افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

کدام داور فرصت قضاوت دربی 103 را دارد؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 219519
کدام داور فرصت قضاوت دربی 103 را دارد؟  – پرسپولیس نیوز

اگر استفاده از VAR تایید شود، کمیته داوران گزینه های محدودی برای قضاوت دربی 103 دارد. با توجه به اینکه یکصد و سومین دربی پایتخت از ساعت 20 روز 2 اسفندماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، هفته گذشته اخباری مبنی بر قطعی بودن استفاده از VAR در این دیدار نیز مانند بازی رفت سرخابی […]

اگر استفاده از VAR تایید شود، کمیته داوران گزینه های محدودی برای قضاوت دربی 103 دارد.

با توجه به اینکه یکصد و سومین دربی پایتخت از ساعت 20 روز 2 اسفندماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، هفته گذشته اخباری مبنی بر قطعی بودن استفاده از VAR در این دیدار نیز مانند بازی رفت سرخابی ها منتشر شد.

هفته گذشته تجهیزات VAR مربوط به تمرین داوران کشورمان در مرکز ملی فوتبال نصب شد تا آنها به جای اعزام به خارج، تمرینات خود را در اینجا تکمیل کنند.

تنها داوران ایرانی که تاکنون گواهینامه VAR را دریافت کرده اند، مود فنادی فر، مرتضی منصوریان و امیر عرب براقی هستند. البته چندی پیش وحید کاظمی، پیام و بیژن حیدری به تاجیکستان سفر کردند و مراحل نهایی اخذ مجوز را پشت سر گذاشتند. این در حالی است که هنوز گواهینامه آنها صادر نشده است و اگر این اتفاق تا روز دربی رخ ندهد با توجه به معیار اساسی بازی تنها 2 گزینه عرببراقی و منصوریان امکان قضاوت بازی برگشت را خواهند داشت. . مگر اینکه فدراسیون تصمیم بگیرد از داور خارجی استفاده کند.

از سوی دیگر تاکنون تنها فنادی فر، مهسا قربانی و مهناز ذکایی موفق به دریافت گواهی حضور در اتاق VAR شده اند و در صورت انتخاب عرب براقی یا منصوریان، احتمال حضور فنادی فر و یکی از این داوران در دستیار وجود دارد. اتاق داور یک فیلم وجود دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)