افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

کدام قسمت از چهره شما شخصیت واقعی شما را نشان می دهد؟

  • کد خبر : 177002
کدام قسمت از چهره شما شخصیت واقعی شما را نشان می دهد؟

به گزارش رکنا به نقل از برترین ها، هوش و زیبایی ارتباط مستقیمی با یکدیگر ندارند، اما در روانشناسی از چهره افراد و نوع زیبایی آن ها می توان خیلی چیزها را در مورد شخصیت فهمید و به همین دلیل قصد داریم در این مطلب از شخصیت استفاده کنیم. ظاهر خود را مرور کنید تا […]

به گزارش رکنا به نقل از برترین ها، هوش و زیبایی ارتباط مستقیمی با یکدیگر ندارند، اما در روانشناسی از چهره افراد و نوع زیبایی آن ها می توان خیلی چیزها را در مورد شخصیت فهمید و به همین دلیل قصد داریم در این مطلب از شخصیت استفاده کنیم. ظاهر خود را مرور کنید تا بتوانید دیگران را بهتر بشناسید و خودتان را بهتر بشناسید.

صورت پهن

شکل و تصویر صورت آنها بر رفتار و ظاهر افراد تأثیر می گذارند. سطوح بالای تستوسترون باعث تقویت استخوان فک می شود. سطح بالای استروژن باعث قرمزی لب ها، نرم شدن پیشانی و نرم شدن لب ها می شود.

صورت گردتر و کمتر زاویه دار به این معنی است که سطح استروژن بالاست و چهره زنانه و جوان به نظر می رسد که قطعا برای خانم ها جذابیت بیشتری دارد و نشان دهنده سلامت و باروری آنهاست. استخوان گونه نشان دهنده تستوسترون بالا است و همچنین با ایجاد حالت هایی مانند بخشش و گاهی عصبانیت که دو ویژگی متضاد هستند، ارتباط مستقیم دارد. مردان با صورت پهن به این معنی است که سطح تستوسترون آنها بالاتر است و آنها اعتماد به نفس دارند.

صورت گرد

زنان با صورت های گرد مهربان تر و بردبارتر هستند. صورت گرد نشان می دهد که آنها توجه زیادی به دیگران نشان می دهند. آنها دوستان واقعی هستند و همیشه از خود می بخشند، وفاداری نشان می دهند و نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می دهند. آنها افراد بی گناه و قابل اعتمادی هستند. سر و صورت گرد نشان دهنده مشکلات متعددی از جمله خروپف هنگام خواب است.

صورت قلبی شکل

افرادی که صورت‌های قلبی دارند، پیشانی‌های پهن‌تر و چانه‌های کوچک‌تری دارند. دقیقا شبیه مثلث معکوس است. آنها تمایل دارند دائماً خودشان را تحلیل و تجزیه و تحلیل کنند و ذهن بسیار قوی دارند. افرادی که صورت قلبی دارند، قدرت درونی بسیار بالا و شگفت انگیزی دارند و کمی سرسخت هستند. از جمله ویژگی های متمایز آن انرژی، قدرت درونی و حس ششم قوی است.

این افراد همیشه با هدف زندگی می کنند. آنها افرادی خلاق و مبتکر هستند، اما گاهی اوقات خشن می شوند که این نیز به دلیل احساسات زیادی است که در درون دارند. افراد قلبی شکل افراد بسیار خونگرمی هستند و طوری با شما رفتار می کنند که گویی بسیار خاص و منحصر به فرد هستید. عاشق می شوند اما خود را فدای عشق نمی کنند.

صورت بیضی شکل

صورت های بیضی؛ آنها چهره های بلندی هستند. استخوان گونه آنها پهن تر از فک هایشان است. این افراد صمیمی و دوست داشتنی هستند و روابط اجتماعی آنها به طور کلی خوب است. آنها افراد سرگرم کننده ای هستند. آنها خیلی راحت خودشان را بیان می کنند و می دانند که چگونه دیگران را خوب و راحت کنند.

صورت لوزی یا الماسی

این صورت‌ها در وسط پهن‌تر و پیشانی و چانه‌شان باریک‌تر است. صورت های الماسی یا الماسی افرادی هستند که از تحت کنترل بودن لذت می برند. آنها به دنبال ایده آل هستند. آنها به جزئیات توجه زیادی دارند و کیفیت را به کار خود می آورند. آنها افراد دقیقی هستند و در استفاده از کلمات بسیار محتاط هستند. آنها ممکن است از نظر زیبایی متوسط ​​باشند، اما معمولاً چهره های قابل باور و ویژگی های منحصر به فردی دارند.

صورت مستطیل شکل

این صورت ها دارای خط موی پهن و فک هستند. انرژی درونی آن بالاست. آنها مقاومت زیادی نشان می دهند و پروژه های بزرگ را با دقت انجام می دهند و ذهن تحلیلی دارند. آنها توانایی حفظ آرامش و تمرکز را دارند. آنها گاهی اوقات در محیط های پر استرس عملکرد بسیار خوبی دارند و مدیران و رهبران طبیعی هستند.

آنها خیلی خوب فکر می کنند و برنامه های عالی دارند. آنها همیشه منطقی رفتار می کنند و نباید زیاد در مورد احساسات با آنها صحبت کنید. مردانی با این نوع چهره معمولاً احساس قدرت بیشتری می کنند، اما کمی غیرقابل اعتماد به نظر می رسند.

صورت بچه

افراد نوزاد چهره بیش از حد به جزئیات توجه می کنند. معمولا افرادی با چشمان درشت هستند که لب ها، بینی و چانه کوچکی دارند. مردم صادق، خونگرم و مهربان هستند. خانم هایی با این نوع چهره علاقه مند به آشنایی با کشورهای مختلف هستند و جذابیت آنها بسیار بالاست. مردانی که صورت نوزاد دارند نتایج تحصیلی بهتری دارند.

خطوط روی پوست

خطوط صورت چیزهای زیادی در مورد یک شخص می گویند. این افراد که خطوطی روی صورت خود دارند که بیشتر در مرکز پیشانی قرار دارند، حس جاه طلبی بسیار بالایی دارند. آنها به شدت کنجکاو و ماجراجو هستند. گاهی اوقات تصمیم گیری برای آنها سخت است و تنش زیادی دارند. آنها عموماً به جزئیات توجه می کنند.

خطوط روی پیشانی می تواند نشان دهنده استرس یا لجبازی زیاد در این افراد باشد. گاهی از خود واکنش منفی نشان می دهند. خط خنده یا لبخند نشان دهنده سلامتی افرادی است که عموماً خوش بین هستند و از زندگی لذت می برند.

میزان سازگاری در مردان با چهره آنها مشخص می شود. هرچه سطح سازگاری در مردان بالاتر باشد، ابروهای آنها بالاتر است. انگار سواری پیدا کردند. چشمانش پهن تر، درشت تر و کشیده تر، ابروهایش نیز بلندتر است. سطح سازگاری پایین دقیقاً دارای ویژگی های مخالف است.

افراد درونگرا دارای خصوصیات کاملا متضادی با افراد برونگرا هستند که از نظر ظاهری نیز مشخص است. افراد درون گرا دارای یک چین و چروک کوچک در کنار بینی خود هستند.

زنان برونگرا بینی و لب های برجسته تری دارند. توده عضلانی او نیز بیشتر است و زاویه فک او با صورتش متفاوت است.

در نهایت؛ جدای از جنسیت باید گفت صورت هایی که مردانه هستند و دارای زاویه فک بیشتر و پیشانی بزرگتر هستند عموماً ویژگی های جدی و مردانه تری دارند و این موضوع برای زن و مرد تفاوتی نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.