افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

کاهش درآمد ماینرهای بیت کوین در ماه سپتامبر

  • کد خبر : 382408
کاهش درآمد ماینرهای بیت کوین در ماه سپتامبر

بانک جی پی مورگان امروز گزارشی از صنعت استخراج بیت کوین منتشر کرد و آمارهای مربوط به استخراج این ارز دیجیتال در ماه سپتامبر را تحلیل کرد. بر اساس این گزارش، با وجود رشد قیمت بیت کوین و نرخ هش در ماه سپتامبر، درآمد روزانه ماینینگ و سود ناخالص ماینینگ برای سومین ماه متوالی کاهش […]

بانک جی پی مورگان امروز گزارشی از صنعت استخراج بیت کوین منتشر کرد و آمارهای مربوط به استخراج این ارز دیجیتال در ماه سپتامبر را تحلیل کرد. بر اساس این گزارش، با وجود رشد قیمت بیت کوین و نرخ هش در ماه سپتامبر، درآمد روزانه ماینینگ و سود ناخالص ماینینگ برای سومین ماه متوالی کاهش یافته است

به گزارش اسمارتک نیوز، نرخ هش بیت کوین برای سومین ماه متوالی در ماه سپتامبر افزایش یافت و با جهش 2 درصدی به 643 کلمه در ثانیه نرخ هش رسیده به قدرت پردازشی اشاره دارد که ماینرها برای پردازش تراکنش ها به بلاک چین بیت کوین اختصاص می دهند.

درآمد ماینر در شهریور چقدر بوده است؟

به گفته جی پی مورگان، ماینرها ماه گذشته به طور متوسط ​​به ازای هر توکن 42100 دلار آنها روزانه در هر بلوک درآمد کسب کرده اند ۶٪ کمتر از مرداد است.

رجینالد اسمیت و چارلز پیرس، تحلیلگران جی پی مورگان می گویند:

ما تخمین می زنیم که سود ناخالص روزانه به ازای هر بلوک پاداش در این ماه با 6 درصد کاهش به 16100 دلار در هر توکن (38.4 درصد حاشیه سود ناخالص) رسیده است که پایین ترین سطح در ماه های اخیر است.

در این ماه درآمد حاصل از کارمزد تراکنش نیز بسیار کم و از از پاداش هر بلوک تجاوز نکرده است.

ارزش تمام شرکت های معدنی ایالات متحده که توسط جی پی مورگان ردیابی شده اند در این ماه 4 است٪ به 21 میلیارد دلار افزایش یافته است. سهام هات 8 در این ماه با رشد 21 درصدی عملکرد خوبی از خود نشان داده است و در سوی دیگر، سهام CleanSpark با 13 درصد کاهش در انتهای جدول قرار دارد.

بر اساس این گزارش، نوسانات سالانه بیت کوین در ماه گذشته 44 درصد بود که نسبت به 62 درصد در ماه اوت کاهش یافته است.

آیا ماینرها در مورد روند فعلی مردد هستند؟

در همین حال، اگر میانگین متحرک 7 روزه نرخ هش بیت کوین را بررسی کنیم، می بینیم که این پارامتر پس از شکستن رکوردها در هفته های گذشته به سطوح پایین تجربه شده در ماه آگوست بازگشته است.

میانگین متحرک 7 روزه نرخ هش بیت کوین - منبع: Blockchain.com
میانگین متحرک ۷ روزه نرخ هش بیت کوین – منبع: Blockchain.com

به طور کلی، زمانی که قیمت بیت کوین افزایش می یابد و بازار صعودی است، ماینرها ماشین های خود را روشن می کنند و نرخ هش افزایش می یابد. با این حال، افت قیمت و شرایط نزولی به طور موثر ماینرهای ضعیف را از رقابت خارج می کند، که نرخ هش را کاهش می دهد.

با توجه به نمودار بالا، زمانی که نرخ هش بیت کوین رکورد زد، قیمت این ارز دیجیتال روندی نزولی داشت. این موضوع باعث شده است که درآمد استخراج بیت کوین برای استخراج کنندگان بیت کوین کاهش یابد و فعالیت برخی از آنها به زیان دهی تبدیل شود.

با وجود افزایش قیمت در چند روز اخیر، نرخ هش در سطوح پایین خود ثابت مانده است. برخی از تحلیلگران معتقدند که ماینرها به دنبال تایید روند فعلی قبل از ورود مجدد به شبکه هستند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-01 22:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.