افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

کاهش تولید گاز در پارس جنوبی کاهش می یابد

  • کد خبر : 402447
کاهش تولید گاز در پارس جنوبی کاهش می یابد

به گزارش بازار شرکت نفت و گاز پارس، تورج دهقانی امروز (شنبه) در اولین جلسه هیات مدیره این شرکت که با حضور معاونین، مدیران ارشد و مدیران پروژه های عمرانی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت روزانه استخراج بیش از 700 میلیون متر مکعب گاز و مسئولیت توسعه و بهره برداری از میادین گازی فراساحلی، […]

به گزارش بازار شرکت نفت و گاز پارس، تورج دهقانی امروز (شنبه) در اولین جلسه هیات مدیره این شرکت که با حضور معاونین، مدیران ارشد و مدیران پروژه های عمرانی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت روزانه استخراج بیش از 700 میلیون متر مکعب گاز و مسئولیت توسعه و بهره برداری از میادین گازی فراساحلی، شرکت نفت و گاز پارس را یک شرکت بزرگ و استراتژیک در زمینه تولید و توسعه توصیف کرد.

وی افزود: شرکت نفت و گاز پارس جبران بخشی از عدم تعادل گازی کشور را بر عهده دارد و از این حیث باید تلاش کنیم تا ظرفیت برداشت گاز در زمان مناسب و تخصیص منابع بر اساس اولویت های تعیین شده افزایش یابد. .

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس جلوگیری یا کاهش سرعت کاهش تولید از میدان مشترک پارس جنوبی را از اولویت های این شرکت برشمرد و گفت: در این راستا باید تصمیمات بهینه و به موقع در این زمینه اتخاذ شود عملیات تولید و اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت از جمله طرح حفر چاه های داخلی در میدان پارس جنوبی و افزایش فشار به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

دهقانی اصلاح و ایجاد شفافیت در سازوکارها را مستلزم همکاری همه بخش‌های سازمان اعلام کرد و تاکید کرد: امیدواریم با همکاری یکدیگر و در راستای اصول و چارچوب حرفه‌ای به هم افزایی مطلوبی دست پیدا کنیم و همگام با آن پیش برویم. اهداف تعیین شده برنامه هفتم توسعه

وی با اشاره به رویکرد خود از ابتدای کار در این شرکت خاطرنشان کرد: در این مدت کوتاه به دنبال شناخت چالش ها و فرصت ها از یک سو و سرمایه انسانی و توان مدیریتی از سوی دیگر بوده است تا نیازها را برآورده کند. و اولویت های نظرسنجی او به سمت تصمیمات درست حرکت کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.