افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

کت خاکستری را با چه ترکیب می کنید؟ / اگر می خواهید کسی به شما اعتماد کند و با او صحبت کند، خاکستری بپوش

  • کد خبر : 148169
کت خاکستری را با چه ترکیب می کنید؟  / اگر می خواهید کسی به شما اعتماد کند و با او صحبت کند، خاکستری بپوش

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما دوست داریم استایلی فوق العاده زیبا و خاص داشته باشیم، اما مطمئناً این هدف تنها با خواستن و یک جا نشستن به دست نمی آید، زیرا هرکسی که می خواهد خوش تیپ و شیک باشد، حداقل باید اصولی ترین قوانین مد را رعایت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما دوست داریم استایلی فوق العاده زیبا و خاص داشته باشیم، اما مطمئناً این هدف تنها با خواستن و یک جا نشستن به دست نمی آید، زیرا هرکسی که می خواهد خوش تیپ و شیک باشد، حداقل باید اصولی ترین قوانین مد را رعایت کند. برای دانستن مد، کمترین چیز این است که بدانید چه رنگ هایی با استایل مطابقت دارد و چه لباس هایی را می توان ترکیب کرد، برای مثال این روزها که به زمستان می رویم، برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که خاکستری را با چه چیزی ترکیب کنیم. کت با، زیرا این رنگ کت یکی از رنگ هایی است که بیشتر خانم ها در کمد خود دارند. این رنگ را می توان یکی از رنگ های خنثی دانست که می توان آن را با بسیاری از رنگ ها ترکیب کرد اما در این میان با تعدادی از رنگ ها بسیار بهتر ست می شود.

ابتدا قبل از اینکه به دنبال پاسخ این سوال باشید که چه چیزی با یک کت خاکستری می آید، بهتر است نگاهی به روانشناسی این رنگ بیندازید. خاکستری را می توان نماد فروتنی و هوش، اطمینان، امنیت، کهولت سن، خرد و آرامش دانست که باعث ایجاد احساسات مثبت در افراد می شود، زیرا این رنگ نه این رنگ است و نه آن رنگ و به راحتی می توان به آن اعتماد کرد، پس اگر می‌خواهید اعتماد کسی را جلب کنید، می‌توانید هنگام ملاقات با آن شخص از این رنگ در استایل خود استفاده کنید. حالا بیایید به کشف این موضوع بپردازیم که چه چیزی را با کت خاکستری ترکیب کنیم تا بتوانیم استایلی شیک و جالب داشته باشیم.

کت خاکستری را با چه ترکیب می کنید؟ با لباس های قرمز شبیه مدل های حرفه ای

یکی از ترکیب‌های منحصر به فرد رنگ‌هایی که می‌توانید با کنار هم قرار دادن آنها ظاهر خود را بی نهایت متحول کنید، قرمز در کنار خاکستری است. با این حساب وقتی کت خاکستری یا لباس های دیگر را انتخاب می کنید، به راحتی می توانید لباس های قرمز، آجری و سرمه ای را انتخاب کنید و استایل خود را از یکنواختی تغییر دهید و تا حد امکان زیبا شوید. اگر مانتو خاکستری دارید می توانید با انتخاب شال قرمز یا جلیقه قرمز زیر مانتو طوسی جلویی به استقبال روزهای سرد بروید و همه را با تیپ و استایل خود شگفت زده کنید تا سلیقه شما را تحسین کنند.

یکی از مزیت های این سبک این است که اگر لباس های کلاسیک را انتخاب کنید می توانید به استایل خود فضایی رسمی و کلاسیک بدهید که به راحتی می توانید در یک مهمانی لوکس آن را به رخ بکشید.

با کت خاکستری چه می آید؟

کت خاکستری را با چه ترکیب می کنید؟ اگر می خواهید ظاهری شیک و زنانه داشته باشید، لباس های صورتی را انتخاب کنید.

صورتی و خاکستری در کنار هم را می توان یکی از ملایم ترین و ظریف ترین ترکیب رنگ ها دانست که می تواند شیک و مدرن به نظر برسد. به طور کلی از این دو رنگ در استایل های دخترانه استفاده زیادی می شود و ترکیب آن ها در هر فصلی زیباست، به عنوان مثال مانتو ماتنویی طوسی را می توان با شالی که ترکیبی از رنگ های صورتی و طوسی است ست کرد و ظاهری فوق العاده ایجاد کرد. .

یکی از ترندهای زمستانی ترکیب این دو رنگ برای داشتن یک استایل دخترانه و شیک است، به عنوان مثال امسال می توانید یک کت خاکستری با روسری و شلوار صورتی انتخاب کنید و شلوار شما می تواند چرم باشد تا به استایل نزدیک شوید. طنز در زمستان نیز می توانید برعکس عمل کنید و یک کت صورتی با شلوار خاکستری بپوشید.

با کت خاکستری چه می آید؟

با کت خاکستری چه می آید؟

کت خاکستری را با چه ترکیب می کنید؟ اگر می خواهید شیک و رسمی باشید، به سراغ مشکی ها بروید.

یکی از آن رنگ هایی که به خوبی با خاکستری ترکیب می شود و مانند دو دوست گرامبا و گلستان است مشکی است که با کت طوسی زیبایی استایل شما را دو چندان می کند. بنابراین اگر می خواهید ظاهری رسمی داشته باشید، آن را انتخاب کنید.

توصیه ما به شما این است که اگر کت یا مانتو خاکستری می پوشید، آن را با ساق چرمی یا شلوار مشکی ترکیب کنید و برای تکمیل تیپ خود بهتر است نیم بوت یا بوت پاشنه دار تخت بپوشید. یکی از مزایای این سبک و ترکیب رنگ این است که شما را بلندتر و لاغرتر از آنچه هستید نشان می دهد که باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود.

با کت خاکستری چه می آید؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.