افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

کاهش 40 درصدی قیمت Cru Finance (CRV)؛ دردسرهای ایگوروف بی پایان است!

  • کد خبر : 296987
کاهش 40 درصدی قیمت Cru Finance (CRV)؛  دردسرهای ایگوروف بی پایان است!

مایکل اگوروف، بنیانگذار Curve Finance، پس از کاهش حدود 40 درصدی قیمت توکن Curve Dao (CRV) در 24 ساعت گذشته، با انحلال مواجه است. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گزارش اسمارتک نیوز، بیش از 90 درصد از سمت های مایکل […]

مایکل اگوروف، بنیانگذار Curve Finance، پس از کاهش حدود 40 درصدی قیمت توکن Curve Dao (CRV) در 24 ساعت گذشته، با انحلال مواجه است.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، بیش از 90 درصد از سمت های مایکل ایگوروف منحل شده است و مقدار کمی از بدهی های وی باقی مانده است که از سلامت بالایی برخوردار بوده و در حال حاضر در خطر نیست.

داستان چیست

آرخام (Arkham)، یک شرکت اطلاعاتی بلاک چین، قبلاً تخمین زده بود که موقعیت های CRV ایگوروف به ارزش حدود 140 میلیون دلار منحل می شود. او حدود 95.7 میلیون دلار از استیبل کوین، crvUSD، در مقابل 141 میلیون دلار CRV در 5 حساب مختلف در پروتکل های وام قرض گرفته بود.

این شرکت پیش از این تاکید کرده بود که ایگوروف سالانه 60 میلیون دلار برای حفظ موقعیت های خود در LlamaLend هزینه می کند و با کاهش 10 درصدی ارزش CRV، انحلال موقعیت های وی آغاز می شود که قبلاً اتفاق افتاده است.

PeckShield در پست امروز ایکس او اعلام کرد که اکنون 20.2 میلیون Igorov CRV در پلتفرم UwU Lend منحل شده است. تصفیه کننده این موقعیت آدرس sifuvision.eth شده است.

منبع: Etrascanمنبع: Etrascan
منبع: Etrascan

بیشتر موقعیت های وام ایگورف منحل شد. از ساعت 10 صبح امروز، این موقعیت ها با وثیقه ای معادل 100 میلیون CRV شروع به انحلال کردند. هنوز 39.35 میلیون CRV در آدرس اصلی پلتفرم های وام دهی برای بدهی 5.4 میلیون دلاری در قالب استیبل کوین باقی مانده است. این مبلغ فعلا تسویه نمی شود زیرا ضریب سلامت این بدهی به بیش از 1 رسیده است.

مشخصات Igorov در Dbank - منبع: Dbankمشخصات Igorov در Dbank - منبع: Dbank
پروفایل ایگوروف در دیبانک – منبع: از بین بردن

ایگوروف از پلتفرم‌های Inverse، UsU Lend، FraxLend و LamaLand با وثیقه‌هایی به شکل توکن‌های CRV، استیبل کوین‌ها وام گرفته بود.

او 50 میلیون دلار از طریق پلتفرم DeFi Lamaland با نرخ بهره سالانه 120 درصد وام گرفت. این علاقه زیاد به دلیل عدم وجود crvUSD کافی و در دسترس در برابر CRV در Lamaland است. سه حساب Igorov بیش از 90٪ از crvUSD قرض گرفته شده در این پلتفرم را در خود جای داده است.

کاهش قیمت CRV بازیگران بزرگ را نیز نگران کرده است. مثلا نهنگ با آدرس 0xF07 به دلیل انحلال، فارکس‌لند مجبور شد ۲۹.۶۲ میلیون توکن CRV به ارزش تقریبی ۷.۶۸ میلیون دلار را به بایننس منتقل کند.

کی یانگ جو، بنیانگذار CryptoQuant نیز از افزایش شدید موجودی مبادلات خبر داد. به طوری که اکنون موجودی صرافی های CRV به مرز تاریخی رسیده است. موجودی CRV Exchange در عرض 4 ساعت 57 درصد افزایش یافته است.

تراز مبادلات CRV - منبع: CryptoQuantتراز مبادلات CRV - منبع: CryptoQuant
تراز مبادلات CRV – منبع: CryptoQuant

قیمت داو حدود 40 درصد کاهش یافت اما اکنون تا حدودی بهبود یافته و در 0.281 دلار معامله می شود. کاهش شدید قیمت CRV یادآوری ترسناکی از خطرات مرتبط با تعهد ارزهای دیجیتال برای وام است.

نمودار 4 ساعته قیمت کرونمودار 4 ساعته قیمت کرو
نمودار 4 ساعته قیمت Cru; منبع: Trading View

وطن بلاک چین

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-13 12:42:10

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=296987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.