افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

کاهش سهمیه بازیکنان خارجی و افزایش سهمیه بزرگسالان/لژیونرهای غیر خارجی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 302661
کاهش سهمیه بازیکنان خارجی و افزایش سهمیه بزرگسالان/لژیونرهای غیر خارجی – پرسپولیس نیوز

با تصمیم فدراسیون فوتبال، سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر بیست و چهارمین دوره لیگ برتر کاهش یافت. کارگروه نظارت بر قراردادها تصمیمات جدیدی برای فصل آینده لیگ برتر گرفته است که به زودی برای تصویب به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارسال می شود. بر اساس این قوانین جدید، سهمیه بازیکنان خارجی تیم های لیگ برتری […]

با تصمیم فدراسیون فوتبال، سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر بیست و چهارمین دوره لیگ برتر کاهش یافت.

کارگروه نظارت بر قراردادها تصمیمات جدیدی برای فصل آینده لیگ برتر گرفته است که به زودی برای تصویب به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارسال می شود.

بر اساس این قوانین جدید، سهمیه بازیکنان خارجی تیم های لیگ برتری برای حضور در لیگ بیست و چهارم، 5 بازیکن است که یکی از آنها باید آسیایی باشد. تعداد سهمیه بازیکنان خارجی تیم ها در فصل 23 6 بازیکن بود و به این ترتیب شاهد کاهش سهمیه بازیکنان خارجی تیم ها برای فصل آینده خواهیم بود.

در ادامه طبق تصمیم کارگروه نظارت بر قراردادها، در فصل جدید برخلاف لیگ گذشته، بازیکنان لژیونر در صورت حضور در لیگ ایران جزء سهمیه خارجی تیم ها محسوب نمی شوند.

فهرست بازیکنان و شرایط تمدید قراردادهای ورزشی باشگاه های لیگ برتر از فصل 1404-1403 به بعد، در سازمان لیگ مشخص شد که محدودیت های سنی با تغییرات قابل توجهی در نظر گرفته شده است.

بر اساس مصوبه آخرین جلسه کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادها، هر باشگاه فقط با شرایط زیر می‌تواند بازیکن داشته باشد:

بخش اول – رده سنی رایگان برای بزرگسالان “20 نفر” (مقام اول)

بند دوم – رده سنی زیر 25 سال “2 نفر” مشروط بر اینکه بازیکنان قبلاً در لیست زیر 23 سال همان باشگاه قرار داشته باشند و مدت قرارداد آنها از فصل قبل (قسمت دوم) ادامه داشته باشد.

بند سه – گروه سنی زیر 23 سال “8 نفر”

بند چهارم: رده سنی زیر 21 سال “4 نفر”

بند پنجم – بازیکنان رده سنی تیم های پایه باشگاهی تا زمانی که دارای آکادمی و تیم پایه در لیگ های کشوری باشند حداکثر 11 نفر و برای بازیکنانی که در مسابقات شهرداری و استانی فعالیت می کنند حداکثر هشت نفر می باشند. مردم.

همچنین طبق اعلام قبلی، سهمیه بازیکنان خارجی برای هر باشگاه در لیگ برتر حداکثر پنج بازیکن است که یکی از آنها باید آسیایی باشد. در صورت حضور هر یک از بازیکنان خارجی در کمتر از 40 درصد از دقایق (زمان) مسابقات بدون عذر پزشکی (در صورت علامت) به همان میزان از سهمیه خارجی تیم مذکور برای فصل بعد کسر خواهد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)