افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

کرمانشاه صحنه وحدت ملت ها بود/ حماسه چهل و پنجمین راهپیمایی انقلاب رقم خورد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 200676
کرمانشاه صحنه وحدت ملت ها بود/ حماسه چهل و پنجمین راهپیمایی انقلاب رقم خورد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

خبرگزاری مهر – گروه استان ها – سمیه نوری: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالی در قم برگزار شد که با وجود همه اتفاقات اخیر در کشور، مردم با آگاهی و شعور بیشتری به میدان رفتند تا حفظ و اعلام وحدت در خاک و سرزمین خود و در عین حال در […]

خبرگزاری مهر – گروه استان ها – سمیه نوری: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالی در قم برگزار شد که با وجود همه اتفاقات اخیر در کشور، مردم با آگاهی و شعور بیشتری به میدان رفتند تا حفظ و اعلام وحدت در خاک و سرزمین خود و در عین حال در سراسر کشور در این روز حادثه غرور آفرین و حماسی دیگری را رقم زد.

کرمانشاه طبق رسوم هر سال در ایران اسلامی غیور و استوار است، اما این بار با اشتیاق بیشتر از همیشه. خط در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تجدید اتحاد و جشن پیروزی انقلاب را با حضور پرافتخار مردمش در دفتر خاطرات حماسی خود ثبت کند.

قرار بود راهپیمایی و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ساعت 9:30 از پلازا مدرس آغاز شود اما گویا مردم با شور و شوق بیشتری ساعاتی قبل راهی محل شدند. شروع مراسم در حال حرکت بود و با نزدیک شدن به زمان مقرر، جمعیت بیشتر و بیشتر می شد تا اینکه بالاخره با ازدحام جمعیت استان کرمانشاه، صدای شعارهای انقلابی به گوش رسید. از بلندگوها بلند شد و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شد.

با وجود سرما، مردم پا به خیابان گذاشته بودند تا در کنار هم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن بگیرند و جمعیت حاضر در مراسم یونایتد شعارهای «الله اکبر» و «خامنه ای رهبر» را همانگونه که جوانان در اوایل انقلاب در سال 57 سر دادند، سر دادند.

انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا جوانان خود را تشویق کرده است

تمامی گروه های سنی در مسیر راهپیمایی شرکت خواهند کرد: جوانان، نوجوانان، کودکان و غیره. میانسال و سالمندان مشاهده می شود که برای این انقلاب بدون هیچ تفاوتی و با عشق شعار می دادند و در همین حین وقتی با پیرزنی در میان جمعیت صحبت می کردم، گفت: این انقلاب از ابتدا به جوانان خود دلگرم بوده و از سال 57 ما را تشویق کرده است. دیده اند که این گروه از جامعه همیشه پای انقلاب بوده و به میدان آمده اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نمونه موفق انقلاب‌های جهان بود و پس از گذشت 45 سال از عمر هود، جوانان او تا پایان عمر از ارزش‌های او دفاع می‌کنند. آنها از انقلاب خود دفاع می کنند.

مسیر راهپیمایی مملو از کودکان و نوجوانانی بود که با اینکه ساعت پیروزی انقلاب را ندیده بودند، پرچم های خود را به اهتزاز درآوردند و شعار پیروزی انقلاب سر دادند و به پیروی از بزرگان مراسم ادای احترام کردند. انقلاب .

او به این ترتیب توجه نوجوانی را که به همراه پدر و پدربزرگش در راهپیمایی حضور داشت، جلب کرد، صحنه ای که توسط عکاسان شکار شد و برای آیندگان در آلبوم خاطرات این انقلاب در کرمانشاه ماندگار شد.

نسل جوان نیاز به تبیین و آگاهی بخشی نسبت به دستاوردهای انقلاب دارد.

این نوجوان کرمانشاهی که به همراه پدر و پدربزرگ خود در این راهپیمایی حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تمایل خود برای حضور در راهپیمایی امروز گفت: امروز اگر در این حماسه حضور داشتیم. تنها جای تشکر و قدردانی از این نظام و انقلاب اسلامی است، زیرا طبق آنچه از بزرگان شنیده ام، کشور ایران با ظهور انقلاب اسلامی دوره ای از تاریخ را پشت سر گذاشته است که جز ظلم و ستم چیزی برای مردم نداشته است. شهر .

وی نسل جوان را پیرو راه انقلاب و شهدا دانست و گفت: نسل جوان و نوجوان باید بیش از هر زمان دیگری با روایت و تبیین دستاوردهای انقلاب آگاه شوند و در مسیر و ادامه راه نقش آفرینی کنند. از حیات این انقلاب، زیرا این انقلاب برای نسل جدید آینده و آینده آن دلگرم کننده است.

این نوجوان کرمانشاهی پیرو سخنان و بیانات مقام معظم رهبری بود در بازکن نسل جدید این را می‌دانست و می‌گفت: نوجوانان امروز اگرچه رویدادهای سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی را به‌طور عینی ندیده‌اند، اما بی‌تردید در زمان خود رهبرانی دارند که راهنمایی و روشنگری مسیر رشد و تعالی را به خوبی به آنها آموزش می‌دهند. انقلاب و امام خامنه ای پدر معنوی است. امت اسلامی نعمت بزرگی است که بیانگر ادامه راه زندگی، انقلاب خواهد بود.

کرمانشاه صحنه اتحاد ملت ها بود/ حماسه چهل و پنجمین راهپیمایی انقلاب

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، وحدت رمز پیروزی این انقلاب بوده است و مردم ایران در همه عرصه‌ها با نشان دادن این وحدت رمز موفقیت در جهان شناخته شده‌اند و همین‌طور امروز. شهر کرمانشاه با مذاهب و مذاهب مختلف وحدت و برادری خود را به نمایش گذاشته است. او بار دیگر آن را به نمایش گذاشت تا ثابت کند مردم این کشور مرز و قلمرو دشمن را می شناسند و با توطئه راه به جایی نخواهند برد. برای گسترش تفرقه

یکی از همشهریان کرمانشاهی که در کت و شلوار ویژه خود به همراه جمعی از اقدامات خود در راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه نیز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دشمن ما هنوز نفهمیده است که پس از گذشت 45 سال از پیروزی در انقلاب اسلامی، مردم ایران با هر اقوام و مذاهب جدایی ناپذیرند و با اندیشه پراکندگی اختلافات نمی توان این قدرت قوی را از بین برد. شکست.

وی خاطرنشان کرد: کشور ایران اگرچه دارای اختلافات قومی و مذهبی است، اما این مردم همواره در سختی ها متحد بوده اند و هر ساله در 22 بهمن به یاری خون شهدا این پیمان برادری و خواهری را تجدید می کنند.

مردم کرمانشاه آماده حضور و افتخارآفرینی در مرحله دیگری از انتخابات مجلس هستند.

این شهروند کرمانشاهی انتخابات حماسی و غرور آفرین را برجسته کرد و گفت: این انتخابات حق مردم است و با حضور در این سناریو و پای صندوق های رای باید قاطع باشند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 45 سال متوالی می گذرد، مردم هر سال نقش آفرینی می کنند، اما دشمن نادان ما هنوز به این نتیجه نرسیده است که جایی برای نفوذ و اختلاف نیست. . در میان این جمعیت و ما این کار را در اسفند ماه سال جاری انجام خواهیم داد. او دید که مردم قدرشناس ایران باز هم حماسه خواهند ساخت و به دشمن اجازه دخالت نمی دهند.

کرمانشاه صحنه اتحاد ملت ها بود/ حماسه چهل و پنجمین راهپیمایی انقلاب

بیست و دوم بهمن ماه امسال و در آستانه انتخابات اسفندماه، اسفند ماه با شکوه و شکوه برگزار شد و مردم این استان به صورت خودجوش دست نوشته ها و شعارهایی در خصوص مشارکت مسئولان انتخاباتی نوشتند که بی شک ایشان در این مراسم حضور داشتند. دشمن را از دسیسه های او محافظت کرد. خیر منتظر خواهد بود

جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر کرمانشاه در حالی به پایان رسید که مردم این شهر برای حماسه ای دیگر در آینده نزدیک آماده شدند و این اتحاد و همبستگی طی سخنانی از سوی مسئولان حاضر در این مراسم مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.