افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

کت دوخت؛ لازم نیست کت را با کت علامت بزنید، اگر راست می گویید کت ترند 1402 را ست کنید!

  • کد خبر : 29661
کت دوخت؛  لازم نیست کت را با کت علامت بزنید، اگر راست می گویید کت ترند 1402 را ست کنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید باورتان نشود اما ژاکت دوزی یکی از جذاب ترین و شیک ترین ترندهای دنیای مد است که تا به امروز با استقبالی تکرار نشدنی مواجه شده است و حالا که معجزه ای در دنیای مد اتفاق افتاده و تغییر کرده است. استایل خانم ها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید باورتان نشود اما ژاکت دوزی یکی از جذاب ترین و شیک ترین ترندهای دنیای مد است که تا به امروز با استقبالی تکرار نشدنی مواجه شده است و حالا که معجزه ای در دنیای مد اتفاق افتاده و تغییر کرده است. استایل خانم ها خوب است دانستن اصول و قواعد استایل پوشیدن این کالای جذاب بسیار مهم است. این مانتوها همگی نسبتا کوتاه هستند و برای استایل دادن به آن ها باید اقلام مکمل آن ها را بشناسید. برای مثال باید بدانید که کت شما برای پوشیدن با پیراهن و سارافون مناسب است یا اینکه شلوار می تواند گزینه مناسبی برای کت دوزی شما باشد. البته فراموش نکنید که می توانید با این کاپشن های جذاب استایل های مختلف یا استایل های مورد علاقه خود را امتحان کنید، زیرا این کت ها محدودیت پوششی ندارند و به راحتی در استایل های کلاسیک یا حتی کژوال قابل پوشیدن هستند. انواع مختلفی از پارچه های خیاطی وجود دارند که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

انواع پارچه های دست دوز یا فابریک دوزی را می توانید در بازار و یا در صورت درخواست پیدا کنید. شاید عجیب به نظر برسد اما انواع دست دوز این پارچه قیمت بالاتری دارد و زیبایی منحصر به فردی دارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های تابستانی 1402 با مانتوهای گلدوزی شده آشنا شوید.

کت گلدوزی شده

ژاکت دوزی شده را با شلوار ترکیب کنید. لباس جذاب و شیک بپوشید.

اولین مجموعه ای که پیشنهاد می کنیم ست کت و شلوار گلدوزی شده است. البته نباید فراموش کنید که این گلدوزی های جذاب را به دلیل کوتاه بودن نمی توان با هر نوع شلواری استفاده کرد، بنابراین قبل از انتخاب شلوار بهتر است بدانید کدام شلوار با آن ترکیب می شود. در ابتدا زمانی که می خواهید شلوار بپوشید سعی کنید از کت خیاطی متوسط ​​و انواع کوتاه استفاده نکنید و سپس بهتر است شلوار پارچه ای کمر بلند بپوشید. به عنوان مثال، شلوارهای گشاد چین دار با فاق بلند یا مدل های بافت می توانند انتخاب های خوبی برای این کت های دوخت جذاب باشند.

کت گلدوزی شده

کت گلدوزی شده

یک کت خیاطی با پارئو بپوشید. جسورانه لباس بپوش

پیشنهاد دوم ما برای ترکیب با کت گلدوزی شده پیراهن یا پارئو است. بنابراین، می‌توانید پیراهنی بپوشید که با ژاکت‌های کوتاه و کوتاه گلدوزی شده هماهنگ باشد، به نظر شما کدام پیراهن برای این سبک مناسب است؟ بله، سارافون های بلند با دامن کامل می توانند گزینه های خوبی باشند و شما را از دغدغه انتخاب شلوار رها کنند. پس اگر قصد انتخاب پیراهن یا سارافون زیر ژاکت دوزی خود را دارید، بهتر است فقط به فکر خرید شال و کفش مناسب با استایل خود باشید. فراموش نکنید که اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید، یک کیف کلاچ و کفش پاشنه بلند می تواند برای استایل شما معجزه کند.

کت گلدوزی شده

کت گلدوزی شده

دوخت شنل و معجزه کاغذ; از ترفند لایه استفاده کنید

یکی از ترفندهای هماهنگی با مانتوهای کوتاه و کوتاه می تواند در نظر گرفتن کاغذ باشد، کتان و کاغذهای قد وسط گزینه های مناسبی برای ترکیب این مانتوها هستند. می توانید این کاغذها را برای قسمت پایین انتخاب کنید و کت گلدوزی شده خود را به عنوان تاپ بپوشید. فراموش نکنید که کاغذ انتخابی باید با کت شما هماهنگی رنگی داشته باشد، یکی از دلایل انتخاب کاغذ کتان طبیعی برای زیر این کت ها را می توان رنگ خنثی دانست، کاغذ کتان طبیعی را می توان با هر نوع کت و لباسی ترکیب کرد. حتی با الگوها یا صاف.

کت گلدوزی شده

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.