افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

کاهش قیمت بیت کوین پس از افت ۱۰٪ سهام بزرگ‌ترین بانک آلمان. پیش بینی تحلیلگران چیست؟

  • کد خبر : 17096
کاهش قیمت بیت کوین پس از افت ۱۰٪ سهام بزرگ‌ترین بانک آلمان.  پیش بینی تحلیلگران چیست؟

روز گذشته سهام دویچه بانک، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های اروپایی با 1.4 تریلیون دلار تحت مدیریت، بیش از 10 درصد کاهش یافت و باعث ترس از بحران بانکی، روز قرمز دیگری برای بازارهای مالی به ارمغان بیاورد شد. ریزش بعدی قیمت بیت کوین در حالی که این ارز دیجیتال با توجه به بحران اخیر بانکی […]

روز گذشته سهام دویچه بانک، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های اروپایی با 1.4 تریلیون دلار تحت مدیریت، بیش از 10 درصد کاهش یافت و باعث ترس از بحران بانکی، روز قرمز دیگری برای بازارهای مالی به ارمغان بیاورد شد. ریزش بعدی قیمت بیت کوین در حالی که این ارز دیجیتال با توجه به بحران اخیر بانکی در آمریکا، در چند وقت اخیر، رشد خوبی را تجربه کرده است. با اِیال اِهن منهر منهرسهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

به گزارش کوین تلگراف و بر اساس داده‌های تریدینگ ویو، روزهای گذشته بیت کوین مونتومی خود را از دست داد و به کف روزانه ۲۸ هزار دلاری کاهش داد. در ادامه، ریزش قیمت بیت کوین ادامه یافت و این ارز دیجیتال در حال حاضر در حوالی ۲۷،۴۷۱ دلار پول می‌شود.

پس از افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره در تاریخ 22 مارس (2 فروردین) در کنار اظهارات متفاوت جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، قیمت بیت کوین در کانال 28000 دلار نوسانات زیادی را تجربه کرد و حتی تا مرز 29000 دلار را تجربه کرد. افزایش یافت. با این حال قیمت با باز شدن شورت به سرعت نزولی شد.

یک روز پس از افزایش نرخ بهره، بلاتکلیفی در رابطه با روند بیت کوین افزایش یافتن و تحلیلگران نیز در رابطه با آینده این آرزو به چند گروه تقسیم شدند.

کریپتو تونی (Crypto Tony)، تحلیلگر مطرح در توییتی نوشت:

معمولاً پس از کاهش قیمت شاهد وحشتناک سرمایه‌گذاری هستیم، اما در صورت عدم تغییر در بازار، هیچ نگرانی در رابطه با روند پیشرفتی نخواهیم داشت.

وی با رسم زیر توضیح داده است که منظور از تغییر ساختار بازار، ثبت کف پایین‌تر و سقف پایین‌تر در نمودار است. در این صورت ساختار بازار تغییر کرده و می‌توان قیمت بیشتری را تجربه کرد.

نمودار بیت کوین تایم فریم ۱ ساعت – منبع: Crypto Tony/Twitter

رکت کپیتال (Rekt Capital) نیز دیدگاه مثبتی نسبت به بیت کوین دارد. این تحلیلگر در توییتی در این رابطه:

بیت کوین جدید برای خود پیشرفتی کلان باید کندل ماهیانه‌اش را بالاتر از ۲۵۰۰۰ دلار ببندد. تا اینجای کار همه چیز خوب پیش رفته است.

نمودار بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین؛ تایم فریم ماهانه – منبع:‌ Rekt Capital/Twitter

تحلیلگر دیگری با نام کردیبل کریپتو (Credible Crypto) معتقد است که حتی در صورت سقوط بیت کوین تا 23000 دلار، روندی را طی می کند که بین نخواهند رفت. وی در توییتی نوشت:

چند هفته ریزش پیش از ادامه روند پیشرفتی خوب است. در صورتی که قیمت به 22000 تا 23000 دلار تغییر کند، نمی‌تواند تغییر کند و جای نگرانی نخواهد داشت.

نمودار بیت کوین تایم فریم ۴ ساعته
نمودار بیت کوین تایم فریم ۴ ساعت – منبع: Credible Crypto/Twitter

صرافی بایننس روز گذشته اعلام کرد که اسپات خود را برای مدت کوتاهی می‌کند. این تصمیم، باعث نگرانی شد. در ادامه پس از تعیین محدودیت اسپات در صرافی بایننس، حساب توییری Material Indicators از افزایش نقدینگی برای خرید به منظور جلوگیری از فشار فروش در این صرافی خبر داد.

توییت
منبع: توییتر
بحران بانکی آخرین چه اثری بر نقدینگی در بازار بیت کوین است؟

آیا بانک دویچه درگیر بحران شده است؟

همزمان با این اتفاق، سهام بانک دویچه (Deutsche Bank) بزرگ‌ترین وام‌دهنده آلمان است، همچنین چند روز پس از بحران بانک کردیت سوئیس و فروش آن به بانک UBS با ریزش 10 درصدی همراه شد و نگرانی‌های بیشتر را برانگیخت. این بیمهست که بیمه نکول این بانک با افزایش احتمال ورشکستگی آن، به اوج ۴ سال گذشته رسیده است.

توییت دویچه
منبع: توییتر

دویچه بانک، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های اروپایی است و در پایان سال ۲۰۲۲ بیش از ۱.۴ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت است. برای مقایسه این بانک با سیلیکون ولی بانک، لازم است بدانید که دارای SVB بیش از 200 میلیارد دلار بوده است.

دن کریپتو (Daan Cry)، یکی دیگر از تحلیلگران مطرح در توییتی در واکنش به این اتفاق گفت:

ریزش سهام بانک‌ها، کاهش بازدهی، افزایش قیمت فلزات گرانبها و روند خنثی بیت کوین. به نظر می‌رسد دنیای مالی سنتی در همان هفته گذشته خود ادامه می‌دهد. باید ببینیم آیا بیت کوین از این فرصت استفاده خواهد کرد یا نه.



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-25 15:21:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.