افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

کاهش قیمت جهانی طلا

  • کد خبر : 191117
کاهش قیمت جهانی طلا

به گفته بازار، افزایش تنش ها در خاورمیانه باعث افزایش تقاضا برای طلا به عنوان پناهگاه امن شده است. بازارها همچنین منتظر تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده در مورد نرخ بهره برای سرنخ های بیشتر در مورد سیاست هستند. قیمت هر اونس طلا امروز با 0.05 درصد کاهش به 2032 دلار و 16 سنت رسید. […]

به گفته بازار، افزایش تنش ها در خاورمیانه باعث افزایش تقاضا برای طلا به عنوان پناهگاه امن شده است. بازارها همچنین منتظر تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده در مورد نرخ بهره برای سرنخ های بیشتر در مورد سیاست هستند.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.05 درصد کاهش به 2032 دلار و 16 سنت رسید. قیمت طلا در بازار کامکس نیویورک با 0.27 درصد افزایش به 2050 دلار و 10 سنت رسید.

ایالات متحده در حال بررسی پاسخ مناسب به حمله پهپادی به نیروهای خود در خاورمیانه است که برای اولین بار از زمان آغاز جنگ غزه، تعدادی از سربازانش در اردن کشته و زخمی شدند.

بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده نیز کاهش یافته است و تقاضا برای طلا به عنوان یک سرمایه گذاری بی سود افزایش یافته است.

نشست کمیته بازار آزاد فدرال در مورد نرخ بهره روز چهارشنبه برگزار می شود. نتیجه این جلسه تعیین کننده زمان کاهش نرخ سود خواهد بود.

هفته گذشته، داده های اقتصادی ایالات متحده نشان داد که تورم ایالات متحده برای سومین ماه متوالی زیر 3 درصد بود. به این ترتیب احتمال کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا در سال جاری افزایش می یابد.

نظرسنجی رویترز از اقتصاددانان روز دوشنبه نشان داد که عدم اطمینان در مورد اقتصاد آمریکا و کاهش نرخ بهره می تواند قیمت طلا را در سال 2024 به رکورد جدیدی برساند.

قیمت نقره امروز با 0.15 درصد افزایش به 23 دلار و 29 سنت رسید و پلاتین با 0.29 کاهش به 929 دلار و 47 سنت رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.