افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

کرمانی مقدم: اورونوف با این گل برای دربی آماده است/ بیرانوند را مقصر ندانید ما به او نیاز داریم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 226806
کرمانی مقدم: اورونوف با این گل برای دربی آماده است/ بیرانوند را مقصر ندانید ما به او نیاز داریم – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در مسابقات فوتبال گاهی با دروازه بان مشکل دارد گاهی گل های غیرعادی می زند، ما به بیرانوند نیاز داریم چون بازی بعدی دربی است نباید او را مقصر بدانیم. مرتضی کرمانی مقدم مهاجم سابق تیم پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس در دیدار مقابل باشگاه فوتبال خوزستان گفت: متأسفانه پرسپولیس آنطور […]

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در مسابقات فوتبال گاهی با دروازه بان مشکل دارد گاهی گل های غیرعادی می زند، ما به بیرانوند نیاز داریم چون بازی بعدی دربی است نباید او را مقصر بدانیم.

مرتضی کرمانی مقدم مهاجم سابق تیم پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس در دیدار مقابل باشگاه فوتبال خوزستان گفت: متأسفانه پرسپولیس آنطور که باید و شاید بازی را شروع نکرد؛ در حالی که این اتفاق افتاد. در ابتدای بازی کمی دست و پا چلفتی و عجولانه بازی کردیم، این موضوع در دفاع ما را با مشکل مواجه کرد و در مقابل پیشرفت بازی دو گل به ثمر رساندیم.

وی با اشاره به اشتباهات علیرضا بیرانوند و گل هایی که توسط خودش و با دخالت مدافعان به سود فولاد زده شد، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات در مسابقات فوتبال پیش می آید که دروازه بان روز خوبی را سپری نمی کند. البته بیرانوند بعد از این دو گل خوش گذشت و از فرصت های خوبی برای فولادی ها استفاده کرد اما به هر حال در تورنمنت طولانی مثل لیگ برتر که یک فوتبالیست باید 30 هفته بازی کند این مشکلات پیش می آید. در یکی دو بازی…

وی با اشاره به دیدار حساس پرسپولیس مقابل استقلال در پیش رو، تاکید کرد: به بیرانوند به عنوان یکی از ارکان اصلی پرسپولیس در دیدار با استقلال نیاز مبرم داریم، بنابراین نباید او را تخریب کنیم و اتفاقا باید به او روحیه بدهیم. . تا برای دیدار مقابل استقلال آماده شوند، به اوج برسند و با روحیه تمام مقابل مهاجمان تیم نکونام قرار بگیرند.

کرمانی مقدم درباره بازگشت پرسپولیس به بازی در نیمه دوم اظهار کرد: خوشبختانه به دلیل آشنایی عثمر با شرایط تیم پرسپولیس و بازیکنان، سوراخ های تیم فولاد را در سمت چپ خط دفاعی خود بین دو نیمه به خوبی دید. و از همان مسیری که توانستیم چندین بار نفوذ کنیم، به محوطه تیم فولاد نفوذ کردیم و به گل رسیدیم. پرسپولیس در این دیدار 4 گل زد اما می توانست گل های بیشتری بزند و شاید فولاد باید گل های بیشتری می زد. این پرسپولیس نشان داد که به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره وضعیت خط حمله این تیم گفت: خوشبختانه این روزها برخلاف نیم فصل اول، مهاجمان پرسپولیس در هر بازی گلزنی می کنند که نشان می دهد پرسپولیسی ها به خواسته خود رسیده اند. . گل های آل کثیر و ترابی نشان می دهد که تلاش های یک تیم چگونه باید محقق شود.

بازیکن سابق پرسپولیس اضافه کرد: در واقع مهاجمان یک تیم می توانند نتیجه یک هفته کامل تمرین سایر بازیکنان را کسب کنند. همه تیم ها زحمت می کشند تا توپ را در دروازه جلوی دروازه بگذارند، وقتی با آل کثیر، ترابی و دیگر عناصر هجومی احساس راحتی کنیم، پرسپولیس می تواند در هر مسابقه گل های زیادی بزند.

کرمانی مقدم در پایان با تاکید بر گلزنی بازیکن ازبکستانی این تیم خاطرنشان کرد: باعث خوشحالی است که این بازیکن توانست گلزنی کند. او قبل از این دیدار در دیدارهای قبلی عملکرد خوبی داشت اما فکر می کنم با این گل خودش را برای دربی مقابل استقلال آماده کرد. حالا می توان گفت پرسپولیس هافبک نافذ خوبی در جناح چپ دارد که می تواند روی او حساب باز کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)