افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

کدام تیم های NBA باید دکمه ریست را بزنند؟

  • کد خبر : 1852
کدام تیم های NBA باید دکمه ریست را بزنند؟

با نزدیک شدن به فصل تجاری لیگ، افراد داخلی ما در مورد وضعیت تیمبرولوز، بولز و هیت بحث می کنند. خودی های NBA ما در حال بحث در مورد بزرگترین موضوعات در لیگ هستند. با نزدیک شدن به فصل تجارت، کدام تیم باید به دنبال زدن دکمه تنظیم مجدد باشد؟ کریس مانیکس: بسیار خوب، هاوارد، […]



با نزدیک شدن به فصل تجاری لیگ، افراد داخلی ما در مورد وضعیت تیمبرولوز، بولز و هیت بحث می کنند.

خودی های NBA ما در حال بحث در مورد بزرگترین موضوعات در لیگ هستند. با نزدیک شدن به فصل تجارت، کدام تیم باید به دنبال زدن دکمه تنظیم مجدد باشد؟

کریس مانیکس: بسیار خوب، هاوارد، روز شکرگزاری در نمای عقب است، شروع فصل تجارت در 15 دسامبر (غیر رسمی) چند هفته دیگر است، و قبل از اینکه بدانید کریسمس اینجاست. به جز چند استثنا (ایندیانا، ساکرامنتو)، تیم ها شروع به دریافت ایده بسیار خوبی از اینکه چه کسی هستند هستند و چه کسانی نیستند، به طور خاص مدعیان. پس مناظر را برای من بررسی کنید—به نظر شما کدام تیم باید دکمه تنظیم مجدد را بزند؟

هوارد بک: خب، واضح است که زمان منفجر کردن آن فرا رسیده استبروکلین نتز! اوه صبر کنید، من قبلاً آن را انجام دادم. (بله، من پای هر حرفی می ایستم، حتی اگر آنها اخیراً کمی بهتر بازی کرده باشند.) به راحتی نیم دوجین تیم وجود دارند که به طرز نگران کننده ای ضعیف هستند. اما اگر من یک تیم را برای استفاده از دکمه تنظیم مجدد از Atari 2600 قدیمی خود انتخاب کنم، آنتیمبرولوز، که تمام سرمایه پیش نویس خود را برای بدست آوردن خرج کردندرودی گوبرتو با این حال امروز بهتر از فصل گذشته در همان نقطه نیستند. می دانم، برای گوبرت و کارل-آنتونی تاونز به عنوان یک دو نفر خیلی زود است، اما شیمی در مینه سوتا به طرز چشمگیری وحشتناک است. و این فقط در مورد سختی جفت کردن دو بزرگ نیست (اگرچه، اجازه دهید واضح بگوییم، به نظر می رسد همه نگرانی های مطرح شده در تابستان به خوبی پایه ریزی شده است). پویایی تاونز-آنتونی ادواردز از زمانی که ادواردز شروع به شکوفایی کرد مشکوک بوده است. (و سپس وجود دارددآنجلو راسل، تقریباً در همه جا تناسب سختی دارد، به غیر از یک شادی کوتاه در بروکلین). ادواردز آینده است. گوبرت باید بماند تا دفاع را تقویت کند (و سرمایه گذاری هنگفت همه آن انتخاب ها را توجیه کند). این بدان معناست که زمان سنجش بازار شهرها فرا رسیده است.

مانیکس: اوه، بیا، بک! تیمبرولوز؟ یک چهارم راه در طول فصل؟ اعتراف می‌کنم که تماشای دفاع تحت رهبری گوبرت در یک بازی بد از رتبه‌بندی در رده سوم انتهایی NBA در رده‌بندی دفاعی بسیار دردناک بوده است (واقعیت جالب: گوبرت در این فصل سه بلاک بیشتر ازشای گیلجوس-الکساندر). آنتونی ادواردز – اجازه دهید آن را بی حالی بنامیم – در رسانه های اجتماعی جاودانه شده است. اما من به این فصل رفتم که معتقد بودم این تیم به زمان نیاز دارد و فکر نمی کنم 22 بازی برای آن کافی باشد. و (نوشیدنی) انتقال شهرها؟ قبل از اینکه به تیمی برویم که فکر می کنم به کدهای راه اندازی نیاز دارد، واقعاً به من می گویید که زمان انتقال شهرها فرا رسیده است؟

بک: علامت 20 بازی معمولاً – البته نه همیشه و نه به طور خطاناپذیر – نقطه عطف برای تیم ها است تا تعیین کنند چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. من فقط نمی دانم چقدر از این با گذشت زمان و بازی های بیشتر قابل رفع است. و صادقانه بگویم، این 22 بازی نیست که وولوز در این فصل انجام داده است که به عنوان فشارسنج کلیدی عمل می کند – بیش از 500 بازی آنها از زمان ورود تاونز در سال 2015 انجام داده اند. او استعداد تهاجمی فوق العاده ای است، اما هنوز هم در سطح قابل احترامی دفاع نمی کند و گرگ ها را به جایی هدایت نکرده است. مگر اینکه دو بازی یکباره در پلی آف را موفقیت آمیز بدانید. وقت آن است که چیز متفاوتی را امتحان کنید. آنها می توانند برای شهرها باج بگیرند و اطراف ادواردز-گوبرت را بازسازی کنند. این حتی یک تخریب نیست، فقط یک تنظیم دوره است. اگر آنها نیستند، پس چه کسی؟

مانیکس: اوه، گاوها را دیده ای؟ حمله پایین سوم، دفاع میانی، رکورد زیر 500 گاوها؟ من با وضعیت بد شیکاگو همدردی دارم. قبلا می غلتیدندلونزو بالمصدومیت فصل گذشته اما از آن زمان تا به حال در حال چرخش هستند. این نقطه ضعف بالقوه برخی از نوسانات بزرگی بود که آرتوراس کارنیشواس در زمان تصدی سمت معاونت بسکتبال انجام داد. گاوها با بال بهتر شدند،نیکولا ووچویچودمار دروزان، اما ظاهر تیمی سقف دار را داشتند. و با بیرون رفتن بال – و چه کسی می داند که او چه زمانی از این مصدومیت عجیب زانو برمی گردد – ممکن است به آن ضربه زده باشند. اگر تیمی وجود داشته باشد که نیاز به یک جفت قیچی در فهرست داشته باشد، بولز است، اینطور نیست؟

بک: من در واقع چهار تیم در لیست “منفجر کردن” خود داشتم، و – یکنوع بازی شبیه لوتو! – اکنون سه تا از چهار تیم را نامگذاری کرده ایم. بله، گاوها یک نامزد قوی در اینجا هستند، به همه دلایلی که شما ذکر کردید. من هرگز طرفدار حرکات برد-اکنونی که آنها انجام می دادند نبودم، اما دلیل آن را درک می کردم. گاوها به شدت می خواستند دوباره مرتبط باشند، و گامبیت ووچویچ-دروزان در این زمینه کارساز بود. فصل گذشته جالب بود! شما هرگز نمی توانید ارزش انرژی دادن مجدد به پایگاه هواداران خود را کاهش دهید. اما این همیشه یک راه‌حل کوتاه‌مدت بود، با هزینه‌های سنگین و طولانی‌مدت – یعنی انتخاب‌ها و بازیکنانی که به اورلاندو فرستادند، از جمله وندل کارتر جونیور، در تجارت Vooch. صحبت از آن: مجیک در دور اول انتخاب گاوها در سال 2023 را در اختیار دارد، هر چند که از 4 برتر محافظت شده است. بنابراین تصمیم گیری در مورد فشار دادن دکمه تنظیم مجدد در حال حاضر کمی خطرناک است. اگر گاوها به اندازه کافی بد باشند، و توپ های بخت آزمایی راه خود را باز کنند، می توانند در یک درفت بسیار قوی به چهار نفر برتر برسند. اما اگر توپ ها به سمت خود پرتاب نشوند، آن انتخاب می تواند به راحتی در محدوده 5 تا 10 قرار گیرد و هدیه دیگری به اورلاندو شود. آیا واقعاً این زمان مناسبی است که گاوها از دوشاخه جدا شوند؟

مانیکس: اگر گاوها آن را منفجر کنند، شامپاین در اورلاندو باز خواهد شد، اما من انتخاب زیادی نمی بینم. اگر خوش‌بین هستید، شیکاگو چند ماه در آب فرو می‌رود، بال برمی‌گردد و بولز به تیم واقعاً خوب (22–13) که قبل از کنار گذاشته شدن توپ بودند، بازمی‌گردند. در آن دنیای خوش بینانه، پاتریک ویلیامز شکست می خورد و یک بازیکن چرخشی قابل اعتماد دیگر به شیکاگو می دهد. اما این برای من خیلی بد به نظر می رسد. و در مورد آن فکر کنید، چند تیم در آنجا دوست دارند فهرست بولز را استخراج کنند؟ آیا لیکرز که سال‌هاست به دروزان چشم دوخته‌اند، از شانس اضافه کردن او نمی‌گذرند؟ شاید شیکاگو بتواند یکی یا هر دو گزینه دور اول لیکرز را اضافه کند. Zach LaVine ارزش دارد. ووچویچ، با تیم مناسب، همینطور. و هر چه زودتر از این پلاگین استفاده کنید، شانس بیشتری برای موقعیت یابی خود برای استعدادهای تغییر دهنده امتیاز ویکتور ویمبانیاما/اسکوت هندرسون خواهید داشت. از آنجا که این تیم، در بهترینآیا احساس دور اول و خارج شدن از آن را دارید؟

بک: در قسمت آخر با شما هستم: گاوها شانسی برای فرار از دور اول ندارند، حتی اگر به پلی آف راه یابند. آنها سلتیکس یا باکس را شکست نمی دهند، آنها بهتر از کاوس نیستند و من واقعاً نمی بینم که آنها در یک سری بازی مقابل یک تیم سالم سیکسرز یا رپتورز پیروز شوند. (لطفاً از من نخواهید که یک سریال تئوریک Bulls-Nets را معلول کنم. این باعث شکسته شدن مغز من می شود.) من همچنین با شما هستم در بازده تئوریک یک شکست: فروش ترکیبی از LaVine، DeRozan و/یا Vooch. گاوها را در آینده به خوبی تنظیم کنید. اما مرد، جنبه منفی. آیا گاوها واقعاً می‌خواهند راکت‌ها، پیستون‌ها و مجیک‌ها را برای یک رکورد پایین سه شکست دهند؟ حتی اگر آنها این کار را انجام دهند، آنها باید یک 48 درصد احتمال سقوط آنها از جمع چهار تیم برتر، که به معنای باخت آن به اورلاندو است. و البته، شانس تسلیم انتخاب تنها در صورتی بالاتر می‌رود که با چهارمین بدترین رکورد یا کمتر به پایان برسند. من فکر نمی‌کنم در حال حاضر این گزینه مسئولیتی برای بولز باشد. از سوی دیگر میامی…

مانیکس: درست است – سعی کنید هیت را متقاعد کنید تا فهرست را از بین ببرد. پت رایلی را به دلیل حذف جیمی باتلر و کایل لوری برای انتخاب بفروشید. اتفاق نمی افتد میامی اساساً فضیلتی در تانکر زدن نمی بیند، و حتی اگر چند دامپزشک گران قیمت را کنار بگذارند، این کار را انجام می دهند. هنوز بیش از حد با استعداد باشد، هنوز بازی خیلی سخت و هنوز آنقدر خوب مربی باشید که بتوانید به اندازه کافی در جدول رده بندی فرو بروید که ارزشش را داشته باشد. اگرچه آنها یک مورد عجیب و غریب هستند. یک تیم 53 بردی که فقط در ماه دسامبر دو رقمی می برد؟ بازیکن شماره 1 فصل گذشته در حال مبارزه برای جایگاه بازی است؟ بدیهی است که مصدومیت ها آنها را زودتر شکست داده است، اما آیا واقعا تیمی را می بینید که اوج گرفته باشد؟

بک: گوش کن، من عاشق کاری هستم که Heat در این دوره کوچک از زمان خرید جیمی انجام داده است. آنها به جهنم سخت هستند، توپ را به اشتراک می گذارند، همه کارهای کوچک را انجام می دهند تا بازی ها را ببرند. مشکل این است که آنها باید همه این کارها را در بالاترین سطح ممکن، هر شب انجام دهند، زیرا آنها فقط قدرت آتش تیم های سطح بالا را ندارند. و اگر یک یا دو گلزن نخبه نداشته باشید، محدودیت سختی برای تعداد بازی ها یا تعداد سری های پلی آف وجود دارد. گرما این کار را نمی کند. آنها نمی توانند با جانیس برابری کنند [Antetokounmpo] یا [Jayson] تاتوم یا [Joel] Embiid یا [Kevin] دورانت یا حتی دونوان میچل. و با ظهور Cavs (و به طور بالقوه رپتورز)، من نمی بینم که Heat با این هسته دوباره در بین چهار تیم برتر شرق بشکند. باتلر 33 ساله است و مایل های سخت زیادی را پشت سر گذاشته است. لوری 36 است. ساعت در حال حرکت است. این دویدن به فینال در سال 2020 الهام بخش و به یاد ماندنی بود. اما اوج آنها این بود. من نمی‌بینم که هیت گلزن نخبه‌ای را پیدا کند که به آن نیاز دارد تا قبل از اینکه این بچه‌ها به پایان برسند، دوباره بازی کنند.

مانیکس: من در مورد یک چیز مطمئن هستم: The Heat کاملاً با شما موافق نیستم.

بازی‌های NBA را به صورت زنده با fuboTV تماشا کنید: آزمایشی رایگان را امروز شروع کنید.

پوشش NBA بیشتر:

  • بام آدبایو موتور میامی هیت است
  • The Heat گیج کننده ترین تیم NBA هستند
  • نوت بوک پیش نویس NBA: براندون میلر به رشد خود ادامه می دهد
  • رتبه بندی قدرت NBA: Suns and Cavs Gain Ground
  • پیش نویس ساختگی NBA: ومبانیاما در کلاس قوی پیشروی می کند



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.