افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

کاهش تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان از 103 نفر امروز به 84 نفر

  • کد خبر : 170144
کاهش تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان از 103 نفر امروز به 84 نفر

به گزارش رکنا، احمد وحیدی در حاشیه عیادت از مجروحان انفجار تروریستی کرمان در جمع خبرنگاران گفت: از کارکنانی که پس از انفجار دیروز تعداد قابل توجهی از مجروحان را مداوا کردند و 111 عمل جراحی بر روی مجروحان انجام دادند صمیمانه تشکر می کنیم که کار بسیار ارزشمندی بود. وی با بیان اینکه بر […]

به گزارش رکنا، احمد وحیدی در حاشیه عیادت از مجروحان انفجار تروریستی کرمان در جمع خبرنگاران گفت: از کارکنانی که پس از انفجار دیروز تعداد قابل توجهی از مجروحان را مداوا کردند و 111 عمل جراحی بر روی مجروحان انجام دادند صمیمانه تشکر می کنیم که کار بسیار ارزشمندی بود.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی پزشکی قانونی تعداد شهدای ما 84 نفر است، گفت: البته چند نفر از عزیزان در بیمارستان و در بخش های مراقبت ویژه هستند که حالشان خوب نیست. این آمار ممکن است تغییر کند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ۲۸۴ مجروح داشتیم که تعداد قابل توجهی از آنها ترخیص شده‌اند، افزود: در حال حاضر ۲۲۰ نفر در بیمارستان‌های کرمان بستری هستند و تعداد زیادی از مجروحان حال عمومی خوب و یا نیاز به درمان دارند. جراحی جزئی تعداد زیادی از بیماران سرپایی. تحت مداوا و ترخیص قرار گرفته اند و تعدادی از آنها امروز ترخیص می شوند و الحمدلله مشکل خاصی ندارند.

وزیر کشور تصریح کرد: تمامی کادر درمانی برای رفع سریع مشکل مصدومان بسیج شده اند و با حضور و استقرار وزیر بهداشت روند رسیدگی به مصدومان به خوبی پیش می رود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وضعیت امنیتی کرمان اظهار داشت: دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بر موضوع اختیار و کنترل دارند و برنامه های خود را طبق روال پیش بینی شده انجام می دهند.

وی با بیان اینکه همه چیز در کرمان عادی و آرام بوده است و حادثه روز گذشته در منطقه گلزار شهدای کرمان در حال تحلیل و بررسی است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد که اکثر جراحات ناشی از ترکش ها و گلوله این انفجاری بود که به عزیزانمان رسید، افزود: حادثه تروریستی روز گذشته کرمان حادثه تلخ، ناجوانمردانه و مزدورانه بود.

وی با بیان اینکه تروریست های ترسان از شهید سلیمانی نشان دادند که از هواداران، رهگذران و عزاداران حاج قاسم نیز می ترسند، گفت: این حادثه عمق کینه توزی دشمنان را نشان می دهد.

وحیدی تصریح کرد: عاملان حادثه تروریستی روز گذشته در منطقه گلزار شهدای کرمان بی شک در چنگال نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان گرفتار شده و سیلی محکمی خواهند خورد. عاملان و حامیان این حادثه تروریستی باید از خشم ملت ایران بترسند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.