افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
22

کاپیتان USMNT تایلر آدامز در پاسخ به گزارشگر در جام جهانی متعادل است

  • کد خبر : 638
کاپیتان USMNT تایلر آدامز در پاسخ به گزارشگر در جام جهانی متعادل است

از آدامز در مورد تبعیض علیه سیاه پوستان در ایالات متحده پرسیده شد: “تا زمانی که پیشرفت را می بینید، این مهمترین چیز است.” برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. تایلر آدامز، کاپیتان تیم ملی آمریکا در آستانه دیدار نهایی مرحله گروهی مهم تیم ملی مردان آمریکا مقابل ایران، در […]



از آدامز در مورد تبعیض علیه سیاه پوستان در ایالات متحده پرسیده شد: “تا زمانی که پیشرفت را می بینید، این مهمترین چیز است.”

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

تایلر آدامز، کاپیتان تیم ملی آمریکا در آستانه دیدار نهایی مرحله گروهی مهم تیم ملی مردان آمریکا مقابل ایران، در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با یک خبرنگار ایرانی مواجه شد.

پس از اینکه آدامز به او اطلاع دادند که «ایران» را اشتباه تلفظ می‌کند، از آدامز درباره احساسش نسبت به تبعیض علیه سیاه‌پوستان در آمریکا سؤال شد. هافبک 23 ساله از تجربه زندگی در خارج از کشور در پاسخ متشکل خود استفاده کرد.

«بابت تلفظ نادرست کشور شما عذرخواهی می کنم. به گفته آدامز، هر جا که بروید تبعیض وجود دارد. “یک چیزی که من یاد گرفته ام، به خصوص از زندگی در خارج از کشور در سال های گذشته و مجبور به تطبیق با فرهنگ های مختلف، این است که در ایالات متحده، ما هر روز به پیشرفت خود ادامه می دهیم.”

آدامز که برای لیدز یونایتد لیگ برتر انگلیس بازی می کند و اولین بازی خود را در سال 2017 در سن 18 سالگی برای تیم ایالات متحده انجام داد، در نیویورک بزرگ شد و به طور حرفه ای در MLS، بوندسلیگا آلمان و اکنون EPL بازی کرده است. او پیشینه نژادی مختلط خود را نقشی کلیدی در سازگاری با فرهنگ های مختلف عنوان کرد و ابراز خوش بینی کرد که ایالات متحده در زمینه تبعیض علیه سیاه پوستان در حال پیشرفت است.

آدامز گفت: “من در یک خانواده سفیدپوست با میراث و پیشینه آمریکایی آفریقایی تبار بزرگ شدم، بنابراین کمی فرهنگ های مختلف داشتم و به راحتی توانستم در فرهنگ های مختلف ادغام شوم.” «همه این سهولت و توانایی انجام این کار را ندارند. و بدیهی است که درک آن طولانی ترین زمان را می برد. و از طریق آموزش، فکر می‌کنم بسیار مهم است – مثل اینکه شما الان به من در مورد تلفظ کشورتان آموزش دادید.

بنابراین این یک فرآیند است. من فکر می کنم تا زمانی که شما پیشرفت را می بینید، این مهمترین چیز است.

  • فوتبال بیشتر:در نبرد مهاجمان پیر، پرتغال ثابت می کند که جلوتر است
  • گزارش: تهدید ایران به شکنجه خانواده بازیکنان قبل از مسابقه USMNT
  • محاسبه جام جهانی آمریکا ساده است، حتی اگر مقدمه ایران چیزی جز این باشد





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.