افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

کتاب خوشنویسی «کاغذ قلم» ارائه شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408261
کتاب خوشنویسی «کاغذ قلم» ارائه شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب خوشنویسی «کاغذ قلم» نوشته عاطفه نوش وند در نخستین نمایشگاه هنرهای تجسمی بانوان استان تهران که با عنوان «کلک مستوران» در همین محل برگزار می شود، عرضه شد. زمان زمانی مثل هفته خوشنویسی این کتاب به نحوه نوشتن حروف، ارتباط و توضیحات کامل متن نویسی، تمرین و خودکارنویسی بهتر روی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب خوشنویسی «کاغذ قلم» نوشته عاطفه نوش وند در نخستین نمایشگاه هنرهای تجسمی بانوان استان تهران که با عنوان «کلک مستوران» در همین محل برگزار می شود، عرضه شد. زمان زمانی مثل هفته خوشنویسی

این کتاب به نحوه نوشتن حروف، ارتباط و توضیحات کامل متن نویسی، تمرین و خودکارنویسی بهتر روی کاغذ می پردازد و زمینه مناسبی را برای آموزش جامعه خوشنویسی (نوشتن) به مخاطبان خود فراهم می کند.

نمایشگاه «کلک مستوران» با هدف معرفی زنان ایرانی و اهمیت و همبستگی زنان ایرانی در عرصه فرهنگ و هنر در برج آزادی برگزار می شود.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

“خط خوب بخشی از هویت انسان است و می تواند جنبه های شخصیتی را نشان دهد. آموزش نوشتن علاوه بر رفع نیازهای روزمره ما مهارتی است که باعث رشد فردی می شود. از این نظر نویسنده این کتاب را نوشته است. علاوه بر نوشتن، نستعلق، خط نستعلیق، لاتین و خوشنویسی از جمله مهارت های نویسنده است و همه این مهارت ها به استاد آموزش داده می شود.

صاحب سبک هنری تلفیق خط و مس ایرانی (شکسپلیت) با مدرک دانشگاهی از جهاد (گروه هنری) با مدرک lcom برگزیده نمایشگاه PERSIANART ایتالیا در سال 1396 مدیر انجمن خوشنویسان ایران ابوذر بلوار شعبه، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری نقش و قلم نوشوند و … از جمله فعالیت ها و عناوین نویسنده این کتاب است.

این کتاب با قیمت ۱۶۵ هزار تومان توسط انتشارات نواندیشان منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.