افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

کاهش چند میلیون لیتری مصرف فرآورده های نفتی در هرمزگان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 387699
کاهش چند میلیون لیتری مصرف فرآورده های نفتی در هرمزگان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر ، به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، مجتبی گرهمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی با سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان دیدار کرد. لطفا وی از زحمات نیروهای امنیتی قدردانی کرد. وی همچنین یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدا را گرامی […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، مجتبی گرهمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی با سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان دیدار کرد. لطفا وی از زحمات نیروهای امنیتی قدردانی کرد.

وی همچنین یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدا را گرامی داشت لطفا استان هرمزگان از زحمات نیروی انتظامی و تعامل با دستگاه قضایی تشکر کرد.

قهرمانی در ادامه به تشریح نقش مهم تعامل پلیس و دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع جرم و برقراری نظم و امنیت از عملکرد لطفا وی در این خصوص ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: همکاری و تعامل سازنده فرماندهی انتظامی استان و دستگاه قضایی در زمینه های مختلف از جمله پیشگیری از وقوع جرم نتایج خوبی به همراه داشته و جایگاه استان هرمزگان را در حوزه امنیتی ارتقاء داده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه در سایه تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کارهای بزرگی در استان به ویژه در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت و مواد مخدر، اقتصادی امنیتی و مسائل مربوط به در مسائل اجتماعی نیز اقدامات استان در سطح کشور بی نظیر بوده است.

وی یادآور شد: در نتیجه تعامل و همکاری اعضای شورای تامین، موفقیت های خوبی در زمینه پیشگیری و مبارزه با قاچاق سوخت حاصل شده است و اگر این اقدامات نبود، می توانستیم با چالش های جدیدی مواجه شویم. در زمینه تامین سوخت

این مقام قضایی گفت: در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت به موازات برخورد، دستگاه قضایی اقدامات پیشگیرانه و متعددی انجام می دهد. لطفا انجام شده و در نتیجه این اقدامات شاهد کاهش مصرف روزانه چندین میلیون لیتری فرآورده های نفتی در استان هستیم.

رئیس دیوان عالی هرمزگان همچنین با بیان اینکه همکاری دو دستگاه قضایی و انتظامی نتایج بسیار خوبی در ارائه خدمات به مردم داشته است، تصریح کرد: به طوری که مبارزه همه جانبه با جرایم و آسیب های اجتماعی در جامعه هدف و با اثربخشی داشته باشد. در نتیجه، ارتباط تنگاتنگ نیروی انتظامی و دستگاه قضایی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و این اتحاد و تعامل قوی تر از همیشه خواهد بود.

در ادامه این دیدار سردار علی اکبر جاویدان رئیس پلیس استان هرمزگان از حمایت و آمادگی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دادستان مرکز استان قدردانی کرد. لطفا وی برای انجام وظایف قانونی گزارشی از اقدامات و برنامه های این نیرو را اعلام و ارائه کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین بیان کرد: امنیت موجود در مناطق مختلف استان هرمزگان مرهون حمایت های مستمر دستگاه قضایی است. لطفا این موضوع روحیه و انگیزه مضاعفی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر توسط حافظان نظم و امنیت استان ایجاد کرده است.

وی در پایان اظهار داشت: دستاوردهای فرماندهی انتظامی هرمزگان در حوزه کاهش جرم، پیشگیری از وقوع جرم و کشفیات قاچاق مواد مخدر حاصل تعامل و هم افزایی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

باید گفت؛ در پایان این نشست مشترک رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اهدای لوح تقدیر از زحمات سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان، معاونان و روسای پلیس تخصصی استان قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.