افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

کت کوتاه را با چه شلواری می توانید ترکیب کنید؟ فراموش نکنید که همه شلوارها برای همه سبک ها مناسب نیستند!

  • کد خبر : 22506
کت کوتاه را با چه شلواری می توانید ترکیب کنید؟  فراموش نکنید که همه شلوارها برای همه سبک ها مناسب نیستند!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز انتخاب شلوار متناسب با نوع مانتو همیشه یکی از دغدغه های خانم های شیک پوش و اهالی دنیای مد بوده است. اما دیگر جای نگرانی نیست، بنابراین اگر می خواهید با خرید یک مانتو کوتاه و ست کردن آن با شلوار مناسب به حداکثر جذابیت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز انتخاب شلوار متناسب با نوع مانتو همیشه یکی از دغدغه های خانم های شیک پوش و اهالی دنیای مد بوده است. اما دیگر جای نگرانی نیست، بنابراین اگر می خواهید با خرید یک مانتو کوتاه و ست کردن آن با شلوار مناسب به حداکثر جذابیت برسید، کافی است نکات مهمی را در مورد ترکیب یک کت کوتاه با شلوارهای مختلف در نظر داشته باشید. . و درک درستی از زیبایی شناسی، سلیقه، مد و هنجارهای هر منطقه داشته باشند. برای ست کردن چند شلوار مناسب با یک کت کوتاه تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. البته درست است که همیشه اولین پیشنهاد از ترندهای دنیای مد هستند، اما در انتخاب ترندها دقت کنید، زیرا به عنوان مثال، شلوار ترند 1402 که شلوار دمپایی است، ممکن است با شما یا همراه نباشد. سبک شما شاید برایتان جالب باشد که بدانید خانم های قد متوسط ​​و کوتاه گزینه های فراوان و خوبی برای ترکیب مانتوهای کوتاه با شلوار خواهند داشت به شرطی که فرم اندام و به خصوص پاهایشان برای مانتوهای کوتاه مناسب باشد. انواع شلوارهای پارچه ای و جین زنانه مخصوصاً شلوارهای تنگ و جاذب برای ست شدن با مانتو کوتاه برای این خانم ها مناسب است.
البته فراموش نکنید که نوع مانتو کوتاه و استایل شما تاثیر زیادی در نوع شلوار انتخابی شما خواهد داشت پس حتما قبل از انتخاب شلوار به استایل خود توجه کنید.

چگونه کت کوتاه بپوشیم؟

کت کوتاه و کیف شلوار معجزه آسا; کلاسیک یا گاه به گاه نیست، آن را با هر سبکی ترکیب کنید

یکی از ترندهای پرطرفدار فصل تابستان به خصوص تابستان امسال، شلوار گشاد است; شلوار گشاد نوعی شلوار گشاد است که تناسب راحت و خنکی دارد، بنابراین اگر از شلوارهای داغ و جذاب خسته شده اید و می خواهید طوری لباس راحت بپوشید که گویی شیک و شیک هستید، شلوار گشاد بهترین انتخاب خواهد بود. کت کوتاه. . جالب است بدانید که فرقی نمی کند کلاسیک بپوشید یا غیررسمی، هر چه بپوشید می توانید ساک های مناسب آن استایل را بپوشید. برای مثال می توانید از کیف های جین در استایل های کژوال و کیف های برزنتی در استایل های رسمی و کلاسیک استفاده کنید.

چگونه کت کوتاه بپوشیم؟

چگونه کت کوتاه بپوشیم؟

فراموش نکنید که می توانید شلوار راسته را با هر کتی ترکیب کنید.

اگر از قبل یک شلوار راسته در کمد خود ندارید، زمان خرید این شلوار کلاسیک فرا رسیده است. از آنجایی که شلوار جین تنگ کم کم کم رنگ می شود، بهتر است به فکر خرید شلوار جین راسته باشید. اگرچه هماهنگی و استایل با این سبک از شلوارهای زنانه کمی دشوارتر از شلوار جین تنگ است، اما جای نگرانی نیست چرا که کت های کوتاه در این زمینه به کمک شما آمده اند. می توانید مانتوهای ساده و کوتاه بدون محدودیت بپوشید و به راحتی می توانید از شلوار جین و شلوار راسته کمک بگیرید.

چگونه کت کوتاه بپوشیم؟

چگونه کت کوتاه بپوشیم؟

شلوار مامان استایل یا مامان فیت که با هر پالتویی دوست است

شلوارهای مام استایل و مام فیت دو نوع شلوار پرطرفدار به خصوص در بین خانم های جوان هستند. این دو مدل شلوار از ترندهای اصلی دهه نود بودند و امروزه طراحان قدمی به عقب برداشته و این دو مدل را احیا کرده اند. شلوار Mom Style و Mom Fit ممکن است در نگاه اول شبیه به هم به نظر برسند، اما تفاوت هایی با هم دارند. به عنوان مثال، شلوارهای مام فیت همانطور که از نامشان پیداست، جذب بیشتری نسبت به شلوارهای مدل مامان دارند. البته فرقی نمی کند کدام یک را برای ترکیب با کت کوتاه انتخاب کنید، در هر صورت این دو شلوار گزینه مناسبی برای کت کوتاه به حساب می آیند.

چگونه کت کوتاه بپوشیم؟

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.