بسیار مهم است و این برد در کرمان را شاگردان یحیی گل محمدی به آنها هدیه کردند. پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال با بحران عجیبی روبرو […]

مرتضی کرمانی مقدم مهاجم سابق پرسپولیس می گوید: مدافع گرجستانی پرسپولیس روحیه بالایی دارد و همه را در زمین تشویق می کند.

برد یک هفته مانده به دربی بسیار مهم است و این برد در کرمان را شاگردان یحیی گل محمدی به آنها هدیه کردند. پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال با بحران عجیبی روبرو شد و موضوع اخطار (سه کارتی) ده بازیکن بود که در صورت دریافت کارت زرد دیگر در بازی با مس کرمان، از همراهی قرمزها محروم خواهند شد. . در دربی سرنوشت ساز پایتخت.

علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، وحدت حنان اف، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی، محمد عمری و البته سروش رفیعی بازیکنانی بودند که در خطر اخراج از دربی قرار داشتند.

شاید خیلی ها فکر می کردند که یحیی گل محمدی در دیدار با مس کرمان ریسک زیادی نکرده و به تعدادی از این بازیکنان تاثیرگذار استراحت داده است، اما سرمربی پرسپولیس به جز محمد عمری و وحدت حنانف مصدوم، از 8 بازیکن در معرض محرومیت استفاده کرد و به گل رسید. نتیجه .

مرتضی کرمانی مقدم ستاره سابق پرسپولیس در این باره گفت: به نظر من رشادت های یحیی گل محمدی در کرمان قابل تحسین بود. من اینجا و آنجا خوانده ام که یحیی ممکن است به چند بچه کرمان برای بازی با استقلال استراحت بدهد، اما نداد.

ادامه داد: یحیی گل محمدی به درستی 3 امتیاز تعیین کننده دیدار با مس کرمان را در دربی قربانی نکرد و اتفاقاً سود زیادی هم برد. پرسپولیس در بازی چشمگیر کرمان از مس شهرستان پیروز شد و توانست به سلامت و بدون بازیکن محروم به تهران بازگردد. به نظر من نیمی از فوتبال شجاعت و نترسیدن است. اگر یحیی از ترس پنالتی شدن در دربی می خواست به دربی کرمان فکر کند و به چند بازیکن اصلی خود استراحت دهد، می توانست بازی با مس را از دست بدهد. از این رو با پختگی کامل تصمیمی منطقی گرفت و موفق شد با 3 امتیاز و دست پر از کرمان به تهران بازگردد و برای دربی آماده شود.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از عملکرد لئاندرو پریرا در دیدار با مس کرمان یادآور شد: نمی دانم این مهاجم برزیلی است یا نه؟ در تک به تک توپ را زد و دروازه خالی را از دست نداد تا پرسپولیس با گل های بیشتری به میدان بیاید. فکر می کنم اگر مهدی عبدی به جای این برزیلی در زمین بود، هر دو موقعیت را به گل تبدیل می کرد. همین طور باید از عملکرد عیسی آل کثیر تمجید کنم که در دقیقه 83 وارد زمین شد و یک پنالتی گرفت و ضربه ای به تیر دروازه زد تا نشان دهد مهاجمان ایرانی در پرسپولیس خیلی بهتر از مهاجمان خارجی این تیم هستند.

وی همچنین با تمجید از گئورگی گلسیانی افزود: جای تمجید از عملکرد مدافع گرجستانی پرسپولیس را دارم. او روحیه فوق العاده ای دارد و همه را در زمین تشویق می کند. با توجه به اینکه او سال ها در ایران بازی می کند، روحیه ایرانی ها را به خوبی می شناسد و به نظر من یکی از سه خرید بزرگ پرسپولیس در این فصل بود. فکر کنم حساب شما جدا از دو مهاجم خارجی پرسپولیس باشد.

مرتضی کرمانی مقدم نقش دربی را در تعیین قهرمان لیگ بسیار مهم ارزیابی کرد و در پایان گفت: قبلا هم گفته بودم که این دربی حتی می تواند قهرمان لیگ برتر را هم مشخص کند. من الان به این نتیجه رسیده ام و اگر پرسپولیس بتواند در هفته 27 استقلال را شکست دهد، قهرمان لیگ خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.