افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

کرمانی مقدم: این 2 ویژگی پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر می کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 260052
کرمانی مقدم: این 2 ویژگی پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر می کند – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است قرمزها نسبت به رقیب سنتی خود دو ویژگی دارند که می تواند در پایان فصل جاری به قهرمانی آنها منجر شود. مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با تسنیم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: پرسپولیس سه امتیاز مهم در قائم شهر مقابل نساجی به دست آورد. […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است قرمزها نسبت به رقیب سنتی خود دو ویژگی دارند که می تواند در پایان فصل جاری به قهرمانی آنها منجر شود.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با تسنیم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: پرسپولیس سه امتیاز مهم در قائم شهر مقابل نساجی به دست آورد. هر دو تیم با توجه به شرایطشان بازی جذابی انجام دادند، نساجی به دلیل حمایت هواداران و جو فوق العاده استادیوم شهید وطنی و پرسپولیس به دلیل اینکه در نیمه دوم با یک بازیکن کمتر بازی کردند و نیاز به برد داشتند. او تا دقایق پایانی بازی تماشایی انجام داد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه اول این فرصت را داشت که با گل های بیشتری پیروز شود و اگر آرونوف و حتی آل کثیر دقت بیشتری می کردند شاگردان اسمار با نتیجه بهتری به رختکن می رفتند. در نیمه دوم شرایط کمی تغییر کرد و پس از اخراج سروش رفیعی، نساجی با جسارت بیشتری به دروازه پرسپولیس نزدیک شد و گلزنی کرد اما آرونوف بار دیگر با زدن گل دوم شایستگی و عملکرد خوب خود را در این دیدار به نمایش گذاشت. و پرسپولیس برد را کامل کرد.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از شاگردان عثمر تصریح کرد: در آن محیط ورزشگاه و شرایط بحرانی که پرسپولیس 10 نفره شد، خوشبختانه بازیکنان این تیم با انگیزه بیشتری بازی را ادامه دادند. به نظر من همه بازیکنان می دانستند که تیم به شدت به سه امتیاز نیاز دارد و کوچکترین اشتباهی می تواند تیم را از قهرمانی دور کند و مهمتر از همه اینکه کادرفنی به خوبی از اشتباهات جام حذفی و جام حذفی درس گرفته است. بازی با آلومینیوم و پالشت بازی را کنترل کردند و موفق به زدن گل برتری شدند.

کرمانی مقدم با اشاره به درخشش آستون آرونوف و تاثیر بازیکن ازبکستانی در نتایج پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در نیم فصل خریدهای خارجی خوبی داشت. عبدالکریم حسن بازیکن باکیفیتی است و عملکرد خوبی در تیم پرسپولیس داشت. نیازی به تعریف آرونوف نیست. بازی های آنها را در جام ملت ها دیدم. آرونوف قبلا مهارت های خود را نشان داده و بازی های خوبی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که “پرسپولیس و استقلال کدام شانس بیشتری برای قهرمانی دارند؟”، گفت: چهار دیدار باقی مانده تا پایان لیگ فینال است و همه اعضای تیم باید در بازی ها حاضر شوند. با تمام توانشان هر دو تیم در هفته های اخیر نتایج مشابهی کسب کردند و رقابت بسیار حساس و نزدیکی است. قطعا کار سختی خواهد بود و بازی های سختی برای هر دو تیم خواهد بود. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس باید روی بازی های آینده تمرکز کنند و فقط به پیروزی و انجام وظیفه فکر کنند. به نظر من با در نظر گرفتن امتیازات دو تیم و عملکرد آنها، پرسپولیس نسبت به استقلال دو ویژگی دارد. علاوه بر اینکه پارسی‌ها شخصیت بیشتری برای قهرمانی دارند، پرسپولیس بازیکنی (آرونوف) دارد که می‌تواند تفاوت را رقم بزند و به پرسپولیس در راه قهرمانی کمک کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)