افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

کرباسچی: اگر اصلاح طلبان بدون علامت مثبت از سوی شورای نگهبان آمدند، اشتباه کردند. من در حال حاضر هیچ نشانه ای از حرکت در آرای خاکستری نمی بینم.

  • کد خبر : 288712
کرباسچی: اگر اصلاح طلبان بدون علامت مثبت از سوی شورای نگهبان آمدند، اشتباه کردند.  من در حال حاضر هیچ نشانه ای از حرکت در آرای خاکستری نمی بینم.

غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات به خبرآنلاین گفت: نمی دانم اما اگر واقعا سیگنالی داده نشد و آمدند منطقی نیست. مگر اینکه بگویند مثل دفعه قبل اشتباه کردیم چون به هر حال باید روی صحنه باشیم و رای ما معلوم شود. من هم گفتم اگر کسی می خواهد […]

غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات به خبرآنلاین گفت: نمی دانم اما اگر واقعا سیگنالی داده نشد و آمدند منطقی نیست. مگر اینکه بگویند مثل دفعه قبل اشتباه کردیم چون به هر حال باید روی صحنه باشیم و رای ما معلوم شود. من هم گفتم اگر کسی می خواهد انتخابات را تحریم کند، سینه خود را بپوشاند و به عنوان اصلاح طلب به مردم بگوید که ما نمی خواهیم رای بیاوریم و شما هم نمی خواهید رای بدهید. اگر ندهید آن ضد انقلاب خارجی می آیند و می گویند همه کسانی که در کشور رای ندادند طرفدار پهلوی بودند و … و این خیلی بدتر است.

اگر رسما به مردم بگویند اگر طرفدار ما هستید در انتخابات شرکت نکنید خیلی بهتر از این است که بگویند ما کاندید نداریم و جرات تحریم نداریم و جرات نداریم. تحریم کردن اگر علامتی دریافت نکردند و به میدان رسیدند، اشتباه کردند.

و ادامه می‌دهد: مناظره‌ها سبک و قالبی ندارد که مردم بتوانند طرحی را مطرح کنند که این رئیس جمهور قرار است اجرا کند. یکی علیه دیگری صحبت می کند و دیگری پرونده دیگری را باز می کند. اینها به درد مردم نمی خورد و مردم می دانند که همه مشکلات یکسانی دارند و می توانند علیه هم صحبت کنند.

بالاخره مردم دوست دارند برخی از مسئولان را ببینند که با آنها قهر کرده اند، که جان خود را از دست داده اند، بنابراین هیچ چیزی از این اتفاق نمی افتد.

پیش بینی من این است که با توجه به اینکه شورای نگهبان گفته در انتخابات همه جناح ها را خواهیم داشت، نتیجه این انتخابات آقای لاریجانی یا آقای قالیباف خواهد بود که هر دو مورد قبول دولت هستند، چون بقیه هم مورد قبول دولت هستند. رای زیادی ندارد مگر اینکه حرکتی در آرای خاکستری وجود داشته باشد، من آن میدان را در حال حاضر نمی بینم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=288712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.