افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

کرمانی مقدم: باید گل های بیشتری می زدیم/ اگر اورنوف بود اوضاع فرق می کرد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 376488
کرمانی مقدم: باید گل های بیشتری می زدیم/ اگر اورنوف بود اوضاع فرق می کرد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و شایسته برد بود و باید بدانید که اگر اوستون اورونوف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس در این بازی حضور داشت شرایط فرق می کرد و پرسپولیس موقعیت های زیادی داشت. گل استقلال. دو تیم پرسپولیس و استقلال امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و شایسته برد بود و باید بدانید که اگر اوستون اورونوف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس در این بازی حضور داشت شرایط فرق می کرد و پرسپولیس موقعیت های زیادی داشت. گل استقلال.

دو تیم پرسپولیس و استقلال امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با گل محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه 3+90 از روی نقطه پنالتی به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره داربی 104 و پیروزی پرسپولیس در این دیدار اظهار کرد: بازی در نیمه اول بهتر از نیمه دوم بود. پرسپولیس از هر نظر بهتر از استقلال بود و شایسته برد بود. فکر می کنم استقلال فقط برای تساوی مقابل پرسپولیس قرار گرفت و دفاع کرد و سعی کرد از ضد حملات استفاده کند. پرسپولیس می توانست با اختلاف بیشتری در این دیدار پیروز شود. متاسفانه بازیکنان استقلال سرعت بازی را کم می کردند. استقلال بیشتر بازی را در دفاع انجام داد و حواسش به ضد حملات بود. در دقایق پایانی پرسپولیس در دفاع بود که طبیعی است. بازی استقلال و پرسپولیس همیشه حساس است و قابل مقایسه با بازی های دیگر نیست. مربیان در دربی فقط سعی می کنند بازی را نباختند و به همین دلیل شاهد بازی خوبی در دربی نیستیم. من به هواداران تبریک می گویم و انشالله که قهرمانی های زیادی را کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان در داربی 104 و در پاسخ به این سوال که آیا جای اورونوف خالی بود، گفت: شک نکنید جای اورونوف در ترکیب خالی بود. اگر اورونوف در این تیم بود شرایط فرق می کرد و پرسلیس ممکن بود موقعیت های بیشتری داشت. در این دیدار هافبک های پرسپولیس بهتر از استقلالی ها بودند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد ژائو و مهری که موفق شدند برای پرسپولیس پنالتی بگیرند، گفت: سعید مهری را پارسال در استقلال دیدم و بازیکن توانمندی است. او در میانه میدان خوب کار می کند و زمانی که آماده باشد می تواند به پرسپولیس کمک کند. در مورد لوکاس ژوائو باید چند بازی بگذرد تا بتوانیم در مورد او نظر بدهیم.

کرمانی مقدم درباره قضاوت این دیدار گفت: داوری بیژن حیدری خوب بود و در ابتدای بازی که پرسپولیس هجومی داشت و استقلالی ها اشتباه می کردند، می توانست از کارت زرد خود استفاده کند.

وی در خصوص پرتاب اشیا توسط هواداران پرسلیس و استقلال گفت: این اتفاقات در فوتبال مرده است و هیچ جای دنیا. هواداران باید از تیم خود حمایت کنند و این برای فوتبال ما بسیار بد خواهد بود.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره برگزاری این دیدار در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گفت: اگر این بازی رایگان بود تقریبا 100 هزار هوادار به ورزشگاه می آمدند. بسیاری از هواداران نتوانستند به ورزشگاه بروند و مجبور شدند دربی 104 را از تلویزیون تماشا کنند. خیلی وقت است که ورزشگاه آزادی را نداریم و موضوع شرم آور است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)