افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

کایل دایک و اسنایدر قرار نیست کشتی را پایان دهند

  • کد خبر : 329500
کایل دایک و اسنایدر قرار نیست کشتی را پایان دهند

آفتاب نیوز: در شرایطی که خیلی ها فکر می کردند آمریکا در غیاب روسیه می تواند طلاهای زیادی در کشتی کسب کند، همه کشتی گیران این کشور در پاریس ناکام ماندند و پاریس را دست خالی ترک کردند. آخرین باری که کشتی آمریکایی در بازی‌های المپیک موفق به کسب مدال طلا نشد در سال ۱۹۶۸، […]

آفتاب نیوز:

در شرایطی که خیلی ها فکر می کردند آمریکا در غیاب روسیه می تواند طلاهای زیادی در کشتی کسب کند، همه کشتی گیران این کشور در پاریس ناکام ماندند و پاریس را دست خالی ترک کردند. آخرین باری که کشتی آمریکایی در بازی‌های المپیک موفق به کسب مدال طلا نشد در سال ۱۹۶۸، ۵۵ سال پیش بود. در مجموع، تیم اوپن آمریکا در پاریس سه مدال، نقره اسپنسر لی در وزن 57 کیلوگرم و برنز برای کایل دایک در وزن 74 و آرون بروکس در وزن 86 کیلوگرم به دست آورد.

کایل دیک و کایل اسنایدر دو ستاره سالخورده آمریکایی ها با وجود شکست در پاریس می خواهند به کار خود ادامه دهند. اسنایدر، 28 ساله، که یک طلا در ریو و یک نقره در توکیو به دست آورد، گفت که می خواهد تا 40 سالگی مبارزه کند.

دیک پس از کسب دومین مدال برنز المپیک خود اظهار نظری نکرد، اما این کشتی گیر 33 ساله اشاره کرد که قصد دارد به حرفه خود ادامه دهد. وی به مبارزه نیمه نهایی المپیک که با نتیجه 20 بر 12 مغلوب دایچی تاکاتانی از ژاپن شد، اشاره کرد و گفت: باید مشکلاتی را که در پاریس داشتم حل کنم. کسب 12 امتیاز و شکست در بازی برای من بی سابقه بود. من باید تغییراتی در کشتی خود ایجاد کنم.

اسنایدر قهرمان چهار دوره جهان و المپیک نیز در دیدار رده بندی مغلوب امیرعلی آذرپیرا از ایران شد. اسنایدر گفت از تجربه خود در پاریس استفاده خواهد کرد و به کشتی بازخواهد گشت.

مقام پنجمی در پاریس به 9 حضور متوالی او بر سکوی مدال در مسابقات جهانی و بازی های المپیک پایان داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=329500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.