افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

کرمانی مقدم: حیف که مهاجم نداشتیم گل بزنیم/ بیرانوند شیرجه هم نزد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 138981
کرمانی مقدم: حیف که مهاجم نداشتیم گل بزنیم/ بیرانوند شیرجه هم نزد – پرسپولیس نیوز

کارشناس فوتبال ایران گفت: به نظر من اگر پرسپولیس 6 مهاجم داشت گل می خورد و با آمدن بهویی 10 بازیکن شدیم. مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره تساوی پرسپولیس و فرصت های از دست رفته مقابل تیم 10 نفره نصر عربستان توضیح داد: در مقابل این تیم ها باید از 10 […]

کارشناس فوتبال ایران گفت: به نظر من اگر پرسپولیس 6 مهاجم داشت گل می خورد و با آمدن بهویی 10 بازیکن شدیم.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره تساوی پرسپولیس و فرصت های از دست رفته مقابل تیم 10 نفره نصر عربستان توضیح داد: در مقابل این تیم ها باید از 10 نفره و 9 نفره بودن صحبت کنید. تیمی حرفه ای با بازیکنان حرفه ای است و ما خوش شانس بودیم که بازیکن ما اخراج نشد. آنها حرفه ای بازی کردند و از تساوی راضی بودند. بیرانوند حتی راه اندازی نکرد و ما به آنها فرصت ندادیم در حالی که پرسپولیس موقعیت های زیادی داشت.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: حیف که یکی از توپ های خودمان را نگرفتیم و می توانستیم این برد را بگیریم. پرسپولیس جز در لحظاتی که بازی را آرام می کرد به راحتی می توانست به گل برسد. شایسته پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار بودیم. مشخصا پرسپولیس برای برد آمده بود و این مشکل از ابتدا قابل مشاهده بود.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل گل نشدن توپ های پرسپولیس به دلیل نداشتن مهاجم 6 نفره بود، توضیح داد: صد در صد بود. اگر مهاجم 6 دانگ داشتیم گل می خوردیم و اگر مهاجممان (شهاب زاهدی) را نگه می داشتیم و بهویی نمی آمد گل می زدیم. وقتی روی زمین افتاد انگار پرسپولیس 10 بازیکن داشت. اگر یک بازیکن شش دانگ در خط مقدم حضور داشت، می توانستیم بازی را ببریم.

نصر حرفه ای بود و فوتبال بلد بود.

کرمانی مقدم گفت: هافبک ها خیلی خوب کار کردند و موقعیت های زیادی داشتیم، متأسفانه تیم حریف حرفه ای بود و فوتبال بلد بود و نتوانستیم گلزنی کنیم. با همه این شرایط همچنان امید داریم و باید در دیدار آخر قدرتمند نشان دهیم.

وی ادامه داد: ما در آزادی محکوم به برد هستیم و با این سه امتیاز می توانیم به دور بعد صعود کنیم. پسران و هواداران ما برای کسب سه امتیاز متحد خواهند بود و من خوشبین هستم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی برای پیروزی تیم پرسپولیس در دیدار مقابل الدیل دارد، گفت: فکر می کنم خود آقایی هم بلد است این کار را انجام دهد اما به نظر من اگر با دو مهاجم بازی کنیم. در آزادی بهتر است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)