افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

کدام شال و روسری به فرم صورت من می آید؟ / عکس زیبای خود را با اینها قاب می کنید، درست انتخاب کنید

  • کد خبر : 142877
کدام شال و روسری به فرم صورت من می آید؟  / عکس زیبای خود را با اینها قاب می کنید، درست انتخاب کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شیک پوش بودن یکی از دغدغه های مهم افراد بوده و هست، یعنی این موضوع محدود به زمان خاصی نیست چرا که همه دوست دارند و همیشه دوست دارند استایل خوب و شیکی داشته باشند و در هر گروهی بدرخشند چون بالاخره ، قبل از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شیک پوش بودن یکی از دغدغه های مهم افراد بوده و هست، یعنی این موضوع محدود به زمان خاصی نیست چرا که همه دوست دارند و همیشه دوست دارند استایل خوب و شیکی داشته باشند و در هر گروهی بدرخشند چون بالاخره ، قبل از اینکه مثلا همه چیز در لباس ما دیده شود، حتما شنیده اید که اگر می خواهید بدانید کسی وضعیت خوبی دارد یا نه، به کفش او نگاه کنید! بنابراین سبک می تواند اطلاعاتی در مورد این نوع مسائل ارائه دهد، البته زمانی پیش می آید که ما یک سری ویژگی های خاص داریم و دنبال سبک مناسب با آن ویژگی ها می گردیم.

یا حتی برخی به دنبال اکسسوری های متناسب با اندام خود می گردند، مثلاً گوشواره هایی که یک فرد صورت گرد باید بزند ممکن است با گوشواره هایی که یک چهره بیضی استفاده می کند متفاوت باشد یا حتی برخی از خانم ها هستند که قد کوتاهی دارند. و در عین حال به دنبال لباس مناسب برای خانم های کوتاه قد می گردند تا بتوانند قد خود را بیشتر از آنچه هست نشان دهند و از این بابت احساس خوشحالی کنند، زیرا یافتن لباس متناسب با اندام ما می تواند مهم باشد. اعتماد به نفس. حال در همین راستا می خواهیم به این سوال بپردازیم که چه نوع شال و روسری به فرم صورت من می آید، پس با ما همراه باشید.

چه شال و روسری مستطیلی است؟

افرادی که صورت مستطیلی دارند و فک و پیشانی شان هم اندازه و لبه های تیز است و از طرفی طول صورتشان از عرض آن بیشتر است باید شال و روسری خود را به این صورت بپوشند. که طول صورت و لبه های تیزشان یکسان باشد تا گرد جلوه کنند و همچنین طول صورتشان کوتاه شود. با این حساب برای این دسته از افراد آن مدل از شال و روسری که با پارچه های نرم و برهنه دوخته می شود بهترین انتخاب است و این افراد می توانند با شال های خود گوشه های صورت خود را گردتر نشان دهند.

در ضمن این افراد می توانند با هدبند و یک سری لوازم زیر شال و روسری صورت خود را کوتاه کنند. در مورد بستن شال و روسری هم این افراد باید کناره های شال یا روسری خود را ببندند و به شکل گرد ببندند و اصلا از مدل هایی که پشت سر بسته می شوند استفاده نکنند.

کدام شال و روسری به فرم صورت من می آید؟

چه شال و روسری گرد است؟

طرز استفاده از شال و روسری برای افرادی که صورت های گرد و پیشانی های کوتاه و پهن دارند باید به گونه ای باشد که با پوشیدن این پوشش ها از پهنای پیشانی آنها کاسته شود تا چهره آنها بلندتر به نظر برسد. اگر از روسری یا هدبند استفاده می کنید نباید بیش از یک چهارم پیشانی شما را بپوشاند زیرا قد آن دیده نمی شود و صورت شما گرد به نظر می رسد.

برای بلندتر نشان دادن موهایتان بهتر است از هدبندهایی با رنگ روشن استفاده کنید و از طرفی شال و روسری تیره تری انتخاب کنید و طوری بپوشید که کناره ها روی هم قرار نگیرند و مستطیل شکل باشند.

کدام شال و روسری به فرم صورت من می آید؟

چه شال ها و روسری هایی بیضی شکل هستند؟

پوشیدن روسری به هر شکلی برای افرادی که صورت بیضی دارند مناسب است و این افراد می توانند شال یا روسری خود را هر طور که می خواهند ببندند و بپوشند. اما آن دسته از افرادی که صورتشان خیلی بلند است می توانند زیر شال یا روسری روسری یا روسری ببندند و کناره های شال و روسری را به سمت داخل تا کنند تا گونه هایشان بیشتر دیده شود.

کدام شال و روسری به فرم صورت من می آید؟

چه شال و روسری مثلثی است؟

اگر صورت مثلثی دارید که در این صورت پیشانی پهن و پهنای چانه باریک و نوک تیز است، باید روسری را طوری روی سرتان بگذارید که از پهنای پیشانی تان کاسته شود. آهک قسمت پایینی آن را با دستمال می پوشاند.

کدام شال و روسری به فرم صورت من می آید؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.