افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

کت ژاکارد چیز دیگری برای استایل شیک است. مد را با کت مد روز 1402 زنده کنید

  • کد خبر : 23130
کت ژاکارد چیز دیگری برای استایل شیک است.  مد را با کت مد روز 1402 زنده کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز اگر به دنیای مد علاقه دارید، حتما نام ژاکارد را شنیده اید. مانتو ژاکارد طرح جدیدی نیست اما آنقدر جذاب و استفاده شده است که یکی از شیک ترین مانتوهای سال های اخیر است. پس اگر از طرفداران استایل های شیک و شیک هستید و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز اگر به دنیای مد علاقه دارید، حتما نام ژاکارد را شنیده اید. مانتو ژاکارد طرح جدیدی نیست اما آنقدر جذاب و استفاده شده است که یکی از شیک ترین مانتوهای سال های اخیر است. پس اگر از طرفداران استایل های شیک و شیک هستید و کتی شیک برای استایل خود می خواهید، بهتر است به جای کت نخی همیشه یک کت ژاکارد در کمد خود داشته باشید. فراموش نکنید که مانتو می تواند کت مناسبی برای استایل های کلاسیک یا شیک باشد، البته مانتو ژاکارد قطعا گزینه مناسب و شیک تری خواهد بود. جالب است بدانید که رنگ مشکی برای ما ایرانیان در انواع جشن ها و عزاداری ها رسمی است و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اما همانطور که می دانید در بهار 1402 شاهد ژاکاردهای مشکی و طلایی به عنوان ترند سال بودیم. البته این موضوع برای تابستان صدق نمی کند و ژاکاردهای تابستانی معمولا رنگ های روشن و پاستلی دارند تا گرمای کمتری جذب کنند، زیرا مشکی تا حدودی جاذب است و در تابستان گرما را جذب می کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارچه های ژاکارد مقاومت بالایی دارند و حالتی خشک و بدون چروک برای مدت طولانی دارند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های مانتو ژاکارد آشنا شوید.

کت ژاکارد

مانتو ژاکارد طرح یخما; با کت ترند سال آشنا شوید

یکی از پرطرفدارترین و متداول ترین مدل های ژاکارد نوع یخما است، بنابراین هر زمان که به لیست مدل های ترند سال نگاه کردید; پارچه عبایی یخما پرطرفدارترین پارچه عبایی است. لباس شب ژاکارد را می توان در مراسمی که امکان پوشیدن لباس شب وجود ندارد استفاده کرد. بهترین گزینه برای ترکیب با کت ژاکارد، شلوارهای پارچه ای هستند. البته خوب است بدانید که اگر قصد پوشیدن آن را برای مهمانی های دوستانه دارید، می توانید از رنگ های شاد آن استفاده کنید و اگر آن را برای فعالیت های روزمره خود خریداری می کنید، بهتر است استایل و لباس ساده ای را انتخاب کنید.

کت ژاکارد

کت ژاکارد

کت ژاکارد پف کرده; سبک زیبا را به شیوه ای سبک و راحت تجربه کنید.

در ابتدا بد نیست بدانید که استایل شیک، پر زرق و برق است و از وسایل لوکس استفاده می کند. وجود لباس های گران قیمت، جواهرات و اکسسوری های پر زرق و برق از اجزای مهم این سبک پوشش خواهد بود. شیک یکی از انواع سبک های دنیای مد است که شامل دوخت های ظریف و فرم های منظم می شود. بنابراین کت ژاکارد می تواند یکی از پاهای ثابت استایل شیک برای خانم های ایرانی باشد. پس فراموش نکنید که در این سبک مانتوهای گران قیمت و مجلل مانند مانتوهای ژاکارد پفی که اندامی سبک دارند به مانتوهای نیمه رسمی و اسپرت ارجحیت دارند.

کت ژاکارد

کت ژاکارد

کت ژاکارد کتی همیشه می تواند برای ظاهری رسمی معجزه کند.

پارچه ژاکارد پارچه‌ای بافت‌دار است که به جای چاپ، رنگرزی یا گلدوزی، نقش‌های پیچیده‌ای در آن بافته شده است. ژاکارد بافی ریشه در قرن ششم ایتالیا دارد و تا به امروز یکی از پرطرفدارترین انواع پارچه ها باقی مانده است، کت های ساخته شده از این پارچه یکی از مناسب ترین اقلام برای استایل های شیک به حساب می آیند. برای ترکیب با این مدل مانتو کافیست یک جفت دمپایی یا چکمه پارچه ای انتخاب کنید و استایل رسمی خود را جذاب تر از یک جفت پاشنه بلند کنید.

کت ژاکارد

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.