افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

کرمانی مقدم: حیف است اسمار رفت و باید می ماند/ دایی و یحیی بهترین گزینه ها هستند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 306315
کرمانی مقدم: حیف است اسمار رفت و باید می ماند/ دایی و یحیی بهترین گزینه ها هستند – پرسپولیس نیوز

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس در بین گزینه های داخلی این باشگاه، علی دایی و یحیی گل محمدی را بهترین گزینه برای سرمربیگری این تیم می داند. پرسپولیسی ها پس از جدایی اسمار ویرا هنوز موفق به انتخاب جانشینی برای سرمربی برزیلی نشده اند و از سوی دیگر اخراج غیرمنتظره علیرضا بیرانوند این روزها به […]

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس در بین گزینه های داخلی این باشگاه، علی دایی و یحیی گل محمدی را بهترین گزینه برای سرمربیگری این تیم می داند.

پرسپولیسی ها پس از جدایی اسمار ویرا هنوز موفق به انتخاب جانشینی برای سرمربی برزیلی نشده اند و از سوی دیگر اخراج غیرمنتظره علیرضا بیرانوند این روزها به یکی دیگر از مشکلات قرمزها تبدیل شده است.

در زیر می خوانید:

*چند هفته از پایان لیگ می گذرد و پس از جدایی اسمار ویرا، تیم قهرمان لیگ همچنان بلاتکلیف است. نظر شما درباره گزینه جدید هدایت پرسپولیس چیست؟

حیف که عثمر رفت و برنگشت. به هر حال باید نگهش می داشتند و فکر می کنم به خاطر خانواده اش رفت. به نظر من الان که اسمار رفته اسکوچیچ بهترین گزینه برای پرسپولیس است.

* چرا اسکوچیچ؟

چون ایران را می شناسد و سابقه خوبی در فوتبال ما دارد و به نظرم بهترین گزینه خارجی برای نیمکت پرسپولیس است.

*در حال صحبت بر سر گرفتن مربی خارجی هستیم، اما اگر پرسپولیس نتواند گزینه های خارجی را جذب کند، کدام گزینه ملی را برای هدایت پرسپولیس مناسب می دانید؟

انتخاب گزینه داخلی خیلی سخته و به نظرم گزینه خارجی خیلی بهتره. وای اگر علی دایی را بیاورند خیلی خوب می شود، اما نمی دانم او می آید یا خود یحیی گل محمدی را برمی گردانند. من این دو را بهترین گزینه های داخلی می دانم.

*علیرضا بیرانوند نیز قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد. در این مورد چه دارید که بگویید؟

اینکه الان بخواهند باشگاه پرسپولیس را اذیت کنند کار درستی نیست. همه باید بگذارند باشگاه مربی جدیدی انتخاب کند. بیرانوند چند سالی است که در پرسپولیس است، به عضویت این باشگاه درآمد و از طریق پرسپولیس به تیم ملی رسید و پیشرفت کرد.

*در صورت رفتن بیرانوند، باشگاه پرسپولیس باید چه کار کند؟

حتی اگر بیرانوند بیرون باشد، پرسپولیس به یک دروازه بان جدید نیاز دارد زیرا اگر دروازه بان اصلی مصدوم شود، تیم به مشکل می خورد.

* چه گزینه هایی برای دروازه بان ها پیشنهاد می کنید؟

ما در ایران دروازه بان های خوب زیادی داریم و پرسپولیس حتی ممکن است یک دروازه بان خارجی بیاورد.

* پرسپولیس در نقل و انتقالات در چه پست هایی باید تقویت شود؟

پرسپولیس باید در خط دفاع و حمله بازیکن جذب کند به خصوص که بازی های آسیایی را پیش رو دارد و اگر در این پست ها بازیکن نگیرد به مشکل می خورد.

* کدام بازیکن پرسپولیس را به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب می کنید؟

اورونوف.

*به گفته برخی کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس، امید عالیشاه در این فصل بسیار تاثیرگذار بود و می توانست در لیست تیم ملی قرار بگیرد.

موافقم. عالیشاه در این فصل نسبت به پارسال خیلی خوب بود و می توانست به تیم ملی دعوت شود و فکر می کنم جای این بازیکن در تیم ملی خالی است.

* با توجه به دعوت چند بازیکن جوان به تیم ملی، گاهی انتقاداتی به پروژه جوانان در تیم ملی می شود.

چند بازیکن جوان دعوت شدند اما به نظر من باید بیشتر دعوت شود و قلعه نویی به این بازیکنان میدان بدهد. در کل بازی مقابل ازبکستان خوب نبودیم و تا دیر نشده بازیکنان جوان باید بازی کنند زیرا برخی از بازیکنان باتجربه به پایان دوران فوتبال خود می رسند.

* آیا می توان انتظار داشت تیم قلانوی به جام جهانی صعود کند؟

آقای قلعه نویی سابقه تیم ملی را هم دارد و قهرمانی های باشگاهی زیادی را کسب کرده است. فکر می کنم اگر جوانان بیشتری را به تیم ملی دعوت کنید و به این بازیکنان بیشتر توجه کنید، می توانیم به تیم ملی برای جام جهانی امید زیادی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.