افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

کت هایی که افراد لاغر باید بپوشند؛ به جای دکتر تغذیه، بدن خود را با مانتو درست کنید!

  • کد خبر : 21832
کت هایی که افراد لاغر باید بپوشند؛  به جای دکتر تغذیه، بدن خود را با مانتو درست کنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شنل یکی از لباس های رایجی است که اکثر خانم های کشورمان در روزهای گرم و گرم سال از آن استفاده می کنند. کت ها بسیار متنوع و پهن هستند، می توانند کوتاه یا بلند و رسمی باشند. اما اینکه چه مدل پالتویی برای افراد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شنل یکی از لباس های رایجی است که اکثر خانم های کشورمان در روزهای گرم و گرم سال از آن استفاده می کنند. کت ها بسیار متنوع و پهن هستند، می توانند کوتاه یا بلند و رسمی باشند. اما اینکه چه مدل پالتویی برای افراد لاغر و چه مدل مانتویی مناسب افراد چاق است، گاهی برای بسیاری از افراد علامت سوال است. حال دلیل طرح این سوال را می توان این دانست که یکی از معجزات لباس پوشیدن مناسب رفع عیوب بدن است. انتخاب کت مناسب می تواند تاثیر زیادی بر ظاهر شما داشته باشد. پس فراموش نکنید که قبل از انتخاب مانتو تابستانی باید به فرم اندام خود نگاه کنید زیرا در این صورت حق با شما خواهد بود. به نظر شما چه مانتویی برای افراد لاغر مناسب است؟ به عنوان مثال، اگر فردی لاغر و قد بلند هستید، کت عروسکی یا کت ژاکارد می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. دلیل انتخاب ژاکارد این است که این نوع مانتو معمولاً پف کرده و پفکی است و می توان گفت مانتوهای پفکی انتخاب بسیار مناسبی برای افراد لاغر هستند.

البته همانطور که می دانید علاوه بر وزن و چاق یا لاغری، قد شما نیز در انتخاب مانتو مناسب تاثیر دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چند مانتو مناسب برای افراد لاغر آشنا شوید.

مانتو+برای+لاغر

کت ژاکارد یا ژاکارد بپوشید. چرا ظاهرت خوب نیست؟

جالب است بدانید مانتوهایی که با پارچه های پررنگ تولید می شوند و روپوش های نسبتاً کرکی دارند بر خلاف افراد چاق برای افراد لاغر مناسب هستند. بنابراین اگر فردی لاغر هستید و برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید، یک کت ژاکارد می تواند برای استایل شما معجزه کند. البته اگر برای بیرون رفتن و پیاده روی آماده می شوید، می توانید کت های پوپلین یا پارچ هایی را انتخاب کنید که آهار دارند. اگر قد بلندی دارید بهتر است کت خود را با قد متوسط ​​انتخاب کنید تا متعادل تر به نظر برسید. زیرا کت خیلی کوتاه یا خیلی بلند باعث بلندتر به نظر رسیدن پاهای شما می شود.

مانتو برای افراد لاغر

مانتو برای افراد لاغر

کت عروسکی؛ یک استایل زنانه و مناسب را امتحان کنید.

فراموش نکنید که کت های چسبان و بسیار جذب کننده عیوب بدن را به خوبی نشان می دهند، به علاوه کت های کوتاه برای افراد لاغر قد بلند و کوتاه انتخاب مناسبی نیستند زیرا ایرادات قد را تکرار می کنند، بنابراین در صورت امکان از این گزینه ها خودداری کنید. دوم اینکه پیشنهاد ما برای لاغرها پوشیدن مانتو عروسکی است، مانتوهای بچه گانه یکی از ترندهای داغ فصل تابستان است که گفته می شود به دلیل طرح لایه باز شما را بزرگتر نشان می دهد. جالب است بدانید که این مانتوها برای افراد بلند قد نیز مناسب هستند، زیرا به متعادل نشان دادن آنها کمک می کنند.

مانتو برای افراد لاغر

شنل-عروسک-دختر-کد-348-8

کت را فراموش نکنید؛ البته نه از نوع کلاسیک!

یکی از مانتوهایی که برای افراد لاغر توصیه می شد، مانتو کتی است، البته نه کلاسیک، پس اگر تعجب می کنید که چرا نوع کلاسیک آن مناسب نیست، یا اگر نوع کلاسیک مناسب نیست، کدام یک مناسب است؟ باید بگوییم که طراحی مانتوهای ترند در سال های اخیر به سمت سایز بزرگ رفته است و یکی از ویژگی های بارز این مانتوها این است که بر خلاف مانتوهای کلاسیک، ساسون و برش روی بدن ندارند و به اندام نمی آیند. . . در نتیجه باعث می شوند که عیوب بدنی دیده شوند و دیده نشوند.

مانتو برای افراد لاغر

مانتو برای افراد لاغر

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.