افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

کاهش 30 درصدی مصرف برق مشترکین

  • کد خبر : 177844
کاهش 30 درصدی مصرف برق مشترکین

به گزارش بازار، حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در دوره آموزشی تعالی مدیران کل شرکت های توزیع برق که با حضور مدیر کل شرکت توانیر در مجتمع فرهنگی ورزشی طرشت برگزار شد. انطباق صنعت برق با رشد روزافزون مصرف برق و ایجاد ظرفیت های جدید نیروگاهی و خطی برای پاسخگویی. وی گفت: رشد […]

به گزارش بازار، حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در دوره آموزشی تعالی مدیران کل شرکت های توزیع برق که با حضور مدیر کل شرکت توانیر در مجتمع فرهنگی ورزشی طرشت برگزار شد. انطباق صنعت برق با رشد روزافزون مصرف برق و ایجاد ظرفیت های جدید نیروگاهی و خطی برای پاسخگویی. وی گفت: رشد بالای مصرف که در سال گذشته به 5.7 درصد رسید، مستلزم ساخت سالانه 5000 مگاوات نیروگاه است. ، پست ها و خطوط انتقال وابسته که علاوه بر هزینه های جاری حداقل 250 میلیارد تومان بار مالی را برای صنعت برق به همراه دارد. این دیدگاه در دو سال اخیر تغییر کرده و صنعت برق رشد غیرمنطقی مصرف را دنبال نمی کند.

وی کاهش 30 درصدی مصرف برق مشترکان را با تغییر چشم انداز و مدل مصرف ممکن دانست و اظهار داشت: تغییر پمپ و شناور در بخش کشاورزی، تغییر موتور برق در بخش صنعت و تغییر سیستم های برودتی در بخش خانگی تا مصرف برق را می توان تا 30 درصد کاهش داد و صنعت برق را کاهش داد و آن را برای برنامه های توسعه نیروگاه ها و خطوط برق در 7 تا 8 سال آینده غیرضروری کرد.

پیرپیران هدف از ایجاد اپراتور انرژی را مدیریت انرژی، ایجاد زبان مشترک بین صنعت برق و مصرف کنندگان و متقاضیان برق و همچنین تامین برق مصرف کنندگان مطابق با پارامترهای تعیین شده و متناسب با نیاز و نوع عنوان کرد. مصرف.

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: موفقیت این طرح ملی در گرو همکاری همه ارکان سازمانی صنعت برق کشور به ویژه بخش توزیع برق است که با ارائه اطلاعات مورد نیاز، توسعه هوشمند کنتورها و توسعه دید ، موفقیت کلی این پروژه به ویژه در بخش هایی که تضمین کننده تجاری و داخلی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.