افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

کرمانی مقدم: با نام برانکو به یحیی بی ادب نباشید/دشمنان پرسپولیس هم حرف های علی پروین را زیر پا گذاشتند! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 138407
کرمانی مقدم: با نام برانکو به یحیی بی ادب نباشید/دشمنان پرسپولیس هم حرف های علی پروین را زیر پا گذاشتند!  – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس می گوید خیلی عجیب است که از دیروز با نام برونکو برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی حاشیه درست می کنند. مرتضی کرمانی مقدم بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی از مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان جانشین احتمالی یحیی گل محمدی و تعیین جانشین این بازیکن خبر داد. وی افزود: […]

پیشکسوت پرسپولیس می گوید خیلی عجیب است که از دیروز با نام برونکو برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی حاشیه درست می کنند.

مرتضی کرمانی مقدم بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی از مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان جانشین احتمالی یحیی گل محمدی و تعیین جانشین این بازیکن خبر داد.

وی افزود: چند روزی از توصیه علی آقا (پروین) نمی گذرد که از همه پیشکسوتان خواسته بود یحیی گل محمدی را حمایت کنند تا او بتواند در این لحظه حساس بازی مقابل النصر و الدحیل را با موفقیت به پایان برساند. ما می بینیم که این بار جانبازان صحبت می کنند.» اینطور نیست، اما رسانه ها شروع کرده اند.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: در شرایطی که پرسپولیس قصد داشت روز جمعه به ریاض برود و سعودی ها اینطور رفتار کردند و اجازه ندادند فرار پرسپولیسی ها صورت بگیرد، وضعیت روحی و روانی تیم و گل محمدی اینطور نیست. همه چیز خوب پیش می رود اما داریم می بینیم که عده ای به جای روحیه دادن به پرسپولیس و مربی اش، تیم را تخریب می کنند. این رفتارها عین نامردی است و اصلاً ورزشی نیست.

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: اکنون که پیشکسوتان در حمایت از گل محمدی سکوت کرده اند یا از این تیم حمایت می کنند، برخی رسانه ها به سراغ برونکو رفته اند. برانکو یکی از مربیان محبوب سابق پرسپولیس است اما الان وقت این حرف ها نیست. حالا تیم پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در مرحله حساس لیگ قهرمانان بازی می کند و همه باید از گل محمدی و سرمربی او حمایت کنند اما ظاهرا چند نفر آب به آسیاب سعودی ها می ریزند تا الل برنده شود. .

بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: مایه تاسف است که در فضای رسانه ای کشورمان شاهد چنین وضعیتی هستیم. ما به جای حمایت از پرسپولیس در این روز و ساعت حساس، هر رسانه ای را باز می کنیم و خبر آمدن برونکو یا مصاحبه و گزارش در مورد آن را می بینیم که اصلا خوب نیست.

وی در پایان گفت: برای پرسپولیس، مربی و بازیکنانش از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم و می دانم که بازی مقابل نصر چقدر سخت خواهد بود. امیدوارم حداقل در این ساعات باقی مانده روی این حواشی تمرکز نکنند و تمام حواسشان را معطوف بازی کنند. چون بالاخره این خبر به گوش بازیکنان می رسد و این وضعیت در آستانه یک دیدار مهم اصلا به نفع پرسپولیس نیست.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)