افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

کاهش نرخ بهره آمریکا قطعی نیست! سرنوشت بیت کوین چه خواهد شد؟

  • کد خبر : 328917
کاهش نرخ بهره آمریکا قطعی نیست! سرنوشت بیت کوین چه خواهد شد؟

به گفته بازار، بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین ⯇ BTC: دارندگان دلار NaN انتظار دارند نرخ بهره ایالات متحده در ماه سپتامبر کاهش یابد. با این حال، جاستین الیوت، مدیر شرکت سرمایه گذاری کالدول، بیان کرده است: انتظار بازار برای کاهش 1 درصدی نرخ بهره تا پایان سال بسیار پرخطر است […]

به گفته بازار، بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین ⯇ BTC: دارندگان دلار NaN انتظار دارند نرخ بهره ایالات متحده در ماه سپتامبر کاهش یابد. با این حال، جاستین الیوت، مدیر شرکت سرمایه گذاری کالدول، بیان کرده است:

انتظار بازار برای کاهش 1 درصدی نرخ بهره تا پایان سال بسیار پرخطر است و احتمالاً درست نیست. هیچ چیزی برای حمایت از این پایان نامه وجود ندارد.

عدم اطمینان در مورد سیاست های فدرال رزرو

الیوت معتقد است که تورم در مسیر خود باقی خواهد ماند، اما به فعالان بازار هشدار داد که چندان مطمئن نباشند که اقتصاد به کندی ادامه خواهد داد. وی خاطرنشان کرد که تورم ایالات متحده «نسبتاً خوب» عمل کرده و بخش خرده فروشی «نسبتاً قوی» باقی مانده است. این تحلیلگر ادامه داد:

اگر اعتقاد بر این است که اقتصاد ایالات متحده از یک سناریوی فرود نرم پیروی می کند، این خطر وجود دارد که پیش بینی های جدید بیش از حد خوش بینانه باشد.

الیوت همچنین اظهار داشت که هیچ چیزی برای حمایت از پیش بینی های موجود برای کاهش 1 درصدی نرخ بهره آمریکا وجود ندارد. شایان ذکر است که بسیاری از سرمایه گذاران بیت کوین معتقدند که این ارز دیجیتال با کاهش 1 درصدی نرخ بهره آمریکا به رکورد جدیدی دست خواهد یافت.

نرخ بهره برای بیت کوین بسیار مهم است زیرا نرخ های بهره بالاتر سرمایه گذاری های ایمن تر مانند اوراق قرضه و سپرده های مدت دار را برای سرمایه گذاران جذاب تر می کند. در نتیجه، نرخ بهره بالاتر به طور بالقوه سرمایه گذاران را از بیت کوین دور می کند.

با این حال، نرخ‌های بهره پایین‌تر اغلب سرمایه‌گذاران را به دنبال دارایی‌های پرریسک‌تر مانند بیت‌کوین سوق می‌دهد. لازم به ذکر است که شاخص قیمت مصرف کننده جولای آمریکا (CPI) روز قبل منتشر شد و تورم سالانه آمریکا به 2.9 درصد رسید.

دارندگان بیت کوین امیدوارند

با این حال، صنعت ارزهای دیجیتال و دارندگان بیت کوین همچنان انتظار دارند که نرخ بهره آمریکا در ماه سپتامبر کاهش یابد. آندره دراگوش، رئیس تحقیقات ETC، اعلام کرد:

تورم ایالات متحده به روند نزولی خود ادامه خواهد داد و این امر احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را بیشتر تقویت خواهد کرد.

تحلیلگر دیگری به نام مایکل ون دی پوپ نیز اعلام کرد:

داده های CPI منتشر می شود. این داده ها مثبت و اندکی کمتر از حد انتظار بودند. احتمال کاهش نرخ بهره آمریکا و افزایش قیمت بیت کوین افزایش یافته است. در همان زمان، زک پاندل، رئیس تحقیقات Grayscale، نیز تاکید کرد:

کاهش نرخ بهره آمریکا به تضعیف دلار و آزمایش بالاترین قیمت بیت کوین کمک می کند. خوشبختانه برای سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال، داده های ایالات متحده ممکن است نشانه ای از کاهش زودهنگام نرخ بهره باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=328917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.