افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

کرمانی مقدم: استقلال کاملا دفاعی بازی کرد/ پرسپولیس از نظر آماری بهتر از حریف بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 233788
کرمانی مقدم: استقلال کاملا دفاعی بازی کرد/ پرسپولیس از نظر آماری بهتر از حریف بود – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با انتقاد از عملکرد بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دربی 103 تصریح کرد: باید دعا کنیم که وضعیت فوتبال ایران با این سطح فنی و بازیکنان بی کیفیت بدتر نشود. مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت و کارشناس فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این دیدار گفت: از دیدن این دیدار فوق […]

این کارشناس فوتبال با انتقاد از عملکرد بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دربی 103 تصریح کرد: باید دعا کنیم که وضعیت فوتبال ایران با این سطح فنی و بازیکنان بی کیفیت بدتر نشود.

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت و کارشناس فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این دیدار گفت: از دیدن این دیدار فوق العاده خسته کننده بسیار متاسف شدم. عملکرد فوق العاده ضعیفی از دو تیم دیدیم که واقعا بار فنی و مثبتی نداشتند و فقط هواداران را عصبی می کردند.

استقلال کاملا دفاعی بازی کرد

وی ادامه داد: استقلالی ها برنامه ای برای نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس نداشتند و تمام بازیکنان این تیم فاز دفاعی را در پیش گرفته بودند. در آن سوی زمین پرسپولیسی ها نتوانستند در خط دفاعی استقلالی ها خللی ایجاد کنند. لایه به لایه و این شرایطی را ایجاد کرد که نباید در دروازه استقلال شکل می گرفت.

پرسپولیس از نظر آماری بهتر از حریف بود

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس به یکدیگر پاس های کوتاه و خوبی دادند و در پایان بازی آماری که در سایت ها منتشر شد نشان می داد این تیم بیش از دو برابر ضرباتی که پرسپولیسی ها به سمت آنها می زدند توپ را به گردش در می آورد. شوت دروازه استقلال بیشتر از شاگردان نکونام بود. در مجموع استقلالی ها برای کسب امتیاز وارد زمین شدند و اصلا شجاعانه بازی نکردند، پرسپولیس برنامه ضدحمله نداشت و موقعیت های معدودی که روی دروازه استقلال ایجاد شد بی ثمر بود.

با این حال، فوتبال ملی آسیب می بیند

کرمانی مقدم در پایان گفت: حیف که وقت خود را صرف تماشای این مسابقه کردید، نمی دانم چرا بازیکنان و تیم ها اینقدر خسته کننده بازی کردند، با این شرایط نیمه اول کیفیت بهتری داشت اما در نیمه دوم هیچ صحنه ای ندیدیم که هواداران از آن لذت ببرند، با چنین نمایش هایی نمی توان منتظر آینده بود و فقط باید دعا کنیم که شرایط فوتبال ایران بدتر نشود. تیم های پرطرفدار اینگونه بازی می کنند، نباید منتظر نمایش خوب سایر تیم ها باشیم و این موضوع قطعا به فوتبال ملی آسیب می زند در حالی که مسابقات مقدماتی جام جهانی را در پیش داریم و باید خود را برای 2026 آماده کنیم. جام جهانی.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)