افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

کرمانی مقدم: العلود بهتر از دانیال است/ پرسپولیس با این وضعیت نمی تواند مدعی شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 345706
کرمانی مقدم: العلود بهتر از دانیال است/ پرسپولیس با این وضعیت نمی تواند مدعی شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد قرمزها در دو بازی ابتدایی فصل ناراضی است و می گوید اگر به همین منوال پیش برود نمی توانیم بگوییم پرسپولیس قهرمان می شود. مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت فعلی پرسپولیس پس از پایان هفته دوم رقابت های لیگ برتر، اظهار […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد قرمزها در دو بازی ابتدایی فصل ناراضی است و می گوید اگر به همین منوال پیش برود نمی توانیم بگوییم پرسپولیس قهرمان می شود.

مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت فعلی پرسپولیس پس از پایان هفته دوم رقابت های لیگ برتر، اظهار کرد: این دو بازی را که پرسپولیس انجام داد دوست نداشتم و بله. به عنوان مهاجم بازی نکرد و به شایستگی در بازی مقابل تراکتور مساوی نشد. یک امتیازی که پرسپولیس گرفت به نفع آنها بود و اگر یک امتیاز از دست بدهد به مشکل می خورد. درست است که بازی ها سخت است اما نباید به راحتی تسلیم شویم.

وی درباره روند نقل و انتقالات باشگاه، اضافه شدن ایوب آلمود، فرشاد احمدزاده، الکسیس گنجوز و علی علیپور گفت: بازیکنان خوبی جذب کرده ایم و دفاع راست جدید قرمزها عملکرد بسیار خوبی داشته و از دانیال اسماعیلی فر بسیار بهتر است. با اضافه شدن میلاد محمدی، این تیم در جناح چپ پیش می رود اما همچنان به یک مهاجم خارجی گلزن نیاز دارد. او از فصل گذشته ترابی و بیرانوند راضی نبود. بیرانوند در بازی ها عملکرد خوبی نداشت و از ترابی و اسماعیلی فر چیزی ندیدیم. پرسپولیس در حال حاضر دفاع باکیفیتی دارد و با توجه به جذب بازیکنان خوبی، همچنان به هافبک بازی سازی مثل سروش رفیعی نیاز دارد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اشتباهات داوری با VAR گفت: به نظر من این سیستم VAR نیست زیرا داوران صحنه آهسته صحنه ای که از تلویزیون پخش می شود را می بینند و نظر می دهند. بازیکن پرسپولیس چگونه اخراج شد؟ این مسائل به ضرر پرسپولیس خواهد بود. وقتی پای بازیکن به مچ می رسد، کارت زرد برای بازیکن خاطی کافی است، اما وقتی پا بالا رفت و زانو را لمس کرد، باید اخراج شود. سروش رفیعی ضربه ای به مچ پای بازیکن تراکتورسازی زد و این خطا منجر به کارت قرمز نشد و به نظرم VAR نداشتیم بهتر بود.

کرمانی مقدم درباره بازی پرسپولیس مقابل یحیی گل محمدی و سخت کوشی گاریدو پس از جدایی یحیی و عثار ویرا گفت: این بازی حتی از بازی با تراکتور هم سخت تر است. سرمربی فولاد مربی متخصصی است و نقاط ضعف و قوت تیم را می شناسد و با اینکه 4 امتیاز گرفت اما شاگردان گاریدو را به خوبی می شناسد. مربیان سابق پرسپولیس قهرمانی های زیادی را به دست آوردند اما قرمزها اسکلت خود را حفظ کردند. گاریدو به زمان نیاز دارد تا بازیکنان را بشناسد. در دو بازی قبلی ما طراوت قبلی را در تیم ندیدیم و بازیکنان ترسو بازی کردند. اگر شرایط به همین منوال پیش برود، به سختی می توان گفت که پرسپولیس مدعی قهرمانی خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت ورزشگاه های آزادی و پرسپولیس در شهرهای مختلف گفت: مشکل در فدراسیون فوتبال است. چند سالی است که می خواهند آزادی را درست کنند، دقیقاً چرا باید قبل از شروع لیگ این اتفاق بیفتد؟ این فقط به ضرر بازیکنان است و پرسپولیس اگر اولین بازی اش مقابل ذوب آهن در آزادی بود قطعا پیروز می شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)