افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

کاهش قیمت خودرو تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار گرفت

  • کد خبر : 297765
کاهش قیمت خودرو تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار گرفت

به گزارش بازار، عباسیان فر، رئیس مرکز مدیریت بیمه مرکزی گفت: دولت زیان های مالی را بر اساس زیان های فیزیکی تعریف کرده بود، بنابراین کاهش ارزش خودروها در نامه اجرایی ماده 30 تعریف نشده بود که مصوب شد. در ماده 30 گنجانده شود. عباسیان فر تصریح کرد: افت قیمت برای خسارت باید بر اساس […]

به گزارش بازار، عباسیان فر، رئیس مرکز مدیریت بیمه مرکزی گفت: دولت زیان های مالی را بر اساس زیان های فیزیکی تعریف کرده بود، بنابراین کاهش ارزش خودروها در نامه اجرایی ماده 30 تعریف نشده بود که مصوب شد. در ماده 30 گنجانده شود.

عباسیان فر تصریح کرد: افت قیمت برای خسارت باید بر اساس ضربه شدید به خودرو باشد نه اینکه خودرو آسیب جزئی نداشته باشد و بیمه افت قیمت شامل این خودرو می شود، افت قیمت پیش بینی می شود.

وی گفت: افت قیمت فقط یکبار شامل وسایل نقلیه می شود که گاهی خسارت جزئی و کلی در تصادفات رانندگی باعث افت شدید قیمت خودرو می شود. این امر باعث می شود که مالک خودرو هنگام فروش خودروی خود در صورت گرانی یا قیمتی با ضرر مواجه شود. بر اساس قانون، راننده مسبب این حادثه مسئول پرداخت قیمت از دست رفته خودرو خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت بیمه مرکزی تصریح کرد: خسارت بر اساس شدت حادثه و سابقه حادثه تعلق می گیرد. اگر شخصی نسبت به ضرر خود اعتراضی داشته باشد می تواند با کارشناسان و کارشناسان مستقل اقدام کند و سپس. پس از تایید بیمه مرکزی خسارت پرداخت خواهد شد.

عباسیان فر در خصوص حقوق ارزیاب بیمه مرکزی گفت: حقوق این ارزیاب حدود 360 تا 370 هزار تومان است.

وی افزود: در خصوص موضوع بیمه متعارف و غیر متعارف خودرو همانطور که بارها اعلام شده است، بیمه مرکزی نظر خود را اعلام کرده و مصوبات آن در کمیسیون اقتصادی مجلس نیز اتخاذ شده است و این موضوع یکی از آخرین تاییدیه ها که می تواند به صحن علنی مجلس برسد. به طور کلی بیمه مرکزی متعهد می شود که هدف از این موضوع را مشخص کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.