افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

کرمانی مقدم: اشتباهات داوری، استقلال با ارافاق پنجم می شد/ مهاجمان پرسپولیس هر لحظه بوی گل می دهند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 263127
کرمانی مقدم: اشتباهات داوری، استقلال با ارافاق پنجم می شد/ مهاجمان پرسپولیس هر لحظه بوی گل می دهند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: کسانی که در مورد بهره مندی پرسپولیس از اشتباهات داوری صحبت می کنند، نگاهی به آرشیو اشتباهات داوری این فصل بیندازند تا بفهمند چگونه به بالای جدول رسیده اند. مرتضی کرمانی مقدم بازیکن سابق پرسپولیس درباره آخرین پیروزی این تیم مقابل هواداران گفت: دو گل زدیم و چند گل نزدیم. متأسفانه آخرین […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: کسانی که در مورد بهره مندی پرسپولیس از اشتباهات داوری صحبت می کنند، نگاهی به آرشیو اشتباهات داوری این فصل بیندازند تا بفهمند چگونه به بالای جدول رسیده اند.

مرتضی کرمانی مقدم بازیکن سابق پرسپولیس درباره آخرین پیروزی این تیم مقابل هواداران گفت: دو گل زدیم و چند گل نزدیم. متأسفانه آخرین بازی با هواداران از آن بازی هایی بود که مدام فرصت ها از دست می رود. گاهی اوقات در فوتبال پیش می آید که توپ ها وارد دروازه نمی شوند اما باز هم باید بگوییم یک گل برای پسران پرسپولیس که دو گل به این تیم زدند. تیم آماتور چند هفته بود که شکست نخورده بود اما باز هم باید مقابل پرسپولیس شکست می خورد.

و افزود: حضور اورونوف در خط اول تیم پرسپولیس موتور گلزنی بچه ها را روشن کرد. او چیزی در این زمین کم نمی گذارد و انصافاً شوت ها و ضربه های ناگهانی او به سمت دروازه بوی گل می دهد. او چارچوب را می داند و البته خوشحالم که شریک او و عیسی آل کثیر در خط حمله باعث شده همه ما با خیال راحت بازی های پرسپولیس را تماشا کنیم. متاسفم که چرا در بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی در تعویض ها اشتباه کردیم تا به این شکل باورنکردنی 4 گل بزنیم و در نهایت حذف شویم. قطعا با حضور چنین افرادی در ترکیب اصلی تیم می توانیم همه رقبا را شکست دهیم. به شرطی که دستورات صحیح از نیمکت به زمین منتقل شود و البته در هنگام تعویض شرایط بهتری برای تیم ایجاد کنیم.

کرمانی مقدم همچنین با یادآوری بحث های اخیر درباره اشتباهات داوری پرسپولیس و اینکه گفته می شود این تیم از چنین اشتباهاتی بهره برده است، یادآور شد: کسانی که چنین ادعایی می کنند باید به آرشیو اشتباهات داوری فصل جاری مراجعه کنند. سپس متوجه خواهند شد که کدام تیم از اشتباهات داوری بیشترین سود را برده است. اگر این الگوی اشتباهات نبود، استقلال با اراف در رده چهارم یا پنجم قرار می گرفت. ضمن اینکه تا زمانی که در فوتبال کمک داور ویدیویی نداشته باشیم، این اشتباهات برای همه اتفاق می افتد. چرا از اشتباهات به ضرر پرسپولیس برایمان نمی گویید؟

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره دیدار آینده این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: پرسپولیس محکوم به برد است. باید تا روز آخر پیروز شویم و منتظر لغزش استقلال باشیم. شرایط تیم ما طوری است که به راحتی می توانیم قهرمان شویم چون بازیکنان خوبی داریم و مسابقات به گونه ای نیست که تیمی بتواند مانع قهرمانی پرسپولیس شود.

وی ادامه داد: تنها نکته مهم در بحث مدیریت این است که علاوه بر توجه به تیم و ایجاد فضای روانی آرام برای بچه ها، به فکر جذب بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده باشیم، در غیر این صورت. هیچ تیمی وجود نخواهد داشت که هیچ کس از آنها جلوتر نباشد.” پولی برای خرج کردن ندارند، می آیند بهترین های فصل نقل و انتقالات را جمع آوری می کنند. اگر بخواهیم فصل بعد شرایط این فصل را نداشته باشیم و از روز اول مدعی قهرمانی باشیم باید قرارداد خیلی از این افراد را تمدید کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)