افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

کرباسچی: اگر کاهان بگوید فلان کار مورد اجماع بوده یا نبوده، به درد مردم نمی خورد. مشکل اینترنت برای مردم دردناک است. پزشکان باید کارها را تسریع کنند.

  • کد خبر : 369376
کرباسچی: اگر کاهان بگوید فلان کار مورد اجماع بوده یا نبوده، به درد مردم نمی خورد. مشکل اینترنت برای مردم دردناک است. پزشکان باید کارها را تسریع کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامحسن کرباسچی در خصوص موضوع وحدت ملی و لزوم اجرای آن مواردی را مطرح کرده است. *فقط صحبت از قصد ایجاد آشتی در این زمان بی فایده است. آقای بیزیکیان باید انتخابات را تایید کند. اکنون او مسئول است و رئیس جمهور است. مردم می خواهند نتایج آن مکالمات را ببینند. […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامحسن کرباسچی در خصوص موضوع وحدت ملی و لزوم اجرای آن مواردی را مطرح کرده است.

*فقط صحبت از قصد ایجاد آشتی در این زمان بی فایده است. آقای بیزیکیان باید انتخابات را تایید کند. اکنون او مسئول است و رئیس جمهور است. مردم می خواهند نتایج آن مکالمات را ببینند. آیا می خواهید ببینید آیا توافقی حاصل شده است یا خیر؟ مهمتر این است که افراد تأثیر این توافق را در زندگی خود احساس کنند. اینکه عالم بگوید این یا آن کار غیر اجماعی بوده و دیگری بگوید اجماعی بوده، به درد مردم نمی خورد. برخی موارد مانند بازگشت دانشجو و معلم به دانشگاه خوب است، اما در مقایسه با انتظاراتی که در حال حاضر مردم دارند، چندان قابل توجه نیست.

* بحث وحدت ملی فراتر از آن چیزی است که مطرح می شود. مزکیان باید با سران، مجلس، قوه قضائیه، ارتش، اطلاعات و نهادهای مختلف مشورت کند. بالاخره مشکلات بزرگی در کشور وجود دارد که او در دوران ریاست جمهوری خود قول حل آنها را داده بود. مثلا موضوع اینترنت یکی از این موضوعات است. امروزه اینترنت از صبح تا شب به زندگی روزمره مردم رسیدگی می کند. نمی دانم این خرابی ها در خارج از کشور وجود دارد که یک روز خطای انسانی اتفاق بیفتد و یک روز سیم ها در گرجستان قطع شود. از طرفی سرعت و کیفیت اینترنت مهم است. با سلام، باید چیزی را باز کنیم یا فایلی را برای افراد دیگر ارسال کنیم. این واقعا برای مردم دردناک است. آقای پزشکی باید کارها را تسریع کند. حدود سه ماه از انتخابات گذشته است. بقیه دولت چهاردهم با همین سرعت می گذرد.

*آقای مدیکیان بدون تشریفات و تشریفات به مجلس می روند، نتیجه این می شود که چهار گره و مشکلاتی که وجود دارد حل شده یا بحث شده است. امیدواریم این اتفاق بیفتد. در غیر این صورت این بحث آشتی به همان شعارهایی تبدیل می شود که تا امروز داده شده و تاثیری در زندگی مردم نداشته است.

*دولت باید خیلی سریع کار خود را شروع کند. در برخی کشورها ساختار اداری به گونه ای است که روز بعد از اعلام نتایج انتخابات، روال کار به روال عادی خود ادامه می یابد. دعواهای سیاسی و حزبی دارند اما کار تمام است. اینکه رسوبات و ارائه ها، تعیین استانداران و… زمان زیادی می برد، زمان را از بین می برد. این بدان معناست که کار باید بسیار سریعتر و چابکتر شروع شود.

موانع زیادی وجود دارد که به آقای رئیس جمهور ارائه می شود. یکی از آنها اگر بخواهم بگویم بافت فرسوده اداری و تا حدودی مدیران مسن است. نیروهایی که به نظر می رسد توان جوانان را ندارند و عجله ای برای حل مشکلات مردم ندارند.

29211

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.