افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

کاهش 9 درصدی بار نیروی کار برای واردات خودروهای جانبازان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 394439
کاهش 9 درصدی بار نیروی کار برای واردات خودروهای جانبازان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد روابط عمومی شرکت کوشا خودرو، لازم به ذکر است این شرکت پیش از این در زمینه خدمات ویژه ایثارگران اعلام کرده بود که درصد حق کار الکاری نرخ را به 10 درصد کاهش داده است که در حال حاضر برای تجلیل از ایثارگران تبلیغ می شود، در […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد روابط عمومی شرکت کوشا خودرو، لازم به ذکر است این شرکت پیش از این در زمینه خدمات ویژه ایثارگران اعلام کرده بود که درصد حق کار الکاری نرخ را به 10 درصد کاهش داده است که در حال حاضر برای تجلیل از ایثارگران تبلیغ می شود، در صورتی که تعداد گروه های جانبازی درخواستی 10 تا 30 نفر باشد این میزان به 9.5 درصد کاهش می یابد و اگر گروه های جانبازی بیش از 30 نفر درخواست دهند. به 9 درصد کاهش می یابد. همچنین در اطلاعیه قبلی آمده است که برای گروه های بالای 100 نفر شرایط ویژه وجود دارد. من در نظر گرفته شده است.

شرکت کوشا خودرو تنها به شرط عرضه در سامانه «خودروهای وارداتی جانبازان» آماده عرضه «کلیه مدل‌های خودرو» از «تمام برندها» به صورت مستقیم و بدون واسطه به متقاضیان است.

این فرآیند شامل «خرید خودرو»، «حمل و نقل خودرو به داخل کشور» و «مجوز خودرو» است که توسط شرکت مدیریت خواهد شد.

روابط عمومی کوشا خودرو نیز اعلام کرد که می تواند با برقراری ارتباط و زیرساخت با سایر ارائه دهندگان سامانه، به مشتریان در دریافت خدمات پس از فروش این خودروها کمک کند.

جانبازان می توانند تعامل داشته باشند و اطلاعات دقیقی در مورد درصد صحیح دریافت کنند. کار جهت مشاوره شغلی و خرید با شماره 49970000-021 تماس بگیرید.

کوشا خودرو با بیش از 15 سال فعالیت در زمینه واردات خودرو به عنوان عضوی رسمی و فعال در انجمن واردکنندگان خودرو کشور و همچنین عرضه و توزیع قطعات یدکی اصل کیا در سراسر کشور توانسته است رکورد قابل قبول در بازار ایران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.