افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
1

کاهش شکاف متوسط ​​دلار آزاد به نفع شرکت ها و تولید کشور است.

  • کد خبر : 395012
کاهش شکاف متوسط ​​دلار آزاد به نفع شرکت ها و تولید کشور است.

سومیا شورابی; بازار: دومین روز معاملاتی هفته با افزایش یک هزار و 100 واحدی شاخص کل و قرار گرفتن این نماگر در سطح حداکثر 2 میلیون و 115 هزار واحدی به پایان رسید. شروع مثبت بازار دیری نپایید و افزایش عرضه باعث شد بیش از 200 نماد با صف فروش کار خود را به پایان […]

سومیا شورابی; بازار: دومین روز معاملاتی هفته با افزایش یک هزار و 100 واحدی شاخص کل و قرار گرفتن این نماگر در سطح حداکثر 2 میلیون و 115 هزار واحدی به پایان رسید.

شروع مثبت بازار دیری نپایید و افزایش عرضه باعث شد بیش از 200 نماد با صف فروش کار خود را به پایان برسانند و پارس و پارسیان صف خرید قوی داشتند و در نیمه دوم بازار نمادهای شاخص پشتیبانی شدند. توسط اشخاص حقوقی

علاوه بر این، صندوق های طلا امروز با نتایج مثبت افتتاح شدند که نشان می دهد وضعیت منفی امروز علاوه بر تاثیر انتشار قوی اوراق قرضه، ممکن است ناشی از تقویت ریسک سیستماتیک باشد.

به سهام منحل شده خوش آمدید

بازار سرمایه که در اقیانوس ابهامات مختلف به ویژه سیاسی و نظامی غرق شده بود، دیروز با افزایش دامنه نوسانات به مثبت و منفی سه درصد، نفسی تازه کرد.

می توان گفت اگرچه جو منفی و سنگینی که تا هفته گذشته در بازار حاکم بود کاهش یافته است، اما هنوز اعتماد به سهامداران برنگشته و در حال حاضر سرمایه گذاران به سمت نقدشوندگی سهام حرکت می کنند.

دلار نیما اما به‌عنوان یکی از نقاط روشن بازار سرمایه که حتی در شرایط رکود و مشکلات نیز به رشد خود ادامه داد، به یکی از متغیرهای بنیادی دل‌انگیز بازار تبدیل شده است. سود به سمت صادرات و مواد خام است. ، و بازار سرمایه و در بعد وسیعتر تولید کشور از این مکان بهره می برند.

لازم به ذکر است که محدودیت دامنه نوسانات که عاملی برای القای جو ریسک برای سهامداران بود کمی بازتر شده است اما همین موضوع که نقطه مثبت این روزهای بازار و یک بزرگ است. بخشی از دلایل سبز شدن بازار سهام دیروز هنوز ثابت نیست، هرچند سایه ریسک سیاسی کمرنگ شده است. اما همچنان در بازار است و در صورت بازگشت این ریسک، طبیعتاً امکان محدود شدن دامنه نوسان وجود دارد. یک بار دیگر یک گزینه روی میز وجود دارد.

از سوی دیگر، انتخابات آمریکا به عنوان یک متغیر مهم، رفتار محتاطانه فعالان بازار سرمایه را تشدید کرد و طبیعتاً این موضوع در سایر بازارها نیز متغیر غالب و تأثیرگذار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.